Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Tipo - Гасне на кръстовищата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Tipo - Гасне на кръстовищата

    Здравейте. От скоро имам следния проблем - на кръстовищата падат оборотите и колата изгасва. Колата е Типо 1.4 i 1994г. Като я запаля на място си работи добре. Разгледах двигателя и видях че ако подам газ, след отпускане оборотите падат много и не се поддържат. Не знам как се казва (автоматичен смукач или нещо такова) тази джаджа, но видях че с едно буталце (май някой каза че е стъпков мотор) се регулират оборотите на празен ход. В него влизат 4 кабела. Та това буталце сякаш не излиза, т.е. задържа. Въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем и от къде се управлява това устройство. Занимавам се с електроника , но с двигатели за сега не съм. Искам да разбера дали не се управлява нормално този ’смукач’ или проблема е в самия него? Благодаря предварително!п.п. Като че ли проблема се появи след като свалях акомулатора за заряд, но може и да се лъжа или да е съвпадение. Чувал съм че някой по нови коли не можели доли да запалят след като се сваля акомулатора. Имали някаква памет която трябвало да се програмира. Но не вярвам че има такова нещо в моето Типо от 94 година.Или се лъжа ?

    #2
    Колега, ако се сваля акумулатор, после трябва да се запали по определен начин, за да се самообучи точно този стъпков мотор, това е написано в книгите за браво/а, обаче, може при теб да не е така. И един съвет - не минавай през кръстовища, за да не ти гасне

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      Колега, ако се сваля акумулатор, после трябва да се запали по определен начин, за да се самообучи точно този стъпков мотор, това е написано в книгите за браво/а, обаче, може при теб да не е така. И един съвет - не минавай през кръстовища, за да не ти гасне
      колега ще дадеш ли малко инфо за това как се пали след като е бил свален акомулатора за да се самообучи този стъпков мотор той ми праи въртели и то явно щото съм откачил акомулатора и после не съм я запалил както трябва и не се е самообучил
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #4
        Трябва да потърся, ама ако поровиш в дизеловия раздел, колегата emzo го беше постнал точния цитат в някаква тема.

        Коментар


          #5
          Най-общо казано:Разкача се акумулатора за 45мин, после се пали колата и се оставя да работи 7-8мин без да се пипа нищо по нея.През това време оборотите трябва да играят малко.Като мине времето се гаси и после пали и си я прави, каквото искаш.Източник FIAT BOO
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            брачед мерси много че се отзова
            1.6 16v Abarth

            Коментар


              #7
              тоя "чалъм" за ст.мотор важи ли за Темпра, че от скоро и на мен ми гасне без причина на гас и на бензин. възможно ли е да е от катализатора, който от скоро се е раздранчал яко/
              Fiat Tempra 1.6 i.e.

              Коментар

              Working...
              X