martez написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 100 16V - технически характеристики
Collapse
X
-
Би трябвало принудителния празен ход да го има и при двата автомобила, защото и двата са с двутактови двигатели. Преди време един познат дал колата си(Вартбург) на свой приятел, обаче като зарежда онзи забравил да сложи масло в бензина и мотора блокирал.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
-
Кола с две бутала и един будала, който си мисли че кара кола не е кола! По темата - колега честито за колата - 103 коня е - ще разбереш като платиш данъка
Безаварййни ти пожелавам
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Колега, моля тогава да ми обясниш защо като се спускам по наклон на предавка, и оборотите са над 2000 , подкачващата помпа изключва? Да не би от наклона на колата напред, горивото самО да се стича към двигателя?martez написа:Това, че ако караш с над примерно 2000 оборота на 5-та скорост и не подаваш газ, то горивото само прекъсва предаването са приказки от 1001 нощ, на някои БГ майстор, но на късия разказ, ествествено че и с 200 км/ч да летисх с вкл=чена предавка и машнеш крака от газта гориво се подава, поне толкова колкото все едно си на нулева скорост и да върви по инерция колата
Коментар
-
интересно, кои ти казал че прекасва помпата ?, естетвено, че като си на 5-та и спускаш на 2000 оборота, пак подава малко количество бензин, иначе вдигателя би ти работил, все едно да си включил на пета и да спускаш понанадолнище, но на изключен двигател и без да си дал контакт, все едно без ключа да е на ключалката, като се абстрахираме от това че може да се залючи воланаogi28b написа:Колега, моля тогава да ми обясниш защо като се спускам по наклон на предавка, и оборотите са над 2000 , подкачващата помпа изключва? Да не би от наклона на колата напред, горивото самО да се стича към двигателя?martez написа:Това, че ако караш с над примерно 2000 оборота на 5-та скорост и не подаваш газ, то горивото само прекъсва предаването са приказки от 1001 нощ, на някои БГ майстор, но на късия разказ, ествествено че и с 200 км/ч да летисх с вкл=чена предавка и машнеш крака от газта гориво се подава, поне толкова колкото все едно си на нулева скорост и да върви по инерция колатаFiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
Re: Фиат Брава 100 16V - технически характеристики
Колега,малко разяснение по въпроса,защото като чета постовете и на другите колеги не са наясно.През 2000 год Фиат подменя мотора 182А4.000 с нов 182B6.000.Новия е също 1,6-103 кс,но с много,много разлики от стария.Пласмасовите всмукат.колектори е най-малката разлика.Ще изброя разликите за които се сещам на първо време:1.Двигателя е по стандарта Евро-32.Сменен е диаметъра на буталото и хода му/коляновия вал/като е запазена кубатурата-1,6.Има малка разлика в кубатурата-стария е 1581 куб.см.,а новия е 1596 куб.см.3.Има две Ламбда-сонди и нов тип катализатор заради стандарта Евро-3.4.Оборотите на въртящия му момент са свалени с 1000 об,което е много добро постижение в характеристиката му.5.Сменена е скоростната кутия с нови преводни числа.По натоварена е-по дълги скорости.6.Разхода на колата с този двигател е значително по-нисък.7.Изцяло е сменен софтуера на контролера.Стария е IAW49F,а новия е IAW49EF-Marelli За сега се сещам за тези,но има и др.по-дребни разлики,които не са толкова съществени.Tака,че разликите са много съществени и двгателя е изцяло нов вид.Препоръчвам на колеги,които са решили да си купуват кола 1,6 да бъде с новия двигател.Има защо.LuboT написа:здравейте колеги! от 3-4 дни съм собственик на фиат брава... 1.6 16V, 100 коня... 2000 година.. тъмно синя климатроник, еърбег, джанти 15-ки, летни гуми Мишлен, италиянски монтиран там супер качествен газов инжекцион СТАРГАЗ бутилката е към 45 л. колата варви изключително пъргаво наистина м/у бензин и газ разлика не виждам разлика макар, че вчера наливах 25 л. V-power рейсинг да си имам и варви се така добре
днес на софия-русе направих едно ауди а4 тди смешно и много му се зарадвах.. та интересува ме какви са характеристиките .. 0-100 .. мах. скорост и.т.н? бтв, аз съм карал 1.6 16V, ама стария мотор със старата скоростна кутия.. на 3000 оборота вървеше към 100 км/ч. този на 3000 е към 125 км/ч. което е супер... та някой знае ли данни, че в нета намирам само на стария мотор до 98 г. 
Коментар
-
Над 1500-1600 об,всички съвременни коли/независимо бензин,дизел/ при върната газ и движение на колата подаването на гориво е НУЛА.Липсва такова.Щом се подаде газ се възстановява подаването му.Точно както казва колегата:все едно си изключил запалването и се движеш на включена скорост.Двигателя в този режим работи като компресор и добре задържа по наклон надолу.И няма разход на гориво разбира се.martez написа:интересно, кои ти казал че прекасва помпата ?, естетвено, че като си на 5-та и спускаш на 2000 оборота, пак подава малко количество бензин, иначе вдигателя би ти работил, все едно да си включил на пета и да спускаш понанадолнище, но на изключен двигател и без да си дал контакт, все едно без ключа да е на ключалката, като се абстрахираме от това че може да се залючи воланаogi28b написа:Колега, моля тогава да ми обясниш защо като се спускам по наклон на предавка, и оборотите са над 2000 , подкачващата помпа изключва? Да не би от наклона на колата напред, горивото самО да се стича към двигателя?martez написа:Това, че ако караш с над примерно 2000 оборота на 5-та скорост и не подаваш газ, то горивото само прекъсва предаването са приказки от 1001 нощ, на някои БГ майстор, но на късия разказ, ествествено че и с 200 км/ч да летисх с вкл=чена предавка и машнеш крака от газта гориво се подава, поне толкова колкото все едно си на нулева скорост и да върви по инерция колата
Коментар
-
Re: Фиат Брава 100 16V - технически характеристики
Аз мислех ,че 182B6.000 започва да се монтира на Фиат Стило. Сигурен ли си,че се слага и на Браво/Брава? Ако е така наистина е по-добре човек да си търси кола с този мотор. Това дето си написъл,че "оборотите на въртящия момент са свалени с 1000 оборота" вероятно имаш в предвид спрямо 182А4.000(144Nm/4000). Но в един руски сайт-catalog.auto.ru дават и на 182B6.000 същия въртящ момент при същите обороти- 145Nm/4000SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Re: Фиат Брава 100 16V - технически характеристики
На Браво,а и Мареа се слага този двигател от 2000 год.На Стило се слага от края на 2001-2002 год.Преполагам,че на колегата,който започна темата е точно този двигател.Да ,оборотите на върт.момент спрямо мотора 182А4 става въпрос.Наистина обявения макс. момент е при 4000 об,но по заводската характеристика го държи почти хоризинтално до 3000 об.което е много добро постижение.Градския разход е свален с 0,5 литра спрямо стария.Извън градския-също.Ускорението от 0 до 100км/час при стария двигат е 11,5 сек,а при новия е 10,9сек.Това се дължи именно на много по добрия въртящ момент при ниските обороти на двигателя,въпреки че скоростната кутия е с по натоварени предавки.Въобще разликите със стария двигател са във всичко.VooDoo написа:Аз мислех ,че 182B6.000 започва да се монтира на Фиат Стило. Сигурен ли си,че се слага и на Браво/Брава? Ако е така наистина е по-добре човек да си търси кола с този мотор. Това дето си написъл,че "оборотите на въртящия момент са свалени с 1000 оборота" вероятно имаш в предвид спрямо 182А4.000(144Nm/4000). Но в един руски сайт-catalog.auto.ru дават и на 182B6.000 същия въртящ момент при същите обороти- 145Nm/4000
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар