Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пестене на съединител - правилно ли постъпвам

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пестене на съединител - правилно ли постъпвам

    Колеги набил съм си някакъв филм че като превключвам по рядко предавките си пестя съединителя. Не че му има нещо ами просто да предотвратя някаква скорошна смяна. Понеже моя град е малак и осоено днес карах на четвърта преминавайки през кръстовища и завои и така около 3 километра като паднат оборотите и натискам по леко газта за да не се мъчи колата и се ускорява плавно.Това го правя обаче само като няма много коли иначе през натоварения трафик няма как да карам на една и съща предавка...как мислите има ли ефект от цялото нещо
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Re: Пестене на съединител - правилно ли постъпвам

    mitkosoft написа:
    Колеги набил съм си някакъв филм че като превключвам по рядко предавките си пестя съединителя. Не че му има нещо ами просто да предотвратя някаква скорошна смяна. Понеже моя град е малак и осоено днес карах на четвърта преминавайки през кръстовища и завои и така около 3 километра като паднат оборотите и натискам по леко газта за да не се мъчи колата и се ускорява плавно.Това го правя обаче само като няма много коли иначе през натоварения трафик няма как да карам на една и съща предавка...как мислите има ли ефект от цялото нещо
    така е, всяко превключване износва цялата системано не пускай двигателя на много ниски обороти, не се смазва добре
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #3
      Абе пич, стига глупости карай си както се кара и това е! Единственото ефикасно нещо е колкото можеш да не я държиш на полу съединител! То ако ще пестиш съединителкато не превключваш, ще гледаш да прави по малко обороти двигателя и т.н. какво удоволствие ти доставя карането?Стига филми! Превключвай!
      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
      тел. 0883437022

      Коментар


        #4
        Другият вариант е да караш както в Такси - на втора и в екстремни случаи да ползваш трета

        Коментар


          #5
          Виждал съм майстори да го ползват само за 1-ва като не юркат колата. Това са крайности само колкото да се изфукаш колко си добър.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            Виждал съм майстори да го ползват само за 1-ва като не юркат колата. Това са крайности само колкото да се изфукаш колко си добър.
            Колега не съм съгласен с теб и аз съм карал само 1 ва съединител и после без него,защото жилото беше на 2 нишки и го пазех докато си взема друго.И от тогава от време на време карам така и това е за удоволствие,а не за показване какво можеш.Пробвай и ако не ти хъркат скоростите докато сменяш ще видиш колко по-лесно е бе да натискаш съединитела.Или по-точно казано мързеливата.
            FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

            Коментар


              #7
              Не е правилно да се кара без натискане на съединителя,защото ударите по цялата силова установкаса по големи от неправилното синхронизиране на оборотите.
              Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

              Коментар


                #8
                Колега говоря като синхронизираш оборотите със скороста всичко става плавно и неусетно.Неможе да се разбере кога превключваш,така че няма удари и напрежение при смяната.Е поне при мен е така зависи кой как го прави.Жалко че си далече иначе щях да те повозя да прецениш сам за какво говоря. :D
                FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                Коментар


                  #9
                  zzzz323 написа:
                  Колега говоря като синхронизираш оборотите със скороста всичко става плавно и неусетно.Неможе да се разбере кога превключваш,така че няма удари и напрежение при смяната.Е поне при мен е така зависи кой как го прави.Жалко че си далече иначе щях да те повозя да прецениш сам за какво говоря. :D
                  Няма проблем,просто обеснявам всеки си е купил колата която кара,всеки си троши както си иска! ПП:бях механик водач в казармата и синхрото ми е ясно!
                  Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                  Коментар


                    #10
                    след като синхронизирате скороста с оборотите и не натискате съединител товарите /прецаквате/ повече синхронизаторите в скоростната кутия, следователно кое искате да правите, да сменяте съединител или скооростна кутия.
                    FIAT Bravo 1.4 12v

                    Коментар


                      #11
                      Ебавате се един друг нали ?
                      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                      тел. 0883437022

                      Коментар

                      Working...
                      X