u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка при диагностика
Collapse
X
-
Колега u_bo,ти като газаджия си мислиш,че може да се постави настройка "икономичен режим".Колата има ламбда сонда и ако работи коректно такъв режим е невъзможен в случая.Това може да се случи ако ламбда сондата е умряла на перманентно показание 800-900 мволта и по този начин лъжи контролера,че сместа е богата.Тогава той започва да прави компенсация като набива бедна смес.Но тогава колата прекъсва,забива предница при рязко подаване на газ и не тегли добре.Очеводно колегата не описва такива показатели на колата си.
-
u_bo
Stefan Hadjov написа:Колега u_bo,ти като газаджия си мислиш,че може да се постави настройка "икономичен режим".Колата има ламбда сонда и ако работи коректно такъв режим е невъзможен в случая.Това може да се случи ако ламбда сондата е умряла на перманентно показание 800-900 мволта и по този начин лъжи контролера,че сместа е богата.Тогава той започва да прави компенсация като набива бедна смес.Но тогава колата прекъсва,забива предница при рязко подаване на газ и не тегли добре.Очеводно колегата не описва такива показатели на колата си.u_bo написа:.............премахната е възможноста за адаптациясложена е настройка за ’икономичен’ режим ..............
писал съм ’икономичен режим ’ не ’бедна’ смес
ако попрочетеш мануала на Браво , за самообучението след откачане на акумулатора - ще разбереш какво имам предвид. четивото е интересно ... и прекалено лаконично ( за 1.8 16 ДВГ)свързано е с ТПС - който се тълкува от ЕКУ като "driver’s wish"
Коментар
-
Първо уточни за газ ли става въпрос или за бензин.Ако е за бензин,нещата са пределно ясни.Желанието на водача може да е всякакво,но контролера след изкл. и вкл.на акумулатора започва да се самоубочава от периферията от датчици с които е в непрекъснат диалог.Не само ТПС-а играе в случая.А икономичния режим ако така можеме да се изразиме,си го определя водача,когато иска да е такъв в реално време.u_bo написа:Stefan Hadjov написа:Колега u_bo,ти като газаджия си мислиш,че може да се постави настройка "икономичен режим".Колата има ламбда сонда и ако работи коректно такъв режим е невъзможен в случая.Това може да се случи ако ламбда сондата е умряла на перманентно показание 800-900 мволта и по този начин лъжи контролера,че сместа е богата.Тогава той започва да прави компенсация като набива бедна смес.Но тогава колата прекъсва,забива предница при рязко подаване на газ и не тегли добре.Очеводно колегата не описва такива показатели на колата си.u_bo написа:.............премахната е възможноста за адаптациясложена е настройка за ’икономичен’ режим ..............
писал съм ’икономичен режим ’ не ’бедна’ смес
ако попрочетеш мануала на Браво , за самообучението след откачане на акумулатора - ще разбереш какво имам предвид. четивото е интересно ... и прекалено лаконично ( за 1.8 16 ДВГ)свързано е с ТПС - който се тълкува от ЕКУ като "driver’s wish"
Коментар
-
u_bo
аз бих го оправил, дали ’може’ и ’трябва’ ти сам реши - но така да се кара - според мен има риск от по-големи разходиzzzz323 написа:Добре колеги мога ли да карам така или трябва да се оправи обезателно за сега нямам проблеми а това седи така от 1 седмица.
Коментар
-
Мда колеги сега тестваx колата започна да набира доста по-бързо от преди на газ,а на бензин направо не си иска гумите.Нямам идея какви поражения могат да станат,но за сега мисля да я карам така,защото нямам познати които могат да оправят проблема пък да видиме какво ще стане. :DFIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
u_bo
ако не си променял нищо - откачане, закачане на датчици ....обяснението е , че сега ЕКУ работи в ’фабричен’ режим.той се характеризира със повишен разход, и разбира се с по-висока мощност.така е защото този режим е ’изчислен’ за да е сигурно, че колата ще запали и ще работи.а после , ЕКУ започва да се ’адаптира’ и да си води ’записки’ за адаптацията във въпросната ЕЕПРОМадаптирането го прави по-икономично и по-добре работещ ДВГ - просто го ’вкарва’ в необходимите параметри, чрез адаптирането.
Коментар
-
u_bo
беше някъде при процедурата за самообучение след , стоене с откачен акумулатор... такъв спомен имамMupo написа:Това на коя страница е ? Благодаряu_bo написа:ако попрочетеш мануала на Браво , за самообучението след откачане на акумулатора - ще разбереш какво имам предвид. четивото е интересно ... и прекалено лаконично ( за 1.8 16 ДВГ)свързано е с ТПС - който се тълкува от ЕКУ като "driver’s wish"
Коментар
-
Виждам, че пишеш за газова уредба.Кой ти я слага и знаеш ли дали имаш със сигурност емулатор?Защото ако някой супер спец си е направил "ръчен" емулатор, ефекта може да бъде такъв.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар