Искам да си тествам акумулатора как се държи но нямам товарна вилка.Мога ли с помоща на 3 лампи по 60 и една от 100 вата свързани успоредно и волтметър да направя товарна вилка?На какъв ток трябва да се тества акумулатора 62 аН
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Товарна вилка за акумулатор??
Collapse
X
-
Товарна вилка за акумулатор??
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Защо да не стане? Ако свърза успоредно 10 крушки по 60 вата ще го докарам тока който да се консумира.Мен ме притеснява че в първия момент докато светнат крушките гълтат много голям ток и се получава все едно късо.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Представяш ли си тогава в първия момент стартера какво прави Да ти имам и притеснението...infineon написа:Защо да не стане? Ако свърза успоредно 10 крушки по 60 вата ще го докарам тока който да се консумира.Мен ме притеснява че в първия момент докато светнат крушките гълтат много голям ток и се получава все едно късо.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ами товарната вилка трябва консумира около 300 А. Смятай колко крушки ще ти трябват. А и не ти решава проблема. моя го мериха с товарна вилка и казаха че е супер а той си беше пътник. С товарната вилка мериш само дали държи на голяма консумация за кратко време. А има още многооооо неща ....Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Хмм че то като е 300 А по добре да повъртя колата малко на стартер и да меря напрежението през това време :D 73 !lz2rmi написа:Ами товарната вилка трябва консумира около 300 А. Смятай колко крушки ще ти трябват. А и не ти решава проблема. моя го мериха с товарна вилка и казаха че е супер а той си беше пътник. С товарната вилка мериш само дали държи на голяма консумация за кратко време. А има още многооооо неща ....
Коментар
-
Да ама като не знаеш дали ти е в ред стартера какво ще измериш. Голям пад на напрежение и нищо повече след като не знаеш колко е тока. Нали това с товарната вилка се прави за да се разбере дали първо ти е в ред акомулатора и ако той е добре заначи проблема е по нататък.butaloto написа:Хмм че то като е 300 А по добре да повъртя колата малко на стартер и да меря напрежението през това време :D 73 !
Коментар
-
Ей това за крушките сега го прочетох по обстойно. Пич не ме разсмивай - това е опасно в радиоелектрониката когато се зареждат кондензатори. Тогава е накъсо трафа. Тука най-тежкия режим е при дизела - първо подгрей после върти. Ампеража на акумулатора означава че трябва да отдава този ток в продължение на 10 сек мисля, като напрежениет не трябва да спада под определено. това определено зависи от това по кой стандарт се работи. Ще напиша един ден малко повече относно тая тема. Поне това което знам.Fiat Palio Weekend TD70
ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"
Коментар
-
Искаш да кажеш че е опасно за акумулатора ако вържа много крушки едновременно???? Какво общо имат трафа и кондензаторите тука??? Някакви кондензатори не съм споменалlz2rmi написа:Ей това за крушките сега го прочетох по обстойно. Пич не ме разсмивай - това е опасно в радиоелектрониката когато се зареждат кондензатори. Тогава е накъсо трафа. Тука най-тежкия режим е при дизела - първо подгрей после върти.
Между впрочем и аз съм lz и се работя много точно с радиоелектроника в една фирма
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
За проверка на клетките една клетка ме съмнява че на моменти сякаш окъсяваRokambol написа:Всъщност на теб за какво точно ти е товарна вилка? За проверка на клетките или за измерване на стартов ток? Може би и за двете?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Що ще си играеш с крушки. Потърси накаккъв нагревате на спирала ако няма от къде да си намериш не навиван вкати го като се стараеш да получиш необходимото съпротивление усочиго и закачи един по точен прибор и мери какъв ще е пада. След като те съмнява само една клетка че окъсява не ти е необходим чак толкива голям ток. Тъй като имаш база за сравняване останалите клетки не те интересува даже с каква точност ти е товара . За това на това му казват сравнително измерване и ако няков от клетките даде голяма разлика значи е дала фира и ще ти отънее джоба.infineon написа:За проверка на клетките една клетка ме съмнява че на моменти сякаш окъсява
Коментар
-
Темата е стара ,но понежех рових в гугъл за схема на товарна вилка и ето къде попаднах.Някой може ли да даде схемичка и резлно каква шина или медна жица да използвам за да изпълня проекта.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар