Здравейте, имам едно питане относно този ДВГ -1.6 i.e. на Фиат Темпра. Двигателя дали е F.I.R.E., т.е. дали предпазва клапаните при късане на ангр.ремък или .......ако скъса става "мазало" Поздрави и весел уикенд .
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
Колега,би ли обяснил какво значи "ВЕНТИЛИРАН" двигател и "НЕВЕНТИЛИРАН".За да може да ти се отговори на въпроса.Често го чувам това определение и не знам какво значи.Има ли невентилирани двигатели????
Това идва от VALVE - клапан, вентил. Вентилиран би трябвало да значи с повече вентили респ. клапани
А когато е с по-малко клапани не е ли вентилиран??Или няма VALVE при тях??.Колега,казва се със колко клапани е ,защото има с 8,12,16,20 клапана за 4-цил.двигател.Всички двигатели по твоето определение са "вентилирани".И няма невентилирани двигатели!!
Издребнявате!Всички знаете че "вентилиран" се казва на мотор с 4 клапана на цилиндър.Тоя лаф мен лично ме дразни.2.0 20V удрря само всмукателните клапани щото са по големи, изпускателните се разминават.При този мотор поражения по буталата не се получават защото не става "мазало" а само изкривява клапаните така че да стоят от едната страна опряли в леглото а от другата на 5 мм от него.
Издребнявате!Всички знаете че "вентилиран" се казва на мотор с 4 клапана на цилиндър.Тоя лаф мен лично ме дразни.2.0 20V удрря само всмукателните клапани щото са по големи, изпускателните се разминават.При този мотор поражения по буталата не се получават защото не става "мазало" а само изкривява клапаните така че да стоят от едната страна опряли в леглото а от другата на 5 мм от него.
Този лаф и мене ме дразни и имам чувството,че са го измислили автоджамбазите от Горубляне.Но не значи,че трябва да им подражаваме. "Мазалото" става с всички клапани,независимо че всмукателните са по голями по диаметър на главата.Всичко зависи колко време се върти коляновия вал в несъответствие с разпределителния.Мазалото може да бъде сравнително малко и невероятно голямо.Лично аз съм виждал с 10 клапана AUT,oт които 4 изпускателни.
Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
Колега,би ли обяснил какво значи "ВЕНТИЛИРАН" двигател и "НЕВЕНТИЛИРАН".За да може да ти се отговори на въпроса.Често го чувам това определение и не знам какво значи.Има ли невентилирани двигатели????
Господине , аз да те попитам ти знаеш ли какво е жаргон Все трябва да ти се обеснява нещо ти от вчера ли посещаваш авто-форуми та се правиш на паднал от небето Стига с тези безмислени спорове сега ще ме учиш кое как се казва , айде моля ти се Това че съм използвал тази дума е заради това че редовно се среща в форума и в крак с колегите и аз я използвам.Ако си имал труден ден не е тук мястото и темата .
Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
Колега,би ли обяснил какво значи "ВЕНТИЛИРАН" двигател и "НЕВЕНТИЛИРАН".За да може да ти се отговори на въпроса.Често го чувам това определение и не знам какво значи.Има ли невентилирани двигатели????
Господине , аз да те попитам ти знаеш ли какво е жаргон Все трябва да ти се обеснява нещо ти от вчера ли посещаваш авто-форуми та се правиш на паднал от небето Стига с тези безмислени спорове сега ще ме учиш кое как се казва , айде моля ти се Това че съм използвал тази дума е заради това че редовно се среща в форума и в крак с колегите и аз я използвам.Ако си имал труден ден не е тук мястото и темата .
Не се засягай колега.В техниката няма жаргони.В техниката всичко е точно и терминологията-също.Редно е да се съобразяваме с тези особености когато се обсъждат технически проблеми или си водим разговор от общ характер.
Някой може ли да каже има ли "вентилиран" двигател който да не удря клапани
Колега,би ли обяснил какво значи "ВЕНТИЛИРАН" двигател и "НЕВЕНТИЛИРАН".За да може да ти се отговори на въпроса.Често го чувам това определение и не знам какво значи.Има ли невентилирани двигатели????
Господине , аз да те попитам ти знаеш ли какво е жаргон Все трябва да ти се обеснява нещо ти от вчера ли посещаваш авто-форуми та се правиш на паднал от небето Стига с тези безмислени спорове сега ще ме учиш кое как се казва , айде моля ти се Това че съм използвал тази дума е заради това че редовно се среща в форума и в крак с колегите и аз я използвам.Ако си имал труден ден не е тук мястото и темата .
Не се засягай колега.В техниката няма жаргони.В техниката всичко е точно и терминологията-също.Редно е да се съобразяваме с тези особености когато се обсъждат технически проблеми или си водим разговор от общ характер.
Напълно подкрепям Стефан Хаджов!Нека в този форум повишаваме не само познанията за колите ни, а и техническата и общата ни култура. А защо не и правописа ни, който за съжаление напоследък дори и за вестниците не е приоритет.
Коментар