Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересува ме дали '96г. браво 2,0 20кл. е с т.н. "Вар

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интересува ме дали '96г. браво 2,0 20кл. е с т.н. "Вар

    Колеги, предполагам някъде из форума е обсъждана тази тема, но аз не успях да намеря нищо писано за този двигател.интересува ме първата версия с 20кл. дали е с променливи фази на газоразпределение? за по новия двг съм сигурен че е така, но в моя случай макс. въртящ момент го дават при 4500 rpm, а един колега е със сивик витек и неговия макс. въртящ момент го дават в диапазон /например 3000-5500 rpm/.предварително благодаря за вниманието и отговорите!
    "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

    #2
    Колеги, предполагам някъде из форума е обсъждана тази тема, но аз не успях да намеря нищо писано за този двигател. интересува ме първата версия с 20кл. дали е с променливи фази на газоразпределение? за по новия двг съм сигурен че е така, но в моя случай макс. въртящ момент го дават при 4500 rpm, а един колега е със сивик витек и неговия макс. въртящ момент го дават в диапазон /например 3000-5500 rpm/. предварително благодаря за вниманието и отговорите
    И пьрвата версия на мотора /94-98г./ и втората /98-/ са с променливи фази на газоразпределението! Различието между двата мотора обаче не е вьв фазите, а вьв вьвеждането на т.н. система V.I.S. / променлива дьлжина на сукателните трьби / което променя мощноста от 147 на 155к.с. Двата мотора лесно се различават по надписа на капака - V.I.S.

    Коментар


      #3
      hit-ko написа:
      Колеги, предполагам някъде из форума е обсъждана тази тема, но аз не успях да намеря нищо писано за този двигател. интересува ме първата версия с 20кл. дали е с променливи фази на газоразпределение? за по новия двг съм сигурен че е така, но в моя случай макс. въртящ момент го дават при 4500 rpm, а един колега е със сивик витек и неговия макс. въртящ момент го дават в диапазон /например 3000-5500 rpm/. предварително благодаря за вниманието и отговорите
      И пьрвата версия на мотора /94-98г./ и втората /98-/ са с променливи фази на газоразпределението! Различието между двата мотора обаче не е вьв фазите, а вьв вьвеждането на т.н. система V.I.S. / променлива дьлжина на сукателните трьби / което променя мощноста от 147 на 155к.с. Двата мотора лесно се различават по надписа на капака - V.I.S.
      Благодаря, точно това ме интересуваше!
      "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

      Коментар


        #4
        от любопитство само, на колко им е редлайна на тия петаци?
        ex Fiat Bravo GT

        Коментар


          #5
          почва от 6400 оборота ,аз нямам прекъсвач ,но повече от 7200 не съм правил .иначе след 8000 няма чертички
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #6
            ivo098 написа:
            от любопитство само, на колко им е редлайна на тия петаци?
            цървеното на часовника почва на 6500, а прекъсвача е на 7200 :D hit-ko по принцип, т.н. V.I.S. / променлива дьлжина на сукателните трьби / система може ли да се сложи на по-стария мотор без нужда от допълнителни промени? питам, защото тез бравота ги дават с по-нисък разход от една страна и с повече вървеж от друга.
            "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

            Коментар


              #7
              добре де с тия променливи фази на газоразпределение японците правят по 160 коня от 1.6 и редлайна им е при доста по-високи обороти, пък тоя 2.0 петак ми се вижда слабичък на фона на японските примери...
              ex Fiat Bravo GT

              Коментар


                #8
                ivo098 написа:
                добре де с тия променливи фази на газоразпределение японците правят по 160 коня от 1.6 и редлайна им е при доста по-високи обороти, пък тоя 2.0 петак ми се вижда слабичък на фона на японските примери...
                ми то променливите фази имат отношение към въртящия момент повече, поне аз така знам. на колегата хондата е точно 1,6 вти мотор и е, как да кажа.. точно пъргава! оборотите на 3-та предавка ги катери както бравото на 1-ва. аз си го обяснявам повече с факта че карантиите са им по леки и оттук се развъртат по бързо. но в крайна сметка аз съм ентусиаст, не професионалист! нека все пак знаещите хора да се изкажат :D
                "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                Коментар


                  #9
                  toko написа:
                  ivo098 написа:
                  добре де с тия променливи фази на газоразпределение японците правят по 160 коня от 1.6 и редлайна им е при доста по-високи обороти, пък тоя 2.0 петак ми се вижда слабичък на фона на японските примери...
                  ми то променливите фази имат отношение към въртящия момент повече, поне аз така знам. на колегата хондата е точно 1,6 вти мотор и е, как да кажа.. точно пъргава! оборотите на 3-та предавка ги катери както бравото на 1-ва. аз си го обяснявам повече с факта че карантиите са им по леки и оттук се развъртат по бързо. но в крайна сметка аз съм ентусиаст, не професионалист! нека все пак знаещите хора да се изкажат :D
                  то и аз така ламерската си любопитствам :D
                  ex Fiat Bravo GT

                  Коментар


                    #10
                    ivo098 написа:
                    добре де с тия променливи фази на газоразпределение японците правят по 160 коня от 1.6 и редлайна им е при доста по-високи обороти, пък тоя 2.0 петак ми се вижда слабичък на фона на японските примери...
                    Ама те правят и на изпускателните клапани, VFD е само на смукателните. А за въртящият момент не е точно така, 150Нм не е особено много, от там и честотата на въртене, при която се постига този максимален въртящ момент е висока.При Хонда(VTEC системата)на споменатия мотор променливото газоразпределение носи висока мощност при висока честота на въртене, малък въртящ момент при ниски обороти. Естествено системата има много доработки и варианти, които са значително по-добри

                    Коментар


                      #11
                      toko написа:
                      цървеното на часовника почва на 6500, а прекъсвача е на 7200 :D hit-ko по принцип, т.н. V.I.S. / променлива дьлжина на сукателните трьби / система може ли да се сложи на по-стария мотор без нужда от допълнителни промени? питам, защото тез бравота ги дават с по-нисък разход от една страна и с повече вървеж от друга.
                      Токо ,би ли обяснил пак там за смукателните тръби и т.н .,на мене ми предлагаха да ми слагат турбо на мойто ама се отказах ,а това с тръбите ако намериш някое в някоя морга петаче е интересна идея .
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #12
                        tomazo написа:
                        toko написа:
                        цървеното на часовника почва на 6500, а прекъсвача е на 7200 :D hit-ko по принцип, т.н. V.I.S. / променлива дьлжина на сукателните трьби / система може ли да се сложи на по-стария мотор без нужда от допълнителни промени? питам, защото тез бравота ги дават с по-нисък разход от една страна и с повече вървеж от друга.
                        Токо ,би ли обяснил пак там за смукателните тръби и т.н .,на мене ми предлагаха да ми слагат турбо на мойто ама се отказах ,а това с тръбите ако намериш някое в някоя морга петаче е интересна идея .
                        ми да ти кажа и аз незнам, и затова питам колегата hit-ko, за който ми се струва че няма нещо, което да не знае за италянските ни жребчета :D а относно турбото знам само че са невероятни разходите за качествена конверсия. в алфа форума има един колега с 145 QV, в последствие турбинирана , като е описал операцията в тема. относно V.I.S. / променлива дьлжина на сукателните трьби / системата още нямам време да преровя нета, предполагам не съм първия на който му хрумва подобна идея.
                        "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                        Коментар


                          #13
                          цървеното на часовника почва на 6500, а прекъсвача е на 7200 hit-ko по принцип, т.н. V.I.S. / променлива дьлжина на сукателните трьби / система може ли да се сложи на по-стария мотор без нужда от допълнителни промени? питам, защото тез бравота ги дават с по-нисък разход от една страна и с повече вървеж от друга.
                          toko, по-стария мотор може да се преработи и изпьлнението не е толкова сложно!Но освен подмяната на смукателните колектори, трябва нова настройка и на разпределителните валове! Друг е вьпроса, до колко е оправдана преработката?Това усьвьршенстване е направено с цел да се постига максималния вьрт. момент на по-ниски обороти, по-добра еластичност и повече моторесурс!При старата версия тези стойности са 187при 4500, а при новата 186 при 3750!Максималната мощност при пьрвия вариант е 147/6100 и 155/6500 при втория!Така, че старата версия би имала по-спортен характер и всичко зависи от това кой в какьв режим кара!А иначе от 1.6 могат и 500-600 к.с. да се изстискат, ами при Пунто1.6 в " Супер " мощноста е 240к.с.

                          Коментар


                            #14
                            при това положение и за мене разходите не са оправдани ,аз затова се отказах от турбото .макар че тоя двигател има на къде да върви още де
                            фиатче Браво 2.0

                            Коментар


                              #15
                              hit-ko написа:
                              цървеното на часовника почва на 6500, а прекъсвача е на 7200 hit-ko по принцип, т.н. V.I.S. / променлива дьлжина на сукателните трьби / система може ли да се сложи на по-стария мотор без нужда от допълнителни промени? питам, защото тез бравота ги дават с по-нисък разход от една страна и с повече вървеж от друга.
                              toko, по-стария мотор може да се преработи и изпьлнението не е толкова сложно!Но освен подмяната на смукателните колектори, трябва нова настройка и на разпределителните валове! Друг е вьпроса, до колко е оправдана преработката?Това усьвьршенстване е направено с цел да се постига максималния вьрт. момент на по-ниски обороти, по-добра еластичност и повече моторесурс!При старата версия тези стойности са 187при 4500, а при новата 186 при 3750!Максималната мощност при пьрвия вариант е 147/6100 и 155/6500 при втория!Така, че старата версия би имала по-спортен характер и всичко зависи от това кой в какьв режим кара!А иначе от 1.6 могат и 500-600 к.с. да се изстискат, ами при Пунто1.6 в " Супер " мощноста е 240к.с.
                              мерси за информацията!
                              "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                              Коментар

                              Working...
                              X