Jimy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Airbag компютър
Collapse
X
-
Различни са!Не знам дали разликата е по брой на еърбеци,но със сигурност има разлика в буксите!Имам предвид,че на моята брава и изгоря централата на еърбега и след като купих друга такава,уж пак за 1 еърбег се оказа,че буксите са различни,но по-скоро мисля,че тази централа е за кола с 2 еърбега и продавача ме е метнал,че е с 1.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
А рентабилно ли е въобще да се инвестират 900 или 1800 лв. за пиропатрони в един вече стар автомобил?Вярно един вид превантивни мерки са ама да не се стига да се ползват еърбеци.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Според мене не е рентабилно да се възстановяват,защото смятам,че патроните на ербеците си работят и след тези 10 год.Фирмата се презастрахова фактически.Имам и личен пример за това.До миналата година жена ми караше Форд Фиеста 94 год год произведена, с първа регистр.95 год.Един голям "майстор" на кормуването я тресна много яко в София с Форд Фокус и се отвориха ербеците,независимо,че колата беше на 14 год.Удара беше голям и добре че беше и с колан и нямаше последстрвия.Но колата се указа в състояние незаслужаващо възстановяване.batproho написа:А рентабилно ли е въобще да се инвестират 900 или 1800 лв. за пиропатрони в един вече стар автомобил?Вярно един вид превантивни мерки са ама да не се стига да се ползват еърбеци.
Коментар
-
Според мен няма логика ако презумцията е "качество" ... за всичко останало си прав! И още нещо - това ,че нямаме възможността да отделим една заплата,а за повечето от нас и две не означава,че замяната на пиропатроните НЕ Е оправдано с оглед на изтеклата им гаранция. В същото време все още се движат жигулита мой набор с умопомрачаващите 100+ км/ч без проблем... лудница няква.Дайте няква алтернатива на тея фиятаджийски пиропатрони?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Въпроса Ми бе риторичен, разбира се че един автомобил на възраст над 10 години чийто цена е доста близка до на тази прескъпа инвестиция си е направо престъпление за менStefan Hadjov написа:Според мене не е рентабилно да се възстановяват,защото смятам,че патроните на ербеците си работят и след тези 10 год.Фирмата се презастрахова фактически.Имам и личен пример за това.До миналата година жена ми караше Форд Фиеста 94 год год произведена, с първа регистр.95 год.Един голям "майстор" на кормуването я тресна много яко в София с Форд Фокус и се отвориха ербеците,независимо,че колата беше на 14 год.Удара беше голям и добре че беше и с колан и нямаше последстрвия.Но колата се указа в състояние незаслужаващо възстановяване.batproho написа:А рентабилно ли е въобще да се инвестират 900 или 1800 лв. за пиропатрони в един вече стар автомобил?Вярно един вид превантивни мерки са ама да не се стига да се ползват еърбеци.
.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Алтернативата е проста.Купуваш си нова кола или на 4-5 години макс.На запад при техния стандарт никой не възтановява патрони на ербеци с изтекъл срок на годност.Отворят ли се при инцедент,колата се продава или отива в моргата.Мине ли 10 години-пак се продава,даже и преди това.Решението е просто-консумативно общество.Jimy написа:Според мен няма логика ако презумцията е "качество" ... за всичко останало си прав! И още нещо - това ,че нямаме възможността да отделим една заплата,а за повечето от нас и две не означава,че замяната на пиропатроните НЕ Е оправдано с оглед на изтеклата им гаранция. В същото време все още се движат жигулита мой набор с умопомрачаващите 100+ км/ч без проблем... лудница няква.Дайте няква алтернатива на тея фиятаджийски пиропатрони?!
Коментар
-
За коя система питаш Колега?В случая става въпрос за пиропатроните взривяващи или по-точно задействащи въздушните възглавници на автомобила при удар.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
а те каде се намират... смисал щото искам да си понатегна коланите защото като го откопчея и малко със зор се прибират.. да не напрая някоя белаsimeon3000 написа:Коланите и те имат пиропатрони за допълнително натягане в случай на удар.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар