Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на външен накрайник...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне на външен накрайник...

    Здравейте,днес започнах работа по смяна на амортисьорите на 145-цата. Всичко добре, всички болтове се развиха без проблем, докато не стигнах до болта който държи накрайника към амортисьора - няма откачане. Развих гайката, но болта е яко затъкнат и не ще и не ще да излезе...Има ли някакъв тарикатски начин за сваляне или си остава грубия начин.......
    Alfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
    Fiat Punto '96, 1.2 75hp
    Peugeot 306 xt '97 1.6

    #2
    келога, ако не изясниш за какво говориш няма никой да ти отговори. първо е външен накрайник, после амортисьор, болт?? за какво става дума, аморт. и външен накрайник няма нищо общо ако окачването е като на браво, а мисля 145-цата е браво...
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      външния накрайник може да го свалиш и без да отвиваш контра гайката,при повече старание няма нужда и от реглажама верно първо изясни за кое по точно става въпрос

      Коментар


        #4
        Re: Сваляне на външен накрайник...

        deks777 написа:
        Здравейте,днес започнах работа по смяна на амортисьорите на 145-цата. Всичко добре, всички болтове се развиха без проблем, докато не стигнах до болта който държи накрайника към амортисьора - няма откачане. Развих гайката, но болта е яко затъкнат и не ще и не ще да излезе...Има ли някакъв тарикатски начин за сваляне или си остава грубия начин.......
        Остава си грубия начин с чука.Но няма да налагаш по болта ,а по върха на щангата в която влиза.Там е конус и с бой конуса отпуска болта.Само аз ли разбрах колегата за какво пита?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          pugsy написа:
          външния накрайник може да го свалиш и без да отвиваш контра гайката,при повече старание няма нужда и от реглажама верно първо изясни за кое по точно става въпрос
          Не искам да сменям накрайника !Проблема е че накрайника на рейката е хванат за амортисьора. Целта ми е да сваля амортисьора за да го сменя със нов. Естествено трябва да ги откача едно от друго т.е. накрайника от амортисьора. Ако не може да ме резберете ще потърся картинка, ама ще трябва време...
          Alfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
          Fiat Punto '96, 1.2 75hp
          Peugeot 306 xt '97 1.6

          Коментар


            #6
            Re: Сваляне на външен накрайник...

            Tornado написа:
            deks777 написа:
            Здравейте,днес започнах работа по смяна на амортисьорите на 145-цата. Всичко добре, всички болтове се развиха без проблем, докато не стигнах до болта който държи накрайника към амортисьора - няма откачане. Развих гайката, но болта е яко затъкнат и не ще и не ще да излезе...Има ли някакъв тарикатски начин за сваляне или си остава грубия начин.......
            Остава си грубия начин с чука.Но няма да налагаш по болта ,а по върха на щангата в която влиза.Там е конус и с бой конуса отпуска болта.Само аз ли разбрах колегата за какво пита?
            Точно това питах. Знам че е конус и че стяга. Лопах и по върха на конуса ама не ще. А скоро ми сменяха рейката и онзи в сервиза беше го свалил без видими следи от чук :D
            Alfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
            Fiat Punto '96, 1.2 75hp
            Peugeot 306 xt '97 1.6

            Коментар


              #7
              Re: Сваляне на външен накрайник...

              deks777 написа:
              Точно това питах. Знам че е конус и че стяга. Лопах и по върха на конуса ама не ще. А скоро ми сменяха рейката и онзи в сервиза беше го свалил без видими следи от чук :D
              Няма следи от чук защото в сервизите използват скоби.СКОБА ЗА ШАРНИРНИ БОЛТОВЕhttp://www.avetisyantools.com/index.php?ch=4&type=8
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                ..........има още един "трик" ако нямаш скоба - подпираш болта от долната страна с хидравличен крик или ако нямаш със стойка ако може да влезне. След това отпускаш крика , който държи колата, но по мъничко, за да увисне тежеста на предницата на болта. Посла два леки удъра с чука отстрани на болта на накрайника ..........и си готов

                Коментар


                  #9
                  Колеги, обърнете внимание, че става въпрос за алфа боксер! Тя е с надлъжен мотор и горна рейка (рейка минаваща над скоростите)!Колега, само скоба за кормилни накрайници е спасението! Ама става и с големия чук и с голяма щанга напъваш накрайника нагоре!

                  Коментар


                    #10
                    ами те се казват такива неща, аз затова казах, че ако окачването е като на браво не е ясно.... наистина със скоба е много лесно, заслужава си човек да си купи такава
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      ами те се казват такива неща, аз затова казах, че ако окачването е като на браво не е ясно.... наистина със скоба е много лесно, заслужава си човек да си купи такава
                      А някой да знае ориентировъчна цена на скобата и от къде да я взема?
                      Alfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
                      Fiat Punto '96, 1.2 75hp
                      Peugeot 306 xt '97 1.6

                      Коментар


                        #12
                        deks777 написа:
                        pakumba написа:
                        ами те се казват такива неща, аз затова казах, че ако окачването е като на браво не е ясно.... наистина със скоба е много лесно, заслужава си човек да си купи такава
                        А някой да знае ориентировъчна цена на скобата и от къде да я взема?
                        За втори път ти поствам линка.Явно не четеш всички мнения.Цената предполагам около 25 лв.СКОБА ЗА ШАРНИРНИ БОЛТОВЕhttp://www.avetisyantools.com/index.php?ch=4&type=8
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Чета ги но явно не пиша каквото трябва. Просто исках да кажа не от къде а най вече за колко, заото там цена нямаше
                          Alfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
                          Fiat Punto '96, 1.2 75hp
                          Peugeot 306 xt '97 1.6

                          Коментар

                          Working...
                          X