Здравейте. От скоро имам следния проблем - на кръстовищата падат оборотите и колата изгасва. Колата е Типо 1.4 i 1994г. Като я запаля на място си работи добре. Разгледах двигателя и видях че ако подам газ, след отпускане оборотите падат много и не се поддържат. Не знам как се казва (автоматичен смукач или нещо такова) тази джаджа, но видях че с едно буталце (май някой каза че е стъпков мотор) се регулират оборотите на празен ход. В него влизат 4 кабела. Та това буталце сякаш не излиза, т.е. задържа. Въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем и от къде се управлява това устройство. Занимавам се с електроника , но с двигатели за сега не съм. Искам да разбера дали не се управлява нормално този ’смукач’ или проблема е в самия него? Благодаря предварително!п.п. Като че ли проблема се появи след като свалях акомулатора за заряд, но може и да се лъжа или да е съвпадение. Чувал съм че някой по нови коли не можели доли да запалят след като се сваля акомулатора. Имали някаква памет която трябвало да се програмира. Но не вярвам че има такова нещо в моето Типо от 94 година.Или се лъжа ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Tipo - Гасне на кръстовищата
Collapse
X
-
колега ще дадеш ли малко инфо за това как се пали след като е бил свален акомулатора за да се самообучи този стъпков мотор той ми праи въртели и то явно щото съм откачил акомулатора и после не съм я запалил както трябва и не се е самообучилogi28b написа:Колега, ако се сваля акумулатор, после трябва да се запали по определен начин, за да се самообучи точно този стъпков мотор, това е написано в книгите за браво/а, обаче, може при теб да не е така. И един съвет - не минавай през кръстовища, за да не ти гасне
1.6 16v Abarth
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар