Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Fiat Bravo 1.6 MultiJet 90 2008 г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Optimst5 написа: Преглед на мнението
    такова браво с месеци се търси, а не от днес за утре. Пунто е малка и тясна кола, без екстрите на бравото - тоест почти сигурно забравяш за задни ел стъкла и дискови спирачки
    И какво толкова като няма екстри, за градска кола е добра. Щерката е доволна. Колкото до търсенето на Браво само ние си знаем от кога го търсим и колко обяви сме отметнали и гледали на живо.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #32
      Да не отварям нова тема - разликата между 1.6 mjet 90кс, 105кс. и 120кс само софтуерна ли е? или има разлика и в турбото и дюзите например?

      Например при стилото 80 коня и 115 коня има разлика в турбото и дюзите и мисля че и в съединителя/маховика и jtd 80 коня не можеш да го ремапнеш колкото 115кс, та тука какъв е случая?

      Дали 1.6mjet 90кс и 105кс са еднакви но с различен софтуер или 105 и 120 са еднакви но с различен софтуер или друго?
      Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

      Коментар


        #33
        между 105 и 120 кс
        има разлика в турбото ,
        120 е с управляема геометрия
        Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
        ESP ASR CC HH MSR 6AB

        Коментар


          #34
          За сега сме доволни от колата. При -13 градуса пали с чукването.
          Последна редакция от NikMar; 11.02.2023, 21:00.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #35
            kiriluz1 написа: Преглед на мнението
            Всички дизелови след 2009 г.имат допълнително електрическо подгряване в климатроника,като решение за бавното стопляне на купето
            А това важи ли за всички италианки с този и други дизелови двигатели, т.е. и за ланчиите и за алафите и има ли начин как да се провери дали е налично това електрическо подгряване?

            Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
            Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

            Коментар


              #36
              А това важи ли за всички италианки с този и други дизелови двигатели, т.е. и за ланчиите и за алафите и има ли начин как да се провери дали е налично това електрическо подгряване?
              Само за Браво2 съм се интересувал дали го има води се additional heater. Предполагам и ланча Делта го има , но не съм сигурен.

              Коментар


                #37
                Мойто е април 2009 и нямам такова…или незнам как се пуска,а сутрин работи на място поне 10 минути и нестопля така както би трябвало за ел нагевател
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #38
                  danzel-jtd написа: Преглед на мнението
                  Мойто е април 2009 и нямам такова…или незнам как се пуска,а сутрин работи на място поне 10 минути и нестопля така както би трябвало за ел нагевател
                  Това работи под определена температура,ти нищо не правиш . Не знам дали не е само при климатроника.
                  https://4cardata.info/elearn/198/2/1...0000/198000627
                  Тук е показано как се слага ако го нямаш,но е приключение:
                  https://youtu.be/3X2mrHUZOEk
                  Последна редакция от kiriluz1; 14.02.2023, 14:37.

                  Коментар


                    #39
                    danzel-jtd написа: Преглед на мнението
                    Мойто е април 2009 и нямам такова…или незнам как се пуска,а сутрин работи на място поне 10 минути и нестопля така както би трябвало за ел нагевател
                    Нямам браво, но му гледах owners mannual-a и там пише че ако има за да се активира трябва да се направи следното, което изглежда е за обикновен климатик:

                    "ADDITIONAL HEATER
                    (for versions/markets, where provided)
                    This device warms up the passenger compartment
                    more quickly when it is very cold and the engine
                    coolant temperature is low.
                    The additional heater comes on automatically when
                    the engine is started, if knob A is turned to the
                    last red sector and the fan (knob C) is at least at the
                    first speed level.
                    The heater switches off automatically when the
                    required comfort conditions are achieved.
                    IMPORTANT The heater will not turn on if the
                    battery voltage is too low."

                    knob A е врътката за топлото, а knob C е за вентилатора. Не знам, кой е тоя "last red sector" - аз го разбирам като топлото да е на макс
                    Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                    Коментар


                      #40
                      Ако правилно го превеждам ,е за климатик.Температурата се настройва на макс и вентилатора трябва да е пуснат.Външна температура под 20 градуса.А се изключва като антифриза стигне 70 градуса.Сигорно ще има бушон някъде.Като се замисля,аз никога не съм слагал климатроника на макс (Hi).
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар


                        #41
                        danzel-jtd написа: Преглед на мнението
                        Сигорно ще има бушон някъде.
                        до колкото намирам при теб трябва да имаш 4 бушона на плюса на самия акумулатор като два от тях са за електрическото подгряване - f74 и f76 от линка

                        Пиши дали ги имаш, че ми е интересно
                        Последна редакция от hsf; 15.02.2023, 18:14.
                        Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                        Коментар


                          #42
                          Ще го проверя.Но незнам как ще работи с пълна сила (750w) като вентилатора е едва една точка при запалване.
                          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                          Коментар


                            #43
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #44
                              Нямам ги.На схемата пише че ги има след 6.2010.Значи се монтира след тази дата
                              Последна редакция от danzel-jtd; 16.02.2023, 12:30.
                              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                              Коментар


                                #45
                                danzel-jtd написа: Преглед на мнението
                                Нямам ги.На схемата пише че ги има след 6.2010.Значи се монтира след тази дата
                                Нямаш ги, но на схемата пише, че се монтират до 06/2010 на акумулатора, след това ги местят в кутията, така че по-скоро при теб не е поръчана, не че не ги слагат преди 2010.
                                Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                                Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                                Коментар

                                Working...
                                X