Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мачка ли клапани този ДВГ ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мачка ли клапани този ДВГ ?

    Здравейте, имам едно питане относно този ДВГ -1.6 i.e. на Фиат Темпра. Двигателя дали е F.I.R.E., т.е. дали предпазва клапаните при късане на ангр.ремък или .......ако скъса става "мазало" Поздрави и весел уикенд .
    SKODA 105L '78
    PUNTO 1.2 MPI ELX '94
    FIAT 126p '89
    TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
    GRANDE PUNTO 1.2 '06

    #2
    удря клапани колега. неси прави експерименти

    Коментар


      #3
      Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        темпрата е 8 в обаче
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Atanas71 написа:
          Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
          Колега,би ли обяснил какво значи "ВЕНТИЛИРАН" двигател и "НЕВЕНТИЛИРАН".За да може да ти се отговори на въпроса.Често го чувам това определение и не знам какво значи.Има ли невентилирани двигатели????

          Коментар


            #6
            Това идва от VALVE - клапан, вентил. Вентилиран би трябвало да значи с повече вентили респ. клапани
            Alfa 159 SW 2.4 Ti
            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

            Коментар


              #7
              gamma написа:
              Това идва от VALVE - клапан, вентил. Вентилиран би трябвало да значи с повече вентили респ. клапани
              А когато е с по-малко клапани не е ли вентилиран??Или няма VALVE при тях??.Колега,казва се със колко клапани е ,защото има с 8,12,16,20 клапана за 4-цил.двигател.Всички двигатели по твоето определение са "вентилирани".И няма невентилирани двигатели!!

              Коментар


                #8
                Издребнявате!Всички знаете че "вентилиран" се казва на мотор с 4 клапана на цилиндър.Тоя лаф мен лично ме дразни.2.0 20V удрря само всмукателните клапани щото са по големи, изпускателните се разминават.При този мотор поражения по буталата не се получават защото не става "мазало" а само изкривява клапаните така че да стоят от едната страна опряли в леглото а от другата на 5 мм от него.

                Коментар


                  #9
                  npace написа:
                  Издребнявате!Всички знаете че "вентилиран" се казва на мотор с 4 клапана на цилиндър.Тоя лаф мен лично ме дразни.2.0 20V удрря само всмукателните клапани щото са по големи, изпускателните се разминават.При този мотор поражения по буталата не се получават защото не става "мазало" а само изкривява клапаните така че да стоят от едната страна опряли в леглото а от другата на 5 мм от него.
                  Този лаф и мене ме дразни и имам чувството,че са го измислили автоджамбазите от Горубляне.Но не значи,че трябва да им подражаваме. "Мазалото" става с всички клапани,независимо че всмукателните са по голями по диаметър на главата.Всичко зависи колко време се върти коляновия вал в несъответствие с разпределителния.Мазалото може да бъде сравнително малко и невероятно голямо.Лично аз съм виждал с 10 клапана AUT,oт които 4 изпускателни.

                  Коментар


                    #10
                    Stefan Hadjov написа:
                    Atanas71 написа:
                    Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
                    Колега,би ли обяснил какво значи "ВЕНТИЛИРАН" двигател и "НЕВЕНТИЛИРАН".За да може да ти се отговори на въпроса.Често го чувам това определение и не знам какво значи.Има ли невентилирани двигатели????
                    Господине , аз да те попитам ти знаеш ли какво е жаргон Все трябва да ти се обеснява нещо ти от вчера ли посещаваш авто-форуми та се правиш на паднал от небето Стига с тези безмислени спорове сега ще ме учиш кое как се казва , айде моля ти се Това че съм използвал тази дума е заради това че редовно се среща в форума и в крак с колегите и аз я използвам.Ако си имал труден ден не е тук мястото и темата .
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #11
                      Atanas71 написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Atanas71 написа:
                      Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
                      Колега,би ли обяснил какво значи "ВЕНТИЛИРАН" двигател и "НЕВЕНТИЛИРАН".За да може да ти се отговори на въпроса.Често го чувам това определение и не знам какво значи.Има ли невентилирани двигатели????
                      Господине , аз да те попитам ти знаеш ли какво е жаргон Все трябва да ти се обеснява нещо ти от вчера ли посещаваш авто-форуми та се правиш на паднал от небето Стига с тези безмислени спорове сега ще ме учиш кое как се казва , айде моля ти се Това че съм използвал тази дума е заради това че редовно се среща в форума и в крак с колегите и аз я използвам.Ако си имал труден ден не е тук мястото и темата .
                      Не се засягай колега.В техниката няма жаргони.В техниката всичко е точно и терминологията-също.Редно е да се съобразяваме с тези особености когато се обсъждат технически проблеми или си водим разговор от общ характер.

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        Atanas71 написа:
                        Stefan Hadjov написа:
                        Atanas71 написа:
                        Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
                        Колега,би ли обяснил какво значи "ВЕНТИЛИРАН" двигател и "НЕВЕНТИЛИРАН".За да може да ти се отговори на въпроса.Често го чувам това определение и не знам какво значи.Има ли невентилирани двигатели????
                        Господине , аз да те попитам ти знаеш ли какво е жаргон Все трябва да ти се обеснява нещо ти от вчера ли посещаваш авто-форуми та се правиш на паднал от небето Стига с тези безмислени спорове сега ще ме учиш кое как се казва , айде моля ти се Това че съм използвал тази дума е заради това че редовно се среща в форума и в крак с колегите и аз я използвам.Ако си имал труден ден не е тук мястото и темата .
                        Не се засягай колега.В техниката няма жаргони.В техниката всичко е точно и терминологията-също.Редно е да се съобразяваме с тези особености когато се обсъждат технически проблеми или си водим разговор от общ характер.
                        Напълно подкрепям Стефан Хаджов!Нека в този форум повишаваме не само познанията за колите ни, а и техническата и общата ни култура. А защо не и правописа ни, който за съжаление напоследък дори и за вестниците не е приоритет.
                        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                        Коментар

                        Working...
                        X