Става въпрос за Темпра 1,6 94 година. Имаше леко почукване като минавах през неравности и днес вечерта пак леко почукване и прас и волана почна да се върти трудно и да стърже нещо отпред в дясно. Слизам с фенера гледам пружината се отворила някак си и леко надолу. Ама нищо повече не можах да видя. Непоже да се мръдне колата. С 300 зора до първия паркинг ама запоцна да мирише на нещо гадно. Може би пружината се трие в гумата или джантата. И сега не знам какво да очаквам. Направо ми се реве. Добре че е пред съседния блок поне, а не в Долно Камарци. Моля ако има идеи някой да сподели. Прочетох всички теми за амортиссьори. Иска ми се ако мога сам да го оправя или поне да разбера какво е да да не ме одерът по сервизите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Откачи ми се пружината на предния амортисьор
Collapse
X
-
Re: Откачи ми се пружината на предния амортисьор
Скъсана пружина на преден десен амортисьор. Даже успях да извадя пърчето. И сега май при италианеца за втора употреба. Ама ще мога ли да си справя сам........ Снимки по късно ако ми се оправи компютъра че нещо се е бъгнал и тойПС Проверката по магазините показаТози на Евлоги Георгиев 74 лв /нова/Стамболииски 45 /нова/При италианеца цял макферсон 35 лв /ФторЪ ръка/Мисля че ще е най-добре да взема нова, да си сваля амортисьора и да я занеса на някой майстор да ми сложи пружината и после по обратния ред.
Коментар
-
Няма голяма вероятност, като вземеш и втора употреба да ги оеднаквиш. Едната може да е на 30, другата на 130 хиляди. Според мен е безкрайно важна за автомобила симетрията в ходовата част. Но след, като нямаш пари за две нови, наистина по-добрият избор е втора употреба.Fiat 127 написа:Vladim и аз се усетих, че трябва да се сменът двете. То едната нова другата не и кво става нищо. Ама няма парички за 2. Остава вариянтът да купя втора ръка и после да имам резервни части.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Лошото е че за нови ще трябва да чакам 10 дена щото нема паре сега. Свалих болтовете на шенкела маи се казваше. Ама трите които са горе и държат амортисьора малко ще се озора. Нещо са запекли яко. Единия е до някаде развит. Другия ще му се прецака главата ако тръгна да го свалям някакви идеи зак да го развия поне до някъде. После с ножовката и нов.Stilo написа:очаквай скоро да се случи същото и от лявата страна. Пружините, ако са от една серия на доставка имат почти еднакви характеристики и вътрешни дефекти, които след определен срок на експлоатация се появяват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!Според мен - нови.Sorry за кирилицата но пиша от ДЖИ-ес-ем-а.
Коментар
-
и аз като си сменях амортесиора видях зор с тези болтчета едното се скъса при развиването а другите бяха запекли и по съвет на баща ми ги накиснах с ВОДАFiat 127 написа:Лошото е че за нови ще трябва да чакам 10 дена щото нема паре сега. Свалих болтовете на шенкела маи се казваше. Ама трите които са горе и държат амортисьора малко ще се озора. Нещо са запекли яко. Единия е до някаде развит. Другия ще му се прецака главата ако тръгна да го свалям някакви идеи зак да го развия поне до някъде. После с ножовката и нов.Stilo написа:очаквай скоро да се случи същото и от лявата страна. Пружините, ако са от една серия на доставка имат почти еднакви характеристики и вътрешни дефекти, които след определен срок на експлоатация се появяват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!Според мен - нови.Sorry за кирилицата но пиша от ДЖИ-ес-ем-а.
и о чудо развиха се така че бробвай и ти с вода
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Пръсках ги със спрей. С вода в тоя студ дето се очакво не знам кво ще стане. Ама на мен лулата ми е кофти и ми яде главата на болтовете. Поне на единия е така. Другия се разви. Третия не сам го почвалstef написа:и аз като си сменях амортесиора видях зор с тези болтчета едното се скъса при развиването а другите бяха запекли и по съвет на баща ми ги накиснах с ВОДАFiat 127 написа:Лошото е че за нови ще трябва да чакам 10 дена щото нема паре сега. Свалих болтовете на шенкела маи се казваше. Ама трите които са горе и държат амортисьора малко ще се озора. Нещо са запекли яко. Единия е до някаде развит. Другия ще му се прецака главата ако тръгна да го свалям някакви идеи зак да го развия поне до някъде. После с ножовката и нов.Stilo написа:очаквай скоро да се случи същото и от лявата страна. Пружините, ако са от една серия на доставка имат почти еднакви характеристики и вътрешни дефекти, които след определен срок на експлоатация се появяват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!Според мен - нови.Sorry за кирилицата но пиша от ДЖИ-ес-ем-а.
и о чудо развиха се така че бробвай и ти с вода
Коментар
-
Ще хвана съседа с гедорето. А ако си занеса стари амортисьор да ми сложат пружината на майстор мога ли после да го сложа без скоби или не. Май няма да могаstef написа:със спрей кока кола и кви ли не други работи бях пробвал и аз но водата помогна при мен обаче сега зимата наистина е кофти и не знам какво да правиш но със сигурнос си намери свестен иструмент
Коментар
-
Можеш спокойно да монтираш сглобения предварително амортисьор без скоби.Обърни внимание на тампона-ако е тръгнал-сменяй и него задължително.Като отвиваш трите горни винта използвай шпрей.След като ги непръскаш изчакай една цигара време.Почукай по главите им с чук и тогава развивай с хубав инструмент.Усоех
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
В понеделник това ще правя цял ден. Ако успея да си намеря и пружина като за начало да закърпя положението. После смятам и двете да сменямlu40 написа:Можеш спокойно да монтираш сглобения предварително амортисьор без скоби.Обърни внимание на тампона-ако е тръгнал-сменяй и него задължително.Като отвиваш трите горни винта използвай шпрей.След като ги непръскаш изчакай една цигара време.Почукай по главите им с чук и тогава развивай с хубав инструмент.Усоех
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар