изкам да си сложа спортен филтър на мареа 1.6 16в колата е с обикновенна газова уредба.Ще има ли проблем ако се сложи хубав филтър(конусен) марка K&N или нещо друго?изкам да вади звук
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
спортен филтър проблем ли ще е?
Collapse
X
-
Аз лично се съмнявам ,че само със спортен филтър ще постигнеш кой знае какъв по-добър звук. Това за мен е хвъряне на пари на вятъра. Иначе звук само със смяна на генерацията- по възможност нещо качествено като това: http://www.supersprint.com/USP00fiabrav3.aspSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
-
свали си катализатора и глй кав звук ште вадиа што се отнася до филтъра не се подлагвай да слагаштез филтри(спортните)вкарват нужния за двигателя въздух при високи обороти,но дотук с хубавотомини 150 000 и виш двигателя в какво състояние ште етез филтри позволяват да минава повече въаздух през, но и повече песачинки,прашинкии така двигателя се драскаи следователно по-барзо се износваDrive or Die!
Коментар
-
Не съм съгласен за износването на двигателя, но при условие, че се ползват качествени марки филтри (JR, K&N, AEM и др.). Ефектът може да е много-осезателен, ако филтъра се комбинира с определена по дължина тръба - колкото по-дълъг е пътя м/у филтъра и всмукателния колектор, в толкова по-ниски обороти идва ефективността на цялата модификация. ПП: Обаче не знам за газта - да не обедниш сместа...3.0CRD
Коментар
-
Съгласен съм с теб колега, освен за последното - До колкото сам запознат и съм чувал, като смуче повече/ или по-малко въздух, се намесва дебитомера, който следи пропорцията въздух/гориво. Като смуче повече въздух, впръсква повече гориво и обратното!Trojaneca написа:Не съм съгласен за износването на двигателя, но при условие, че се ползват качествени марки филтри (JR, K&N, AEM и др.). Ефектът може да е много-осезателен, ако филтъра се комбинира с определена по дължина тръба - колкото по-дълъг е пътя м/у филтъра и всмукателния колектор, в толкова по-ниски обороти идва ефективността на цялата модификация. ПП: Обаче не знам за газта - да не обедниш сместа...Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
-
Надявам се това да е последния ти пост в тази тема за да не станеш за смях вече. Тряяя ти кажа че нито си запознат нито си чул нещо вярно. Дебитомера следи само въздуха, а компа определя горивото. Това че смуче повече въздух е ясно че ще подава и повече гориво, но теб как те бърка тва не виждам, сега не ми казваи че ще гори повечеsim4ata написа:Съгласен съм с теб колега, освен за последното - До колкото сам запознат и съм чувал, като смуче повече/ или по-малко въздух, се намесва дебитомера, който следи пропорцията въздух/гориво. Като смуче повече въздух, впръсква повече гориво и обратното!Trojaneca написа:Не съм съгласен за износването на двигателя, но при условие, че се ползват качествени марки филтри (JR, K&N, AEM и др.). Ефектът може да е много-осезателен, ако филтъра се комбинира с определена по дължина тръба - колкото по-дълъг е пътя м/у филтъра и всмукателния колектор, в толкова по-ниски обороти идва ефективността на цялата модификация.
в случаия просто при същите условия ще подаваш по малко газ, надявам се че го обясних максимално просто.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
...а сега по темата, за звук - конус, за естетика си взимаш един J&R които се слага на мястото на оригиналния и не се занимаваш с тръби и глупости. Звука пак се променя но по малко, все пак не очакваи чудеса нито в вървенето нито в горенето, повечето е внушение
Но за чистенето бъди сигурен чисти по добре от обикновенния мога да го докажа, тоест правил съм си експеримент, намазах с масло кутията на филтъра след него и за 10 000 км нямаше насъбрал се прах, същото открих и на 30 000 км когато свалих филтъра за почистване и ново омасляване. С нормалния филтър особено ако е някои шир потреба искрено се съмнявам че за 10 000 лева омасленото петно на кутията няма да се запраши. Не за друго ми тои като се нацапа си личи и от горе като го гледаш което ще рече че пропуска, докато тоя J&R Които имама за 30 000 км не си промени цвета от горната част. Но от долу беше станал кенеф
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Надявам се това да е последния ти пост в тази тема за да не станеш за смях вече. Тряяя ти кажа че нито си запознат нито си чул нещо вярно. Дебитомера следи само въздуха, а компа определя горивото. Това че смуче повече въздух е ясно че ще подава и повече гориво, но теб как те бърка тва не виждам, сега не ми казваи че ще гори повече
в случаия просто при същите условия ще подаваш по малко газ, надявам се че го обясних максимално просто.
Мдаа, недоизказах се за дебитомера. Знам че ЕКУ-то управлява горивото, ама от мързел или от какво нищо не написах Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 ...а к’во се опитах да кажа/докажа общо взето незнам и аз
По темата:Абе devils_2006 слагай смело спортен филтър, свали катализатора и сложи в края 8" кюнец и може ще се убедиш че по звук задминаваш и бегачките от Fast and Furious
Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар