Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Хлопащ звук от бензинов двигател ??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ами не знам мойта как са я правили но като ми върнаха старата ролка и ремъкът към нея бяха в окайващо състояние и вдете и наистина от тогава причукване нямаше. мисля че със свалянето на всички ремъци без ангренажа ще свърши работа. смао ве ги сваляъ 1 по 1 и припалваи след всяко сваляне. така ще се елиминират 1 по 1 ролките.успех и дано се окаже ролака.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #47
      Slavi_Lancia написа:
      reter написа:
      като ги смениш по ко ше я познайш,
      Това не разбрах какво искаш да кажеш, а дали е опасно, НЕ тва че ще работи 20 секунди без водна помпа нищо и нема, достатъчно време за да чуеш без ремък тропа ли. Аз одеве се навирах ма то е толкова тясно и се обтяга от динамото а то е завряно в на баба си г**а и не става така за 5 минути тва откачане а си иска поне канал или да свалиш гумата. Но си мисля че ролка няма как да тропа така отчетливо и равномерно, също така такта с които тропа е точно два пъти по бавен от въртенето на вала, а ролката се върти можеби с 4 пъти по висока скорост от шаибата на вала щот е горе долу толкова по малко. Тоест ако нещо тропа от нея трябва да е с доста по голяма честота. Абе в сряда ще ви кажа какво е излезло.
      не съм казал че е опасно.. и аз мислех да правя тази процедура но ме заболя главата като видях как са сваля обтяжната ролка.. затова направих следното.. свалих капака на ангренажа.. запалих двигателя и се осети че тракането е от там а не от външните ролки.. взех едно желязо.. тънко и дълго и го подпирам леко на оста на ролката.. слагам ухото като е желязото на една от малките ролки.. слушам.. чука.. слагам на другата малка ролка.. слушам не чука.. вапросите ми са два.. дайте няква схема на която е обозначено коя от малките е оптяжна и коя неподвижна.. и другия е.. вазможно ли е все пак да е клапан и да отдава звука.. щото ролка ролка ама сменям масла работи и се се променя работата
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #48
        Бе неможе да ти е от ролка виж че чука ритмично а ролата се върти с колко по голяма скорост, ако е от нея трябва да е като шевна машина да чуваш. Мисля по памет че горната ролка ти е обтяжната. Потраи още 1 ден и в сряда ще ти кажа какво съм видял в картера и има ли то почва у нас Ако в картера по точно при вала всичко е ОК, тва масло ша го фърля някъде дет и кучета не минават и пак отивам да се ръсна за кастрол. Ти ко викаш като я караше с 15/40 не тропаше така ли ?
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #49
          ами при мене много лесно се разбира коя е оптяжна. те е на пружина.един вин едната ролка е хваната с един болт директно както и е оста. а другата ролка е захжаната за една планка а от своя страна тази опланка е захваната за двгатела. и дори на ръка като я напънеш малко ролката и тя се помръдва. нещо като ексцентрик се получава но пружината трябва да е твърда доста. те и за това на много малко места прават на фиат смяна на ангренаж понеже имало някъв много спешъл туул точно за тази ролка. иначе за клапан и аз бях уникално учуден като ми казаха че е ролка но факта си е факт. като я бяха сменили и го намаше чукането. иначе кой я чуеше казва клапан.УСПЕХ и дано е само ролката!
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #50
            Slavi_Lancia написа:
            Бе неможе да ти е от ролка виж че чука ритмично а ролата се върти с колко по голяма скорост, ако е от нея трябва да е като шевна машина да чуваш. Мисля по памет че горната ролка ти е обтяжната. Потраи още 1 ден и в сряда ще ти кажа какво съм видял в картера и има ли то почва у нас Ако в картера по точно при вала всичко е ОК, тва масло ша го фърля някъде дет и кучета не минават и пак отивам да се ръсна за кастрол. Ти ко викаш като я караше с 15/40 не тропаше така ли ?
            Да колега, с 15-ката не тракаше.. просто нещата са адски объркани.. ще ти кажа моето мнение.. ако това беше лагер на биелата.. досега да го беше избило.. така мисля аз поне.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #51
              И аз тва си мисля а и не само аз, ако тва беше биелен лагер като се замисля от кога съм го чувал, до сега щеше да се е изтракал тотално. Не остана утре ще видим кво е
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #52
                моето обяснение е такова.. тва да е повдигач.. с гъстото масло се е пълнел като загрее.. тва с 15-ката.. после с другото (10-ката) до 5000 км. е изредяло и е спряло да го пълки.. а сега когато пак го налях с 10-ка докато е студена го пълни.. след това като загрее става по рядко и неможе да го обтегне тоя повдигач.. според мен е това.. но зашо тогава предава тракенето само на една от ролките на не навсичките, довечера ще запиша едно клипче със звука и ще го пусна да кажеш твоята така ли трака.
                Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                Коментар


                  #53
                  Аз пак да питам като колегата на по-предните страници: на кое викате повдигач? Щото нашите двигатели такова чудо на германската техника нямат...

                  Коментар


                    #54
                    в една от другите теми по тоя въпрос един колега беше пуснал схема на клапаните и беше показал че има
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар


                      #55
                      Immortal написа:
                      Аз пак да питам като колегата на по-предните страници: на кое викате повдигач? Щото нашите двигатели такова чудо на германската техника нямат...
                      Май чудото, в което се поставя регулиращия пул се нарича повдигач в този двигател.

                      Коментар


                        #56
                        И още един въпрос имам, ако е клапан до каво може да доведе този проблем с повдигача и какви ще бъдат последсвтията
                        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                        Коментар


                          #57
                          Връчих преди малко ключовете на баща ми, щото аз съм на работа да я захара да я видят пак.. ще пиша като се върне
                          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                          Коментар


                            #58
                            Бе то не е повдигач баш ама така си му викаме за по лесно Аз до колкото знам повдигач е тогава когато разпределителния вал е долу ниско върти се от коляновия вал с зъбно колело и с повдигачи и прът предава движението горе на кобилицата, ама тва беше едно време при много старите двигатели. Тва нащо ся е едно кат чашка не знам има или няма пул но маи няма. Лежи под вала и маи се състои от две части и някво клапанче или съчма дето трябва да задържа маслото и така да обира луфта. За тва и му викат хидравличен повдигач. Ако тоя пущин не "държи" масло вала трака в него като го "удря" последствия износен повдигач или по лошо износена гърбица. Чуваш шума сигурно при горната ролка щот тя е по близо до повдигача.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #59
                              Карал я е бащата на 2 места... на едното му казали че тва е повдигач че струва 20 лева и 100 лева труд. за 2-3 часа щял да я оправи. На другото място му казали това е ролка щял да разкача първо външните ремъци, ако не спряло щял да гледа вътре.. направо незнам какво да правя и къде да я карам.Тоя първия майстор се намира на бул. Мария Уийза 12 с/у магазина на фиат Мотортест - Електроник се казва сервиза.. ако някой колега от Бургас е ходил там да каже мнение.
                              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                              Коментар


                                #60
                                То ако е повдигач хубаво ама как ще го разбереш кои от всички е С ремъка и аз ще пробвам но също утре в сервиза че там на подемник по лесно се откача, това разбира се преди да сваля картера Абе майстори аз на 5 ходих и 5-тимата различно, как един с един не се застъпиха като че ли се бяха наговорили всеки различно да каже, като последния отсече че нищо и няма така си тропала хахахах
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X