Колеги вчера изведнъж,колата проработи на 3 цилиндъра на газ,а си беше всичко ок,поне на газ де.Отидох при газаджията си и той ми каза че 4-ти цилиндър не ми работи,като махаше кабелите ,даже на въпросният цилиндър сложи нова свещ и пак същото.Като махаше лулите на кабелите като че ли им аше искри към цилиндъра и затова май не е бобина,та ми каза да съм ходил да ми замерят компресия.Било вероятно да се е спекъл клапан.Сега съм малко разтроен ,защото незнам какво да правя ,щото е неделя и не м и се вярва сервизите да работят,пък аз пътувам доста всеки ден
А може би прескочил ангренаж,че ми се е случвало да ми изгасва в движение и да вкарвам скорост и да продъкжа да карам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На газ и на безнзин не работи един цилиндър
Collapse
X
-
Ангренажа не е прескочил, или поне не е това причината да не ти работи цилиндър. Смени кабела и ако не се оправи с един кабел от бобината до някоя маса (метал) да видиш дали дава искра. Ако дава искра и всичко е наред по тоците, може да е гарнитура на главата или клапан.А инжектора впръсква ли гориво? Т.е. мокри ли свещта? Защото ако е изгорял инжектор (или нещо не се управлява както трябва) пак няма да бачка цилиндърHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

-
sdf
Е да де ама тука става въпрос за газ,този цилиндър не работи и на бензин,ама работеше на газ,а сега и на газ неиска.смених кабела току що и пак същата работа,от бобината идва искра,значи става въпрос за по-сериозно нещоMadHead написа:Ангренажа не е прескочил, или поне не е това причината да не ти работи цилиндър. Смени кабела и ако не се оправи с един кабел от бобината до някоя маса (метал) да видиш дали дава искра. Ако дава искра и всичко е наред по тоците, може да е гарнитура на главата или клапан.А инжектора впръсква ли гориво? Т.е. мокри ли свещта? Защото ако е изгорял инжектор (или нещо не се управлява както трябва) пак няма да бачка цилиндърNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервизтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
съгласен съм с колегатаdan4o написа:взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервиз
Fiat Punto 1.4 gt turbo
Ford Fiesta 1.3 new port
Коментар
-
sad
Имаш предвид на ръка да си проверя компресията,но ако ми избута пръста означава че е над 3 атмосфери,ама това нищо не означава,то може да е 5 ,ама 5 не са достатъчни.Утре живот и здраве ще измеря компресията в сервиз и ще споделя какво става.Ако някой има предложения за добър сервиз в Пловдив да казваdan4o написа:взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервиз
Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Давам ти една бира,ако успееш да запушиш дупката на главата(за свеща)на този двигател :Ddan4o написа:взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервизBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Да точно и аз това си мислех,голям зор ще бъдеdudulia написа:Давам ти една бира,ако успееш да запушиш дупката на главата(за свеща)на този двигател :Ddan4o написа:взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервиз
Сега колеги ако утре се окаже че този цилиндър няма компресия,какво правим тогава.Питам ви това щото майсторите да не ме мяткат.И колкоще ми струва
Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
rgf
Колеги тъкмо отивам да паля колата и да я водя на доктор и...
не иска да запали,ама въобще.Отварям капака и ще проверявам маслото,НЯМА
Дори под минимума беше,доливам аз около 400 мл сигурно,паля пак и пак неще,мале побърках се.Забелязах че по щеката на маслото има доста количество майоноза ,а досега толкова пък никога не е имало.Някой идеи нещо ,щото и до лекар немога да я заведа точно сега
Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Колега наскоро блокира служебната Шкода Фабия, започна да прекъсва да работи само на 2 цилиндъра от 3 възможни
и накрая вътре се помлял двигателя ремонти глупости и защо - защото веригата била разтегната и прескочила 1-2 зъба!!!Нищо чудно и твоя ангренажен ремък да е попрескочил нещо? Чукаше ли колата на ниските обороти гаснеше ли?И да наистина Шкода модел 2004 е с верига не с ремък
MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Re: rgf
Мармалада е признак на издухана гарнитура,пукната глава или нещо подобно,когато се смесва масло с охладителна течност.Провери дали имаш мармалад в охладителната течност ( радиатор,казанче за антифриз)Ако имаш и там - отваряне на двигателя.Принципно зимно време е допустимо да имаш много малко мармалад по капачката и щеката,ако колата се кара само на къси разстояния и не може да загрее.Но при тази липса на масло предполагам става въпрос за издухана гарнитура или пукната глава,ако не и още нещо...kantarev написа:Колеги тъкмо отивам да паля колата и да я водя на доктор и...
не иска да запали,ама въобще.Отварям капака и ще проверявам маслото,НЯМА
Дори под минимума беше,доливам аз около 400 мл сигурно,паля пак и пак неще,мале побърках се.Забелязах че по щеката на маслото има доста количество майоноза ,а досега толкова пък никога не е имало.Някой идеи нещо ,щото и до лекар немога да я заведа точно сега
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
f
Ми не съм усетил да е чукала,знам ли,ама не е гаснела де,сега направо незнам какво да правя.Досега никога не ми е създавала проблеми ,ама никакви и не съм ходил по майстори.Вече се замислям дали да не я продам така ,пък новият собственик да я закара на ремонт
Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар