Колеги набил съм си някакъв филм че като превключвам по рядко предавките си пестя съединителя. Не че му има нещо ами просто да предотвратя някаква скорошна смяна. Понеже моя град е малак и осоено днес карах на четвърта преминавайки през кръстовища и завои и така около 3 километра като паднат оборотите и натискам по леко газта за да не се мъчи колата и се ускорява плавно.Това го правя обаче само като няма много коли иначе през натоварения трафик няма как да карам на една и съща предавка...как мислите има ли ефект от цялото нещо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пестене на съединител - правилно ли постъпвам
Collapse
X
-
Re: Пестене на съединител - правилно ли постъпвам
така е, всяко превключване износва цялата системано не пускай двигателя на много ниски обороти, не се смазва добреmitkosoft написа:Колеги набил съм си някакъв филм че като превключвам по рядко предавките си пестя съединителя. Не че му има нещо ами просто да предотвратя някаква скорошна смяна. Понеже моя град е малак и осоено днес карах на четвърта преминавайки през кръстовища и завои и така около 3 километра като паднат оборотите и натискам по леко газта за да не се мъчи колата и се ускорява плавно.Това го правя обаче само като няма много коли иначе през натоварения трафик няма как да карам на една и съща предавка...как мислите има ли ефект от цялото нещоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
-
Абе пич, стига глупости карай си както се кара и това е! Единственото ефикасно нещо е колкото можеш да не я държиш на полу съединител! То ако ще пестиш съединителкато не превключваш, ще гледаш да прави по малко обороти двигателя и т.н. какво удоволствие ти доставя карането?Стига филми! Превключвай!Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Колега не съм съгласен с теб и аз съм карал само 1 ва съединител и после без него,защото жилото беше на 2 нишки и го пазех докато си взема друго.И от тогава от време на време карам така и това е за удоволствие,а не за показване какво можеш.Пробвай и ако не ти хъркат скоростите докато сменяш ще видиш колко по-лесно е бе да натискаш съединитела.Или по-точно казано мързеливата.wwalker написа:Виждал съм майстори да го ползват само за 1-ва като не юркат колата. Това са крайности само колкото да се изфукаш колко си добър.
FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
Колега говоря като синхронизираш оборотите със скороста всичко става плавно и неусетно.Неможе да се разбере кога превключваш,така че няма удари и напрежение при смяната.Е поне при мен е така зависи кой как го прави.Жалко че си далече иначе щях да те повозя да прецениш сам за какво говоря. :DFIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
Няма проблем,просто обеснявам всеки си е купил колата която кара,всеки си троши както си иска!zzzz323 написа:Колега говоря като синхронизираш оборотите със скороста всичко става плавно и неусетно.Неможе да се разбере кога превключваш,така че няма удари и напрежение при смяната.Е поне при мен е така зависи кой как го прави.Жалко че си далече иначе щях да те повозя да прецениш сам за какво говоря. :D
ПП:бях механик водач в казармата и синхрото ми е ясно!
Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Ебавате се един друг нали ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар