Здарвейте Колеги, членувам в Ланча форума и карам една лакома Дедра! Сега към въпроса:Вчера реших да стегна на баща ми старата кола - Типо 1,6 моно ’90 г. и да я дам на жена ми да се развозва с децата насам натам. Колата не беше палена 2 години и след като сложих акумулатор запали на 1/4 оборот, но беше изгнил маркуча за бенз и я загасих веднага. След смяната на маркуча никакув признак да запали,включих на газ и запали веднага. От там и големите проблеми. Първо Диджиплекса 474 А беше размазан тотално - изкъртен заден капак, поломен МАП - смених го (баща ми така я е карал близо 3 години, като му гаснеше където си поиска и после се оправя от самосебеси), след това гледам дюзата не пуска никакъв бенз - свалям я, давам 12 волта от акумулатора - работи. Дзверих се в Workshop-а снощи днес меря на двата извода при контакт = 5 волта. проверих всички кабели с мултимера всичко ОК, чистих и пръсках с контактен спрей-никакъв ефект. Откачих Bosh-a от буксата всички куплунзи бяха като нови, но докато пусках една водица баща ми пробвал да запали (дали няма пак да се оправи сама) на извадена букса на компа. отивам включвам компа и като отидох да сложа клемите на акумулатора останах изумен акумулатора включен и колата оставена на контакт - драма голема! След това стана следния феномен: при контакт дюзата отваря, пуска малко гориво и затваря, след като завърти стартера отваря до край и пълни колекторите с бенз (дави я). Палене на бенз няма. На газ само показвам ключа и мотора почва да мърка.Моля Ви за съвет какво да правя и ако някой има такъв BOSH, с молба ми го даде да го сложа за да разбера дали от там е проблема. После разбира се ако работи го купувам (мисля,че около ...0 е нормална цена)!Благодаря Ви за отделеното време по моята тема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с компа на Типо 1,6 моно - оправен!!!
Collapse
X
-
Колега това добре, но все пак таблицата за 1.4 е малко по-различна от 1.6 мотора.И има още нещо - вие мерихте ли по време на пръскане на инжектора дали на дюзата и се подава постоянно напрежение и тя е отворена на 100% от времето, или просто отваря на много къс интервал, примерно като за режим на 100% натоварване, защото тогава пак ще се дави по описанието дадено от теб, и това със замяната може и да е някакво съвпадение с оправяне на проблема.geele76 написа:Проблема е решен със смяна на компа от Типо 1,4 моно и колицата е готова за бояджията. Мотора мърка!A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар