Колеги,купих си нов инжектор за бравото ,но ме притеснява ,че този който купих е с две разпръскващи дупчици,а моите принципно са с 4.Има ли това някакво значение ,защото не ми се занимава да го слагам и после пак да го махам.Ето и малко снимки на новият инжектор и после на старият
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за инжектори
Collapse
X
-
Колегата не пита колко са инжекторите ,а ще има ли проблем в закупения инжектор който е с 4 отвора.То е ясно ,че Браво 1,6 е с 4 инжектора.Въпроса ми към колегата пуснал темата е по номер на рама ли ти определиха вида на инжектора?kotev89 написа:Според мен разлика има и мисля,че ще е проблем,защото и аз карам пълна инжекция и инжекторите са 4.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Аз мисля че ако го е закупил от квалитетен магазин по друг начин няма как да разберат какъв да му дадатTornado написа:Колегата не пита колко са инжекторите ,а ще има ли проблем в закупения инжектор който е с 4 отвора.То е ясно ,че Браво 1,6 е с 4 инжектора.Въпроса ми към колегата пуснал темата е по номер на рама ли ти определиха вида на инжектора?kotev89 написа:Според мен разлика има и мисля,че ще е проблем,защото и аз карам пълна инжекция и инжекторите са 4.Фиат Пунто 1.6i turbo
Коментар
-
Препоръчвам ти първо да потърсиш добре в този или във форума на axm-auto.com.Един колега с Брава имаше проблеми с работата на единият цилиндър и след като свалил инжекторите му направило впечатление, че единият е с два отвора, а останалите с четири.Точно на този цилиндър с инжектор с два отвора имаше проблеми.Провери и се увери преди да монтираш.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Re: ds
По-добре го питай на неговия сайт ще ти отговори по бързо.http://axm-auto.com/pBB2/index.phpkantarev написа:Колеги,сегая като се загледах,на този който съм купил пише IWP 064, а на този стария пише Iwp 001,в АХМ пише че са различни ,но няма ли да стане.Може би Хитко може да каже
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: ds
Този, който си купил е само за 103кс 1.6 двигател.Този, който е бил стария е и за 90кс 1.6 двигател.С две думи, ако двигателя ти е 90кс не е добре.kantarev написа:Колеги,сегая като се загледах,на този който съм купил пише IWP 064, а на този стария пише Iwp 001,в АХМ пише че са различни ,но няма ли да стане.Може би Хитко може да каже
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
dsf
Момчета ,вижте този сайт в който пише кой инжектор как работи и всички са класифицирани.Оттук виждам че са различни,даже този новият е с малко по-малък дебит,но съвсем малко. http://www.mmcompsys.com/download_zo...o_spray_01.pdfNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Re: ds
Аз сега като проверих малко в нета се оказва че този новият се слага на по-новите като година браво,палио и т.нBO написа:Този, който си купил е само за 103кс 1.6 двигател.Този, който е бил стария е и за 90кс 1.6 двигател.С две думи, ако двигателя ти е 90кс не е добре.kantarev написа:Колеги,сегая като се загледах,на този който съм купил пише IWP 064, а на този стария пише Iwp 001,в АХМ пише че са различни ,но няма ли да стане.Може би Хитко може да каже
Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Разбира се ,че е от значение! Многоточковия инжектор разпръсква по-добре горивото, което от своя страна се смесва по-добре с въздуха. Освен това е от значение и под какъв ъгъл го впръсква, според особенностите на всмукателния колектор. Аз бих потърсил правилния инжектор! Всички други варианти могат да доведът до по-висок разхор и не добро пълнене на цилиндъра, но ще се движи!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Инжектори!!!
Колега, като взех колата и нямаше проблем с инжекторите. Малко неравномерно работеше между 1500 и 2000 оборота, но малко. После то светна лампата на инжекциона, откачих инжекторите и много бях учуден, че единия е различен (с 2 дупки, а другите с по 4). Той и беше най-чист - или защото цилиндъра не е работел, или защото е сменян скоро. Та след като сложих инжектор с 4 дупки, лампата на инжекциона не светеше и видимо колата работеше по-равномерно.Ходи го сменяй тоя инжектор да ти дадат с 4 дупки.kantarev написа:Колеги,купих си нов инжектор за бравото ,но ме притеснява ,че този който купих е с две разпръскващи дупчици,а моите принципно са с 4.Има ли това някакво значение ,защото не ми се занимава да го слагам и после пак да го махам.Ето и малко снимки на новият инжектор и после на стариятBrava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар