Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мирише на Съединител?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мирише на Съединител?

    Здравейте колеги. Значи проблема е следният като изрязвам колата без въртежи просто я настъпа здраво и започва да мирише на съединител възможно ли е вече да е за смяна но не усещам да не бачка съединитела бачка си на какво може да се дължи това?
    www.puntopower.com
    FIAT Punto 1.2 16V Sporting

    #2
    Re: Мирише на Съединител?

    fanatiliano написа:
    Здравейте колеги. Значи проблема е следният като изрязвам колата без въртежи просто я настъпа здраво и започва да мирише на съединител възможно ли е вече да е за смяна но не усещам да не бачка съединитела бачка си на какво може да се дължи това?
    Буксува съединителя колега. Времето му е дошло Не чакай последния момент а се стягай за смяна на съединител. А ако искаш да те изкара още малко не я настъпвай карай по леко без резки ускорявания . Но на това не разчитай а търси време да я спреш за ден и да смениш съединителя.Успех.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Мерси колега и аз това предполагах но не мсях да го напиша исках да вида предложения. Но колега не усещам обаче като я напуна да не си върви колата върви си но буксува явно и затова мирише. А притискателен диск той комплект с феродовия ли е и трява ли и него да сменям че ще ми е за първи път със съединителя и несам в час все още и пак благодаря
      www.puntopower.com
      FIAT Punto 1.2 16V Sporting

      Коментар


        #4
        fanatiliano написа:
        Мерси колега и аз това предполагах но не мсях да го напиша исках да вида предложения. Но колега не усещам обаче като я напуна да не си върви колата върви си но буксува явно и затова мирише. А притискателен диск той комплект с феродовия ли е и трява ли и него да сменям че ще ми е за първи път със съединителя и несам в час все още и пак благодаря
        По принцип е добре да се смени всичко включително и лагера. Има комплекти съединител и претискателен диск. Мился че за съединителя има тема , марки и цени . В тази тема се обсъжда коя марка съединител е за предпочитане. Разрови мисля че беше важна тема в някой от разделите . Можеби в "Консумативи" потърси , темата е интересна Ето я и темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13360
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Благодаря много колега златен си Колега да те питам само знаеш колко струва в сервиз смяна на съединител горе долу да сам наясно сам или в сервиз
          www.puntopower.com
          FIAT Punto 1.2 16V Sporting

          Коментар


            #6
            fanatiliano написа:
            Благодаря много колега златен си Колега да те питам само знаеш колко струва в сервиз смяна на съединител горе долу да сам наясно сам или в сервиз
            .На мен в Габрово ми взеха 100лв. за работа. И помежду другото си оставиха ръцете.

            Коментар


              #7
              fihi написа:
              На мен в Габрово ми взеха 100лв. за работа. И помежду другото си оставиха ръцете.
              В кой сервиз, че да знаем да не ходим и да не пращаме никой там?

              Коментар


                #8
                peho написа:
                fihi написа:
                На мен в Габрово ми взеха 100лв. за работа. И помежду другото си оставиха ръцете.
                В кой сервиз, че да знаем да не ходим и да не пращаме никой там?
                Посока Етъра беше някъде. Баща ми ме прати там. Беше по спешност. Отивахме на море, и за това нямах време да търся и избирам.

                Коментар


                  #9
                  Еми пробвай го - Опри я в някой бордюр,дръпни ръчната,включи на пета,дай една постоянна газ и отпускай съединителя.Ако отделя заедно с отпускането на съединителя и изгасне,а не изведнъж в най-горно положение да изгасне значи е добре... Обаче щом твоя и в движение мирише предполагам че е за смяна
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    Колега ами ти сигурен ли си,че миризмата е на феродо?Питам те защото аз сменях съединител есента,а преди това като тръгвах на мръсна газ на първа и като сменя на 2-ра и не можех да въртя гуми,съединителя ми буксуваше,но не ми е домирисвало никога на феродо.Кажи къде ти отделя педала горе или долу.Ако отделя горе значи може и да е за смяна щом има и миризма.На мен сега с новия съединител ми е добре ама като я карам над 3500-4000об. и започва да ми мирише на катализатор та си мислех дали проблема ти не е в катализатора?
                    FIAT BRAVA 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      PaUnOff написа:
                      Еми пробвай го - Опри я в някой бордюр,дръпни ръчната,включи на пета,дай една постоянна газ и отпускай съединителя.Ако отделя заедно с отпускането на съединителя и изгасне,а не изведнъж в най-горно положение да изгасне значи е добре... Обаче щом твоя и в движение мирише предполагам че е за смяна
                      Има и друг начин Включва на трета дава газ до 4500-5000 и отпуска съединителя , ефекта на буксуващ съединител е леко тръгване на колата а двигателя реве на 3500-4000об.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар

                      Working...
                      X