Ако някой може да даде отговор на тази грешка да си казва мнението.И кога според вас ще реши да си тръгне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка при диагностика
Collapse
X
-
пише че има проблем с ЕЕПРОМ паметта (да не се бърка с ЕПРОМ паметта). Да се провери дали ЕКУто има постоянно захранване и замасяване. Да се изчисти "кода" (или грешката) и да се увериш че не се появява отново.Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
Moonsteppers - All over the world and beyond ...
-
цитат Уикипедия: "EEPROM (англ Electrically erasable programmable read-only memory) е енергозависима препрограмируема памет с електрически запис и електрическо изтриване."
провери захранването на ЕКУто
Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
Moonsteppers - All over the world and beyond ...
Коментар
-
Re: Грешка при диагностика
Koлега,контролера ти има проблем с адаптивната памет.Колата си върви без проблеми,но не може контролeра да се самоубочава.Някъде ще го срешнеш като Learning regimen,другаде като Practical training regimen.Проблема надали е външен по захранванията му,защото ако ти липсваше някой + или - нямаше да ти работи.Вероятно проблема е в самия контролер или е пипан софтуера му.На първо време накарай някой мапер да ти преинсталира фабричния софтуер.Ако грешката след изтриване не си заминава,значи е постоянна и надали ще се махне от самосебе си.zzzz323 написа:Ако някой може да даде отговор на тази грешка да си казва мнението.И кога според вас ще реши да си тръгне.
Коментар
-
Re: Грешка при диагностика
Почти. Като му гледам картинката това си е от Виза, а там като се пипа софта дава ’self-learning’ грешка. Поне при менStefan Hadjov написа:Koлега,контролера ти има проблем с адаптивната памет.Колата си върви без проблеми,но не може контролeра да се самоубочава.Някъде ще го срешнеш като Learning regimen,другаде като Practical training regimen.Проблема надали е външен по захранванията му,защото ако ти липсваше някой + или - нямаше да ти работи.Вероятно проблема е в самия контролер или е пипан софтуера му.На първо време накарай някой мапер да ти преинсталира фабричния софтуер.Ако грешката след изтриване не си заминава,значи е постоянна и надали ще се махне от самосебе си.
, ама харчи 8 градско лятото и 9 зимата
Другото за проблем в ECU е твърде вероятно, но нека си подсили масата на ECU пък с малко късмет може това да е.
Коментар
-
Re: Грешка при диагностика
Съмнявам се в разхода който обявяваш.Ти го изкара почти като ЖТД и по добър от ТД100.wwalker написа:Почти. Като му гледам картинката това си е от Виза, а там като се пипа софта дава ’self-learning’ грешка. Поне при менStefan Hadjov написа:Koлега,контролера ти има проблем с адаптивната памет.Колата си върви без проблеми,но не може контролeра да се самоубочава.Някъде ще го срешнеш като Learning regimen,другаде като Practical training regimen.Проблема надали е външен по захранванията му,защото ако ти липсваше някой + или - нямаше да ти работи.Вероятно проблема е в самия контролер или е пипан софтуера му.На първо време накарай някой мапер да ти преинсталира фабричния софтуер.Ако грешката след изтриване не си заминава,значи е постоянна и надали ще се махне от самосебе си.
, ама харчи 8 градско лятото и 9 зимата
Другото за проблем в ECU е твърде вероятно, но нека си подсили масата на ECU пък с малко късмет може това да е.
Коментар
-
u_bo
Re: Грешка при диагностика
е защо не споделиш как точно става???wwalker написа:.. от Виза, а там като се пипа софта дава ’self-learning’ грешка. Поне при мен
, ама харчи 8 градско лятото и 9 зимата ...
Коментар
-
u_bo
прилича ми на следното :премахната е възможноста за адаптациясложена е настройка за ’икономичен’ режим и е заключена тази настройкасравнявал ли твойта кола как набира в сравнение с ’оригинално’ 1.6 16 ?а по темата - колега , описал си проблема и в другата тема за тресенето - аз бих проверил буксите на ЕКУ-то,почистване, и после ако не помогне - дублираща маса и +12 Вразбира се при разкачен акумулаторwwalker написа:С Виза-та не става. Някъв ремап и е правен. Знам че никой не вярва за разхода и затова отдавна спрях да споря по въпроса.
Коментар
-
Ми то си е жив ремап както го описваш.Върви добре. Миналата седмица я снимах с 185км/ч. Като си върна летните гуми отпред ще има и 200.За темата на колегата е добре да разкачи буксата на ECU и да я напръска с контактен спрей. WD40 също върши работа. Ако може да пробва друго ECU дето не търси код ще е най-добре.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар