Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 100 16V - технически характеристики

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 100 16V - технически характеристики

    здравейте колеги! от 3-4 дни съм собственик на фиат брава... 1.6 16V, 100 коня... 2000 година.. тъмно синя климатроник, еърбег, джанти 15-ки, летни гуми Мишлен, италиянски монтиран там супер качествен газов инжекцион СТАРГАЗ бутилката е към 45 л. колата варви изключително пъргаво наистина м/у бензин и газ разлика не виждам разлика макар, че вчера наливах 25 л. V-power рейсинг да си имам и варви се така добре днес на софия-русе направих едно ауди а4 тди смешно и много му се зарадвах.. та интересува ме какви са характеристиките .. 0-100 .. мах. скорост и.т.н? бтв, аз съм карал 1.6 16V, ама стария мотор със старата скоростна кутия.. на 3000 оборота вървеше към 100 км/ч. този на 3000 е към 125 км/ч. което е супер... та някой знае ли данни, че в нета намирам само на стария мотор до 98 г.

    #2
    Стар нов всичко е едно и също! Незнам колко си в час с тоз мАтор колега но конструктивно като цяло няма някакви особени разлики. Разликите са наи вече в смукателния колектор! След 98г е вече пластмасов и моторчето за празния ход и ТПСа са събрани в общ корпус. други кои знае колко съществени разлики няма!

    Коментар


      #3
      съгласен съм.. но скоростите са чувствително по дълги... едно е на 3000 оборота да си с 100.. друго с 125.. така че сигорно и при характеристиките има разлика.. аааа и искам да питам когато се пускам по инерция на скорост.. с 100км на 5-та да кажем.. харчи ли гориво.. защото служебната Вектра 2007г не гори.. има някаква система за принудителен празен ход или нещо такова.. та тоя мотор има ли такова или само най новите?

      Коментар


        #4
        на всички коли които съм карал (пежо 205 от 1986 2 броя разни масови на приатели и сегашната) има ППХПринудителен Празен Ход, като не даваш газ (махнал си си крака ото газта) и ако оборотите са над ~1600 рпм, не се подава горивоп.с. ако става въпрос за алтернативно гориво, там мисля все още на под 50% е реализирано ППХ-то
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101168

        Коментар


          #5
          Ами, колегата idm ти е казал, че няма никаква разлика между колите с метални и пластмасови колектори. Едиствената съществена разлика е в скоростната кутия. Мисля, че 3,4 и 5 скорост са по-дълги на по-новия модел. На дълак път това е голям плюс , които дава възможност да се движиш с висока скорост на по-ниски обороти на двигателя. Но смятам ,че доускорението на 4 и 5 скорост при стария модел е по-добро.
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #6
            VooDoo написа:
            Ами, колегата idm ти е казал, че няма никаква разлика между колите с метални и пластмасови колектори. Едиствената съществена разлика е в скоростната кутия. Мисля, че 3,4 и 5 скорост са по-дълги на по-новия модел. На дълак път това е голям плюс , които дава възможност да се движиш с висока скорост на по-ниски обороти на двигателя. Но смятам ,че доускорението на 4 и 5 скорост при стария модел е по-добро.
            Това със кутиите е малко относително веднага първата мисъл която ще му мине през главата на човек е че ще дава по малък разход по новата Е да ама това е малко относително според мене.

            Коментар


              #7
              LuboT написа:
              съгласен съм.. но скоростите са чувствително по дълги... едно е на 3000 оборота да си с 100.. друго с 125.. така че сигорно и при характеристиките има разлика.. аааа и искам да питам когато се пускам по инерция на скорост.. с 100км на 5-та да кажем.. харчи ли гориво.. защото служебната Вектра 2007г не гори.. има някаква система за принудителен празен ход или нещо такова.. та тоя мотор има ли такова или само най новите?
              Има разбира се, едно време даже руснаците започнаха от ВАЗ 2105 да монтират такава система.

              Коментар


                #8
                Тука май е мястото да попитам каква е разликата между 16V 1.6 100кс и 16V 1.6 103кс.Къде са заминали в първия случай тия коне?Питам щот на мойта кола пише 1.6 100 а в талона е записана май като 103 коня(демек прецакан съм с данъка май).
                FIat brava 1.6 16V 1999г.

                Коментар


                  #9
                  Ivan_Radev написа:
                  Тука май е мястото да попитам каква е разликата между 16V 1.6 100кс и 16V 1.6 103кс.Къде са заминали в първия случай тия коне?Питам щот на мойта кола пише 1.6 100 а в талона е записана май като 103 коня(демек прецакан съм с данъка май).
                  Къде на твоята пише 100к.с. всичките 1,6 излизат фабрично 103к.с. и 90к.с. средна работа няма.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #10
                    Взех колата преди 2-3 месеца и надписа ми прилича да е истински. Пък да ти кажа много много не съм се заглеждал ко пише по другите!
                    Прикачени файлове
                    FIat brava 1.6 16V 1999г.

                    Коментар


                      #11
                      е ти какво очакваш, да напишат 103 ли :D колата е 103 к.с.нищо че пише 100и 1,9 дизела е 101, ама пишат TD100
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Напиши номера на двигателя или на рамата и ше мога да ти дам информация
                        Golf lll 2.0 113 hp /American Edition

                        Коментар


                          #13
                          Просто кръглото 100 стои по-добре от 103. Аз пък малко офтопик да внеса - онова Ауди дето било А4, разбрало ли е че се дърпате ? И на какво точно го направи смешно - на изоставане от 100 до 200?

                          Коментар


                            #14
                            Sev написа:
                            е ти какво очакваш, да напишат 103 ли :D колата е 103 к.с.нищо че пише 100и 1,9 дизела е 101, ама пишат TD100
                            Или пък вместо 1.6 да напишат 1581cc отстрани
                            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                            Коментар


                              #15
                              july`s написа:
                              на всички коли които съм карал (пежо 205 от 1986 2 броя разни масови на приатели и сегашната) има ППХПринудителен Празен Ход, като не даваш газ (махнал си си крака ото газта) и ако оборотите са над ~1600 рпм, не се подава горивоп.с. ако става въпрос за алтернативно гориво, там мисля все още на под 50% е реализирано ППХ-то
                              принудителен празвен ход има на Вартбурга или Трабанта, не помня коя беше от двете, като карам по нанадолнище на скорост и махнеш крака от педала на газта и колата автоматично минава на нулева предавка, като подадеш газ и сама склчва на скорост. Това, че ако караш с над примерно 2000 оборота на 5-та скорост и не подаваш газ, то горивото само прекъсва предаването са приказки от 1001 нощ, на някои БГ майстор, но на късия разказ, ествествено че и с 200 км/ч да летисх с вкл=чена предавка и машнеш крака от газта гориво се подава, поне толкова колкото все едно си на нулева скорост и да върви по инерция колата
                              Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                              182A4.000, 1998г.

                              Коментар

                              Working...
                              X