Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозни проблеми с паленето - решен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    u_bo написа:
    не разбрах, дали си карал само на бензин предишния ден?
    да само на бензин след като бях откачил акумулатора.Yavor разбирасе че съм пробвал, та аз така я карам всеки ден. И всеки път по три-четири завъртания докато чисто новият ми акумулатор не стане за боклука Това с инжекторите вече съм го отписал, но там момента е доста тънък... При последния път когато тотално отказа да запали беше доста позадавена и свещите мокри, което значи че готиво при всички случаи достига. Дори инжекторите да са замърсени в самия момент на запалването това не би играло роля, стига да достига гориво. Така мисля аз. А другото което е че веднага след разкачането на акумулатора колата си работеше отлично на бензин, но на другия ден .. йок ... прави си каквото иска. Все пак за да стават такива аномалии ту едно ту друго можеби наистина нещо в електрониката, най верочтно на газовата обърква нещата ..
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    Коментар


      #32
      daaaa, без диагностика на комп. няма да минем ако , или , може би.... ... виж какво ще каже комп-а и тогава може да се рзсъждава.... освен ако не е някоя супер проста причина от рода на изпускащ клапан на газовата... пробвай го

      Коментар


        #33
        Interceptor написа:
        И пак старата песен на нов глас Издърпаха ме до сервиза на Кафеджиев. (вярно ме бяха предопредили да не ходя там) Закачиха я на компютъра. Не даде грешки, всичко било в норма. Мериха дебита на помпата даде 3.5 бара, казаха че е отлично. ... с триста зора успяха да я запалят. Успяха, но не можаха да ми кажат къде е проблема. Само пробваха с други свещи и тва и беше оправданието. Големи "майстори" са. Не можаха да ми кажат къде е проблема, "най-важното било че сега запалила" Запали ама сега пак въртя по три пъти и тогава пали. От дотук свършената работа като възможни причини почти нищо не остана .... Просто незнам вече къде да я водя и какво да правя, а усещам че скоро пак ще ме остави.... Почвам да си мисля за контактния ключ. Може ли да е износен и хем и на свещите да има ток и стартера да завърта.А проблеми със софтуера на компютъра? Може ли газовата уредба да бърка нещо настройките на компа?Просто незнам накъде вече....А майсторите в буквален смисъл седяха ей така покрай колата
        Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


        Когато целта е всичко и пътят е без значение!

        Коментар


          #34
          u_bo написа:
          daaaa, без диагностика на комп. няма да минем ако , или , може би.... ... виж какво ще каже комп-а и тогава може да се рзсъждава.... освен ако не е някоя супер проста причина от рода на изпускащ клапан на газовата... пробвай го
          пояснявам се диагностика <> четене на грешкиза мен диагностика=гледане на ’живите’ данни по време на работа на колата Успех !

          Коментар


            #35
            Interceptor написа:
            Това с инжекторите вече съм го отписал, но там момента е доста тънък... При последния път когато тотално отказа да запали беше доста позадавена и свещите мокри, което значи че готиво при всички случаи достига. Дори инжекторите да са замърсени в самия момент на запалването това не би играло роля, стига да достига гориво. Така мисля аз.
            Когато са замърсени инжекторите, те не могат да разпръснат горивото по начин, по който да се получи нещо като мъгла от гориво. Това влошава доста качеството на горивната смес и тя не може да се възпламени. Резултатът е ясен - мокри свещи, "задавен" автомобил. Когато ДВГ е загрял, проблемът със зацапаните инжектори не е толкова очебиен, защото топлината на цилиндрите ускорява изпаряването/разпрашаването на впръскания бензин, той се смесва по-добре с въздуха и горивната смес се подобрява. При студен двигател обаче разпрашаването на бензина зависи само от инжекторите.
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #36
              u_bo и такава правиха не много отдаван когато сменях бенз. помпа и вс беше ОК!Сега смятам да мина първо през почистване на дюзи и след това през газаджия
              Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


              Когато целта е всичко и пътят е без значение!

              Коментар


                #37
                Ако все още се чудиш какво да правиш, дрънни един тел./или лс/, иска ми се едно много кадърно момче да я погледне. Вярно е, че няма супер модерна техника за диагностициране, но съм почти сигурен, че ще ни насочи правилно...
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
                Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
                Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

                Коментар


                  #38
                  Чистенето на дюзите не помогна. Разбирасе усети се разлика във набирането и определено ефект имаше, но не реши проблема. Ходих при двама газаджии и двамата абсолютно отричат трудното палене да има връзка с газовата ако съм на бензин. .... Всички дигат ръце ама пак по-добре отколкото да дам луди пари и нищо да не е направено.Колега la squadra azzurra този месец няма да се задържам дълго в Бургас, но следващия ако не съм намерил кой да я оправи ще ти пиша да говорим за твоя човек. Аз може и да съм го чувал, защото кадърните в Бургас се броят на пръстиМеждо другото никъде не споменах че ТПС-а ми държи малко високи обороти понякога, но на диагностиката казаха че не го дава като проблем, а и щом оборотите са по високи не е фатално за сега.
                  Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                  Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                  Коментар


                    #39
                    Колко по-високи обороти ти държи? Като спреш на място и си изключил от скорост трябва стрелката да ти закове на 800 оборота и да не мърда. И на бензин и на газ...
                    Brava 1.2, 16V, 2000
                    Ex: Golf 2, 1.3

                    Коментар


                      #40
                      pazdir написа:
                      Колко по-високи обороти ти държи? Като спреш на място и си изключил от скорост трябва стрелката да ти закове на 800 оборота и да не мърда. И на бензин и на газ...
                      Наясно съм, но тя е на 2000 /понякога
                      Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                      Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                      Коментар


                        #41
                        Interceptor написа:
                        Акумулатора съм го откачал хиялди пъти, а грешки не даде на диагностиката. Казаха че първо е дала ламда сонда, но после не. Всичко било в норма.
                        Колега, аз съм на мнение, че проблема е свързан с газовата, но все пак пробвай да си замериш ламбдата какви стойности дава. Колегата U_BO ще ти каже как точно става, не е трудно. Качи после данните тук в темата за да ги изкоментираме.
                        Brava 1.2, 16V, 2000
                        Ex: Golf 2, 1.3

                        Коментар


                          #42
                          здравейте вероятно свещите са избили имам предвид изолатора
                          фиат мареа 1.6 16v 97г

                          Коментар


                            #43
                            Ее най-накрая. :D Да чукам на дърво колата стана. В крайна сметка се оказа нещо найтина мижаво а именно лоши връзки между емулатора на газовата и компа. И от там явно настройките на компа са се бъркали. Да отбележа че и проблема с оборотите също се оправи! Така че не винаги причина е ТПС. Незнам какво друго е правил майстора ама колата направо литна ... Сервиза е Експрес Сервиз във Варна препоръчвам го на всеки, много добро обслужване ... Благодаря за помощта на всички..
                            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                            Коментар

                            Working...
                            X