Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля скоростна кутия БРАВО 1.9тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сваля скоростна кутия БРАВО 1.9тд

    Търсих с търсачката но немога да намеря това което ме интересува та затова пускам новата тема( извинявам се ако има подобна ) От около месец започна да ми вие аксиалния лагер особенно силно започва да вие при натиснат съединител и затова реших да си го сменя но незнам как да сваля скоростната кутия По-точно не ми е ясно как се сваля дългата полуоска тази дето минава през висящия лагер от дясната страна(откъм пътническата седалка)? И в ръководствата глегах ама нещо немога да схвана ! Ето за това говоря
    Прикачени файлове
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    Доколкото виждам от снимката си развил трите болта които държат опорния лагер.Сега с едно дървено трупче я избии надясно.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Чуках млатих ама не ще да излиза Нали трябва само полуоскатра да излезе от скоростната кутия НЕ висящия лагер той си остава на мястото??? Засега си я събрах че утре ще трябва да пътувам? в събота пак ще я почна!мамка и
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #4
        maxuel82 написа:
        Чуках млатих ама не ще да излиза Нали трябва само полуоскатра да излезе от скоростната кутия НЕ висящия лагер той си остава на мястото??? Засега си я събрах че утре ще трябва да пътувам? в събота пак ще я почна!мамка и
        А не може ли да се свали и висящия лагер, но с целия крепеж? Т.е. полуоската да излезе заедно с него. Би трябвало да има начин щото ако се сменя този лагер, какво правим?
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Danchojn написа:
          maxuel82 написа:
          Чуках млатих ама не ще да излиза Нали трябва само полуоскатра да излезе от скоростната кутия НЕ висящия лагер той си остава на мястото??? Засега си я събрах че утре ще трябва да пътувам? в събота пак ще я почна!мамка и
          А не може ли да се свали и висящия лагер, но с целия крепеж? Т.е. полуоската да излезе заедно с него. Би трябвало да има начин щото ако се сменя този лагер, какво правим?
          Демонтажа на крепежната планка на висящия лагер ще отвори още повече работа.Лагера остава на полуоската ,а не в крепежната планка.Посочил съм със стрелка къде да нанасяш ударите.
          Прикачени файлове
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Полуоската с лагера излиза заедно - само внимателно да не се спука конзолата, че е алуминиева! Млатиш със секач по вътрешния пръстен на лагера - малко е грубо, но върши работа! И преди това източи маслото от кутията!

            Коментар


              #7
              Много ви благодаря тази събота и неделя пак ще я започна!!!А какво ще ме посъветвате КОМПЛЕКТ СЪЕДИНИТЕЛ ЛИ ДА СИ КУПЯ ИЛИ САМО ФЕРОДОВИЯ ДИСК И АКСИАЛНИЯ ЛАГЕР!!! И НА КОЯ МАРКА ДА СА !!!
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #8
                Смени си всичко, лагер, феродов и притискател да си знаеш че всичко е ново.Ап-Валео-това за мен е най доброто!!!п.с.Само не слагай Мекарм!
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  dimmX написа:
                  п.с.Само не слагай Мекарм!
                  БРАВО добре че първо питам и добре че неможах да сваля скоростите тази седмица иначе точно такъв ми предлагаха от ЕВРО 07 бил ’евтин и добър"
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #10
                    колега в евро 07 е само китаиско...от там нищо не копувам...

                    Коментар


                      #11
                      като ще сменяш съед. комплект , е добра идея да се свали маховика и да му се пусне една лееека стружка , за да се изравни .иначе след 5 - 10 000 км може да почне да прави мизерийки съединителя.

                      Коментар


                        #12
                        u_bo написа:
                        като ще сменяш съед. комплект , е добра идея да се свали маховика и да му се пусне една лееека стружка , за да се изравни .иначе след 5 - 10 000 км може да почне да прави мизерийки съединителя.
                        За огледалния диск говориш нали??? тоя дето е захванат за коляновия вал????
                        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                        Коментар


                          #13
                          maxuel82 написа:
                          u_bo написа:
                          като ще сменяш съед. комплект , е добра идея да се свали маховика и да му се пусне една лееека стружка , за да се изравни .иначе след 5 - 10 000 км може да почне да прави мизерийки съединителя.
                          За огледалния диск говориш нали??? тоя дето е захванат за коляновия вал????
                          да, може и да не съм точен с термините , сори за което

                          Коментар

                          Working...
                          X