Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за мнение: Fiat Cinquecento 1.1 Sporting

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля за мнение: Fiat Cinquecento 1.1 Sporting

    Здравейте на всички.Нов съм сред вас и сигурно скоро и колега, дай боже разбира се.Та скоро ми предстой покупка на малка количка, бях се насочил към Смарт, но колегите от МВ форума ме отказаха.Сега съм се насочил към това зверче, но искам да има клима и ако може повечко екстри.Колицата ще е използвам да хода с нея на работа, основно градско каране, затова искам възможно най-малка като габарити. Голяма си имам, няма да е ползвам на дълъг път.Моля споделете някакви впечатления и мения за този мъник и дали си струва, евентоално какво да гледам при покупка и.т.н.Всяка информация ще ми е отполза.

    #2
    Баси, фиат форум и да няма някой да каже две думи за този мъник...

    Коментар


      #3
      Колега, за мъника точно не знам, но двигателят му е железен и с безумно евтини части. Предполагам и останалите части са също от най-най-евтините. Ако случиш на по-запазен не виждам какво може да й има на колата. Признавам, че точно такова не съм карал - карал съм Пунто с този двигател и то доста време...
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #4
        Пунто с такъв двигател върви много добре, представям си това копе как ще лети на пътя! Страхотен избор само за градска кола! Ще бъдеш доволен!
        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
        тел. 0883437022

        Коментар


          #5
          аз карам такова фиатче от 2-3 години. в общи линии съм доволен. разходът на гориво градско е около 7-7.5 (при сериозен трафик на малки разстояния) лятото може и 6.5 или при по дълги разстояния в града. извънградско 4.5 с двама човека и малко багаж.(с А98 с 0.1/2 по малко) лесно се паркира, особено в града на места, където други с по големи автомобили отдавна да са се оказали. двигателя е на пунто 1.1. слабите страни са няколко. вози доста твърдо-все пак е малка кола, често трябва да се сменят въздушните филтри (въздухозаборника му е поставен ниско долу до бронята и доста прах май влиза / за два три месеца градско каране и е сиво-черен.мойе да се продуха 1-2 пъти, но в крайна сметка ако не се сменя вдига разхода) задните седалки и багажника са символични, но ако спуснеш задните седалки се получава много място за багаж. дотук съм сменял крушки 3-4, акумулатор, 2 пъти жило на съединител (жилото например е 20 лева, сам го смених, лесно е) двигателче за празен ход 80 лева, термостат 22 лева, компенсаторен съд с капачка 25 лева (последните две неща можеше и с измиване е на охладителната система да минат), свещи май 20 лева 4 броя, ремък с ролки и работа 80 лева, водна помпа с работа 60 лева (нея можеше и да не сменям, казаха ми че нямала никакъв проблем) жило на ръчната 40 лева с работа, амортисьори 140 лева с работа, предни дискове с накладки, задни накладки общо към 150 лева. това е от 08.2005 досега (без смяна на масло филтри и гуми) не ми се струва малко но можеше и по зле. ако трябваше пак да избирам, може би пак бих избрал това фиатче, но следващия модел seicento с 1.1 или 1.2 двигател.

          Коментар


            #6
            boyan написа:
            аз карам такова фиатче от 2-3 години. в общи линии съм доволен. разходът на гориво градско е около 7-7.5 (при сериозен трафик на малки разстояния) лятото може и 6.5 или при по дълги разстояния в града. извънградско 4.5 с двама човека и малко багаж.(с А98 с 0.1/2 по малко) лесно се паркира, особено в града на места, където други с по големи автомобили отдавна да са се оказали. двигателя е на пунто 1.1. слабите страни са няколко. вози доста твърдо-все пак е малка кола, често трябва да се сменят въздушните филтри (въздухозаборника му е поставен ниско долу до бронята и доста прах май влиза / за два три месеца градско каране и е сиво-черен.мойе да се продуха 1-2 пъти, но в крайна сметка ако не се сменя вдига разхода) задните седалки и багажника са символични, но ако спуснеш задните седалки се получава много място за багаж. дотук съм сменял крушки 3-4, акумулатор, 2 пъти жило на съединител (жилото например е 20 лева, сам го смених, лесно е) двигателче за празен ход 80 лева, термостат 22 лева, компенсаторен съд с капачка 25 лева (последните две неща можеше и с измиване е на охладителната система да минат), свещи май 20 лева 4 броя, ремък с ролки и работа 80 лева, водна помпа с работа 60 лева (нея можеше и да не сменям, казаха ми че нямала никакъв проблем) жило на ръчната 40 лева с работа, амортисьори 140 лева с работа, предни дискове с накладки, задни накладки общо към 150 лева. това е от 08.2005 досега (без смяна на масло филтри и гуми) не ми се струва малко но можеше и по зле. ако трябваше пак да избирам, може би пак бих избрал това фиатче, но следващия модел seicento с 1.1 или 1.2 двигател.
            Е как не ти се струва малко, бе колега, ти съвсем без пари пък искаш!!! Ми тази кола си е на години вече - малко проблеми ти е дала и си ги отстрнил по най-евтиния начин, believe me Само за сравнение, смяната на ангренажния ремък и двете ролки на моята сегашна кола излиза 240 кинта и това е точно тройно. И от западните автомобили в своя клас моята си е най-евтина за поддръжда въпреки това.Иначе цените, които си цитирал са идентични с цените за Пунто 1.1 и напълно ти вярвам :D
            She was only a whisky maker but he loved her still.

            Коментар


              #7
              Мерси пичове, ама от няколко дни се чудя за новото пунто след 2001г. или фиат купенце...Пунтото и купето са на почти еднаква цена... ебаси и дилемата, откъде тръгнах къде отивам...

              Коментар


                #8
                grosmaster написа:
                Мерси пичове, ама от няколко дни се чудя за новото пунто след 2001г. или фиат купенце...Пунтото и купето са на почти еднаква цена... ебаси и дилемата, откъде тръгнах къде отивам...
                Вземи си Пунтото след 2003 година с двигател 1.3jtd. Ще се радваш на много хубава динамика и изключително малък разход.Ама и цената за поддръжката няма да ти е като на Чинкуечентото, но щом мислиш и за Купе значи си готов да се возиш на кола с относително по-висока цена за поддръжка.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Чесно казано, търся бензинова, защото имам идея да и сложа LPG, сега карам дизел, пак с малък разход но с тази нафта.....

                  Коментар


                    #10
                    grosmaster написа:
                    Чесно казано, търся бензинова, защото имам идея да и сложа LPG, сега карам дизел, пак с малък разход но с тази нафта.....
                    Гросе, ако вземеш да боцнеш газчица на купенце, ще се съберем 2 форума да те линчуваме публично, да знаеш! :D П.С: А добре дошъл
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      Аз карам Чинкуеченто от няколко месеца. В момента имам проблеми, предполагам, че от лош бензин или боклуци в резервоара, днес ще я водя на ремонт. Но иначе е изключителна количка. Много е забавна за каране, а паркирането е след най- големите плюсове.Моят двигател е по- малък, 899л. е, имам климатик, но ако са повече хора в колата мотора се затормозява. Когато съм сама и си пусна климатичето единствено тръгвам по- бавно на светофарите. Малко бавно набира на първа и втора, но като цяло е пъргава.Мисля, че е перфектен избор за първа кола и за градска кола. Няма хидравлика на волана, но ми обясниха, че при този двигател и тези малки гуми няма как да има.Излезе ми 2600лв, а обслужването от към масло и накладки също не излезе скъпо.

                      Коментар

                      Working...
                      X