Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем - Помпата на хидравликата хвърли маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем - Помпата на хидравликата хвърли маслото

    Колеги , проблема е следния .... онзи ден както си карах и колата почна да вие (ама за какво виене става на въпрос само ) оказа се че било от хидравликата, когато вдигнах капака забелязах че казанчето за хидравлична течност е празно. Вчера когато го погледнах, пак се беше нашълнило , ама туй е друга тема(чвно е глътнало въздух в рейката и маслото от нея е отишло в казанчето), като бонус целия двигател отдясно(там при ремъците) беше охвърлян с масло , след консултация с майстор остановихме , че виенето идва от хидравличната помпа , и че тя е хвърлила маслото (вие щото нема мазило из нея) ..... та да минем към същинските въпроси :1. Трудно ли са сваля тая пущина (ако някой има и схемички подръка , ще съм благодарен ако ги прати по майл-а)2. Ремонтира ли се (колегите от Плевенско да кажат ако знаят някой майстор в региона) , и какво има за смяна по нея3. Намерих си една помпа втора ръка ама е от ТД100 (мойто е ЖТД 105) за 150 лв. - става ли за мене , и мнение за цената (щот и идея си нямам колко трябва да струва туй нещо)4. Тая помпа има ли нещо общо със съединителя (някаде из форума бях чел , че той е хидравличен) понеже откакто помпата се прецака нещо стана и със него - педала стана твърд, когато го натисна до долу и хърка нещо, на няколко пъти едвам изключвах от скорост ( първа демек ) преди да запаля , няколко дни преди да установя че помпата е прецакана ми няправи впечатление че хода на педала на съединителя не е нормален (някаде в средно положение прескачаше - надискаш до едно положение после прескача и си продължава) - реших че е засмукало въздух (понеже мисля че е хидравличен)П.С. Само да повторя колата е Фиат Браво - ЖТД 105 - 1999 година
    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.




    #2
    Доколкото знам нова хидравлична помпа е от порядъка на 500-600 лв. От някои майстори съм чувал, че се ремонтира, но трудно се намират ремонтни комплекти, а от други, че не се занимават с такива ремонти. Помпа втора ръка е съвсем нормално да е от порядъка на 150 лв.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #3
      Някъде бях писал по този проблем, но не мога да намеря. Първо сигурен ли си, че помпата е заминала, ама сигурен значи не някой дръглив майстор да ти е казал, че е заминала, а такъв който е срещал проблема. При мен имах закъсан маркуч, горния смукателен, точно където описваш, че ти е охвърляно с масло, оттам помпата засмукваще въздух и виеше зверски, а маслото го изхвърляше през разширителния съд, всичко се оправи за 3 дена нерви, 3 часа търсене, половин час работа и 10лв. Та искам да наблегна на 3-те дена нерви, защото когато не попаднеш на майстор става страшно аз бях готов да свалям рейката и да купувам нова.....
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        van_dal - къв е тоя разширителен съд ?!?!? И при мен уж съм сигурен че тече от там където излиза оста от помпата (демек зад шайбата за ремъка) . От рейката няма как да бъде понеже е охвърлян чак генератора и кво ли още не наоколо.П.С. Никой ли незнае дали на ТД 100 и на ЖТД 105 помпите са еднакви ?!?!?
        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



        Коментар


          #5
          PeacemakeR написа:
          П.С. Никой ли незнае дали на ТД 100 и на ЖТД 105 помпите са еднакви ?!?!?
          Мисля ,че не става ,но провери сам.Fiat ePER
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Ееее тоя епер откога му търся сайт-а П.С. Не са еднакви помпите
            '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



            Коментар


              #7
              PeacemakeR написа:
              Ееее тоя епер откога му търся сайт-а
              Не си го намерил защото не ползваш Гугъл търсачката
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Или може би понеже не знаех, че се казва епер :D . В смисъл знаех за няква такава програма (сайт), ама не знаех, как се казва
                '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                Коментар


                  #9
                  Разширителния съд е там където наливаш маслото, от него тръгва един маркуч, който влиза директно в помпата, според мен от него ти идва проблема.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #10
                    Тази хидравлична помпа не се ремонтира.Общо взето има два модела помпи - една желязна и една алуминиева.На вид са поти еднакви и може да си помислиш, че алуминиевата ще влезне. Да ама не. Има там една гадост, която пречи.Та за твоята кола трябва да е желязна.Общо взето от всичко най-голямо време отнема да я изкараш и съответно да вкараш новата, след като си и развил болтовете. Там минава като с вазелин и ако я изкривиш на 1 градус не влиза Успех.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Помпата е изкарана (с много зор , ама да ми е жив и здрав майстора) и утре се захващам с ремонта ...... и така и иначе ше се сменя , поне да съм сигурен , че съм и е**л майката
                      '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                      Коментар

                      Working...
                      X