Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Симптоми на развален TPS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Възможно е отнякъде да ти дърпа въздух. Аз 3 TPS-a смених, щото колата си вдигаше сама обороти, без да съм натиснал газта се ускоряваше... След смяната никаква разлика (даже и степ мотор смених щото и на празен ход вдигаше 3000), накрая се оказа, че едно вакуум маркуче, което влиза в моното откъм главата е сцепено отдолу... с едно като изолирбанд го омотах яко, нова скоба и сега е 6.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #32
      За това не се сетихме, ще търсим и това. Визуално има голяма разлика в двете конструкции и присадката е почти невъзможна.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #33
        Пасва като смениш колектора с всички датчици и лека заигравка с окабеляването. Правено е успешно от колеги тук. Например supefiata беше писал подробности.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #34
          С колектора предполагах, че ще стане, но исках, по по-лесния начин, само дросела да сменим. А можеш ли да ме насочиш към темата за смяната?
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #35
            Питай колегата, който го е правил - http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8651
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #36
              Колата в момента с изключен ТПС работи нормално на празен ход, което според мен означава повреден ТПС. Много гадно за ремонт са направили ТПС-а и стъпковия мотор, но не аз "откривам топлата вода" всички го знаят, а цената на ТПС=а за нас е космическа - от 150 до 200 лв. http://www.mister-auto.bg/bg/datchik...567_g3940.html
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #37
                Намерих темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...538&highlight= , само че колегата не е писал за крайния резултат.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #38
                  Беше писал, че няма проблеми след минаване към метален. После по някаква причина си върна стария. Просто му пиши на лично.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #39
                    wwalker написа:
                    Беше писал, че няма проблеми след минаване към метален. После по някаква причина си върна стария. Просто му пиши на лично.
                    Писах му и сега чакам отговор.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #40
                      Както и предположихме оказа се ТПС-а. Взех от моргата цяла дроселова клапа с ТПС и ДПХ, само със закачането на ТПС-а, без подмяна само за проба, оборотите си заспаха. Измерих и двата ТПС-а и се оказа, че стария е дал на късо м/у средния и единия от крайните пинове. След смяната всичко си дойде на място.
                      Прикачени файлове
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар

                      Working...
                      X