Здравейте,днес започнах работа по смяна на амортисьорите на 145-цата. Всичко добре, всички болтове се развиха без проблем, докато не стигнах до болта който държи накрайника към амортисьора - няма откачане. Развих гайката, но болта е яко затъкнат и не ще и не ще да излезе...Има ли някакъв тарикатски начин за сваляне или си остава грубия начин.......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на външен накрайник...
Collapse
X
-
келога, ако не изясниш за какво говориш няма никой да ти отговори. първо е външен накрайник, после амортисьор, болт?? за какво става дума, аморт. и външен накрайник няма нищо общо ако окачването е като на браво, а мисля 145-цата е браво...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Re: Сваляне на външен накрайник...
Остава си грубия начин с чука.Но няма да налагаш по болта ,а по върха на щангата в която влиза.Там е конус и с бой конуса отпуска болта.Само аз ли разбрах колегата за какво пита?deks777 написа:Здравейте,днес започнах работа по смяна на амортисьорите на 145-цата. Всичко добре, всички болтове се развиха без проблем, докато не стигнах до болта който държи накрайника към амортисьора - няма откачане. Развих гайката, но болта е яко затъкнат и не ще и не ще да излезе...Има ли някакъв тарикатски начин за сваляне или си остава грубия начин.......Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не искам да сменям накрайника !Проблема е че накрайника на рейката е хванат за амортисьора. Целта ми е да сваля амортисьора за да го сменя със нов. Естествено трябва да ги откача едно от друго т.е. накрайника от амортисьора. Ако не може да ме резберете ще потърся картинка, ама ще трябва време...pugsy написа:външния накрайник може да го свалиш и без да отвиваш контра гайката,при повече старание няма нужда и от реглажама верно първо изясни за кое по точно става въпрос
Alfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
Fiat Punto '96, 1.2 75hp
Peugeot 306 xt '97 1.6
Коментар
-
Re: Сваляне на външен накрайник...
Точно това питах. Знам че е конус и че стяга. Лопах и по върха на конуса ама не ще. А скоро ми сменяха рейката и онзи в сервиза беше го свалил без видими следи от чук :DTornado написа:Остава си грубия начин с чука.Но няма да налагаш по болта ,а по върха на щангата в която влиза.Там е конус и с бой конуса отпуска болта.Само аз ли разбрах колегата за какво пита?deks777 написа:Здравейте,днес започнах работа по смяна на амортисьорите на 145-цата. Всичко добре, всички болтове се развиха без проблем, докато не стигнах до болта който държи накрайника към амортисьора - няма откачане. Развих гайката, но болта е яко затъкнат и не ще и не ще да излезе...Има ли някакъв тарикатски начин за сваляне или си остава грубия начин.......Alfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
Fiat Punto '96, 1.2 75hp
Peugeot 306 xt '97 1.6
Коментар
-
Re: Сваляне на външен накрайник...
Няма следи от чук защото в сервизите използват скоби.СКОБА ЗА ШАРНИРНИ БОЛТОВЕhttp://www.avetisyantools.com/index.php?ch=4&type=8deks777 написа:Точно това питах. Знам че е конус и че стяга. Лопах и по върха на конуса ама не ще. А скоро ми сменяха рейката и онзи в сервиза беше го свалил без видими следи от чук :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
..........има още един "трик" ако нямаш скоба - подпираш болта от долната страна с хидравличен крик или ако нямаш със стойка ако може да влезне. След това отпускаш крика , който държи колата, но по мъничко, за да увисне тежеста на предницата на болта. Посла два леки удъра с чука отстрани на болта на накрайника ..........и си готов
Коментар
-
А някой да знае ориентировъчна цена на скобата и от къде да я взема?pakumba написа:ами те се казват такива неща, аз затова казах, че ако окачването е като на браво не е ясно.... наистина със скоба е много лесно, заслужава си човек да си купи такаваAlfa Romeo 145 '96 1.6 boxer 103hp
Fiat Punto '96, 1.2 75hp
Peugeot 306 xt '97 1.6
Коментар
-
За втори път ти поствам линка.Явно не четеш всички мнения.Цената предполагам около 25 лв.СКОБА ЗА ШАРНИРНИ БОЛТОВЕhttp://www.avetisyantools.com/index.php?ch=4&type=8deks777 написа:А някой да знае ориентировъчна цена на скобата и от къде да я взема?pakumba написа:ами те се казват такива неща, аз затова казах, че ако окачването е като на браво не е ясно.... наистина със скоба е много лесно, заслужава си човек да си купи такаваFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар