Възможно е отнякъде да ти дърпа въздух. Аз 3 TPS-a смених, щото колата си вдигаше сама обороти, без да съм натиснал газта се ускоряваше... След смяната никаква разлика (даже и степ мотор смених щото и на празен ход вдигаше 3000), накрая се оказа, че едно вакуум маркуче, което влиза в моното откъм главата е сцепено отдолу... с едно като изолирбанд го омотах яко, нова скоба и сега е 6.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Симптоми на развален TPS
Collapse
X
-
За това не се сетихме, ще търсим и това. Визуално има голяма разлика в двете конструкции и присадката е почти невъзможна.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
С колектора предполагах, че ще стане, но исках, по по-лесния начин, само дросела да сменим. А можеш ли да ме насочиш към темата за смяната?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
-
Колата в момента с изключен ТПС работи нормално на празен ход, което според мен означава повреден ТПС. Много гадно за ремонт са направили ТПС-а и стъпковия мотор, но не аз "откривам топлата вода" всички го знаят, а цената на ТПС=а за нас е космическа - от 150 до 200 лв. http://www.mister-auto.bg/bg/datchik...567_g3940.htmlFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Намерих темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...538&highlight= , само че колегата не е писал за крайния резултат.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
wwalker написа:Беше писал, че няма проблеми след минаване към метален. После по някаква причина си върна стария. Просто му пиши на лично.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Както и предположихме оказа се ТПС-а. Взех от моргата цяла дроселова клапа с ТПС и ДПХ, само със закачането на ТПС-а, без подмяна само за проба, оборотите си заспаха. Измерих и двата ТПС-а и се оказа, че стария е дал на късо м/у средния и единия от крайните пинове. След смяната всичко си дойде на място.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар