Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На газ и на безнзин не работи един цилиндър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На газ и на безнзин не работи един цилиндър

    Колеги вчера изведнъж,колата проработи на 3 цилиндъра на газ,а си беше всичко ок,поне на газ де.Отидох при газаджията си и той ми каза че 4-ти цилиндър не ми работи,като махаше кабелите ,даже на въпросният цилиндър сложи нова свещ и пак същото.Като махаше лулите на кабелите като че ли им аше искри към цилиндъра и затова май не е бобина,та ми каза да съм ходил да ми замерят компресия.Било вероятно да се е спекъл клапан.Сега съм малко разтроен ,защото незнам какво да правя ,щото е неделя и не м и се вярва сервизите да работят,пък аз пътувам доста всеки ден А може би прескочил ангренаж,че ми се е случвало да ми изгасва в движение и да вкарвам скорост и да продъкжа да карам?
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    #2
    Ангренажа не е прескочил, или поне не е това причината да не ти работи цилиндър. Смени кабела и ако не се оправи с един кабел от бобината до някоя маса (метал) да видиш дали дава искра. Ако дава искра и всичко е наред по тоците, може да е гарнитура на главата или клапан.А инжектора впръсква ли гориво? Т.е. мокри ли свещта? Защото ако е изгорял инжектор (или нещо не се управлява както трябва) пак няма да бачка цилиндър
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    Коментар


      #3
      sdf

      MadHead написа:
      Ангренажа не е прескочил, или поне не е това причината да не ти работи цилиндър. Смени кабела и ако не се оправи с един кабел от бобината до някоя маса (метал) да видиш дали дава искра. Ако дава искра и всичко е наред по тоците, може да е гарнитура на главата или клапан.А инжектора впръсква ли гориво? Т.е. мокри ли свещта? Защото ако е изгорял инжектор (или нещо не се управлява както трябва) пак няма да бачка цилиндър
      Е да де ама тука става въпрос за газ,този цилиндър не работи и на бензин,ама работеше на газ,а сега и на газ неиска.смених кабела току що и пак същата работа,от бобината идва искра,значи става въпрос за по-сериозно нещо
      Nissan Primera 1.6 16v P11
      ex.Fiat Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Извиявам се наистина не съобразих че не бачка на газ и бензин...В този случай наистина става въпрос за нещо по-сериозно
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #5
          взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервиз
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #6
            dan4o написа:
            взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервиз
            съгласен съм с колегата
            Fiat Punto 1.4 gt turbo
            Ford Fiesta 1.3 new port

            Коментар


              #7
              sad

              dan4o написа:
              взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервиз
              Имаш предвид на ръка да си проверя компресията,но ако ми избута пръста означава че е над 3 атмосфери,ама това нищо не означава,то може да е 5 ,ама 5 не са достатъчни.Утре живот и здраве ще измеря компресията в сервиз и ще споделя какво става.Ако някой има предложения за добър сервиз в Пловдив да казва
              Nissan Primera 1.6 16v P11
              ex.Fiat Bravo 1.6 16v

              Коментар


                #8
                dan4o написа:
                взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервиз
                Давам ти една бира,ако успееш да запушиш дупката на главата(за свеща)на този двигател :D
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  dudulia написа:
                  dan4o написа:
                  взимаш още един човек и на студен мотор равиваш свещите и единия с пръст запушва отвора на свеща ,другия върти на стартер с натисната газкато взимате предпазни мерки да не пускате искри и гориво че да не се опърлите.до около 3 атмосвери не може да ти избута пръста .ако това което съм ти написал нищо не ти говори си за сервиз
                  Давам ти една бира,ако успееш да запушиш дупката на главата(за свеща)на този двигател :D
                  Да точно и аз това си мислех,голям зор ще бъде Сега колеги ако утре се окаже че този цилиндър няма компресия,какво правим тогава.Питам ви това щото майсторите да не ме мяткат.И колкоще ми струва
                  Nissan Primera 1.6 16v P11
                  ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    rgf

                    Колеги тъкмо отивам да паля колата и да я водя на доктор и... не иска да запали,ама въобще.Отварям капака и ще проверявам маслото,НЯМА Дори под минимума беше,доливам аз около 400 мл сигурно,паля пак и пак неще,мале побърках се.Забелязах че по щеката на маслото има доста количество майоноза ,а досега толкова пък никога не е имало.Някой идеи нещо ,щото и до лекар немога да я заведа точно сега
                    Nissan Primera 1.6 16v P11
                    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      ef

                      Сега си мисля да не би да съм карал без масло??И какви биха били последствията,но пък не ми е светнала лампата на маслото
                      Nissan Primera 1.6 16v P11
                      ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Колега наскоро блокира служебната Шкода Фабия, започна да прекъсва да работи само на 2 цилиндъра от 3 възможни и накрая вътре се помлял двигателя ремонти глупости и защо - защото веригата била разтегната и прескочила 1-2 зъба!!!Нищо чудно и твоя ангренажен ремък да е попрескочил нещо? Чукаше ли колата на ниските обороти гаснеше ли?И да наистина Шкода модел 2004 е с верига не с ремък
                        MB 280 S W108 67' - pickUp
                        MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                        ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                        Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                        office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                        Коментар


                          #13
                          Re: rgf

                          kantarev написа:
                          Колеги тъкмо отивам да паля колата и да я водя на доктор и... не иска да запали,ама въобще.Отварям капака и ще проверявам маслото,НЯМА Дори под минимума беше,доливам аз около 400 мл сигурно,паля пак и пак неще,мале побърках се.Забелязах че по щеката на маслото има доста количество майоноза ,а досега толкова пък никога не е имало.Някой идеи нещо ,щото и до лекар немога да я заведа точно сега
                          Мармалада е признак на издухана гарнитура,пукната глава или нещо подобно,когато се смесва масло с охладителна течност.Провери дали имаш мармалад в охладителната течност ( радиатор,казанче за антифриз)Ако имаш и там - отваряне на двигателя.Принципно зимно време е допустимо да имаш много малко мармалад по капачката и щеката,ако колата се кара само на къси разстояния и не може да загрее.Но при тази липса на масло предполагам става въпрос за издухана гарнитура или пукната глава,ако не и още нещо...
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            f

                            Ми не съм усетил да е чукала,знам ли,ама не е гаснела де,сега направо незнам какво да правя.Досега никога не ми е създавала проблеми ,ама никакви и не съм ходил по майстори.Вече се замислям дали да не я продам така ,пък новият собственик да я закара на ремонт
                            Nissan Primera 1.6 16v P11
                            ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              efew

                              Колеги днеска премерихме компресията и на нито един цилиндър нямаше никаква Почнаха да ми говорят че е нормално било да е така ако е издухана гарнитурата,ама малко ме съмнява.Прескочил зъб на ангренаж??
                              Nissan Primera 1.6 16v P11
                              ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X