здравейте колеги! от 3-4 дни съм собственик на фиат брава... 1.6 16V, 100 коня... 2000 година.. тъмно синя климатроник, еърбег, джанти 15-ки, летни гуми Мишлен, италиянски монтиран там супер качествен газов инжекцион СТАРГАЗ бутилката е към 45 л. колата варви изключително пъргаво наистина м/у бензин и газ разлика не виждам разлика макар, че вчера наливах 25 л. V-power рейсинг да си имам и варви се така добре
днес на софия-русе направих едно ауди а4 тди смешно и много му се зарадвах.. та интересува ме какви са характеристиките .. 0-100 .. мах. скорост и.т.н? бтв, аз съм карал 1.6 16V, ама стария мотор със старата скоростна кутия.. на 3000 оборота вървеше към 100 км/ч. този на 3000 е към 125 км/ч. което е супер... та някой знае ли данни, че в нета намирам само на стария мотор до 98 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 100 16V - технически характеристики
Collapse
X
-
Стар нов всичко е едно и също! Незнам колко си в час с тоз мАтор колега но конструктивно като цяло няма някакви особени разлики. Разликите са наи вече в смукателния колектор! След 98г е вече пластмасов и моторчето за празния ход и ТПСа са събрани в общ корпус. други кои знае колко съществени разлики няма!
-
съгласен съм.. но скоростите са чувствително по дълги... едно е на 3000 оборота да си с 100.. друго с 125.. така че сигорно и при характеристиките има разлика.. аааа и искам да питам когато се пускам по инерция на скорост.. с 100км на 5-та да кажем.. харчи ли гориво.. защото служебната Вектра 2007г не гори.. има някаква система за принудителен празен ход или нещо такова.. та тоя мотор има ли такова или само най новите?
Коментар
-
на всички коли които съм карал (пежо 205 от 1986 2 броя
разни масови на приатели и сегашната) има ППХПринудителен Празен Ход, като не даваш газ (махнал си си крака ото газта) и ако оборотите са над ~1600 рпм, не се подава горивоп.с. ако става въпрос за алтернативно гориво, там мисля все още на под 50% е реализирано ППХ-то
Коментар
-
Ами, колегата idm ти е казал, че няма никаква разлика между колите с метални и пластмасови колектори. Едиствената съществена разлика е в скоростната кутия. Мисля, че 3,4 и 5 скорост са по-дълги на по-новия модел. На дълак път това е голям плюс , които дава възможност да се движиш с висока скорост на по-ниски обороти на двигателя. Но смятам ,че доускорението на 4 и 5 скорост при стария модел е по-добро.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
VooDoo написа:Ами, колегата idm ти е казал, че няма никаква разлика между колите с метални и пластмасови колектори. Едиствената съществена разлика е в скоростната кутия. Мисля, че 3,4 и 5 скорост са по-дълги на по-новия модел. На дълак път това е голям плюс , които дава възможност да се движиш с висока скорост на по-ниски обороти на двигателя. Но смятам ,че доускорението на 4 и 5 скорост при стария модел е по-добро.
Това със кутиите е малко относително веднага първата мисъл която ще му мине през главата на човек е че ще дава по малък разход по новата Е да ама това е малко относително според мене.
Коментар
-
Има разбира се, едно време даже руснаците започнаха от ВАЗ 2105 да монтират такава система.LuboT написа:съгласен съм.. но скоростите са чувствително по дълги... едно е на 3000 оборота да си с 100.. друго с 125.. така че сигорно и при характеристиките има разлика.. аааа и искам да питам когато се пускам по инерция на скорост.. с 100км на 5-та да кажем.. харчи ли гориво.. защото служебната Вектра 2007г не гори.. има някаква система за принудителен празен ход или нещо такова.. та тоя мотор има ли такова или само най новите?
Коментар
-
Къде на твоята пише 100к.с. всичките 1,6 излизат фабрично 103к.с. и 90к.с. средна работа няма.Ivan_Radev написа:Тука май е мястото да попитам каква е разликата между 16V 1.6 100кс и 16V 1.6 103кс.Къде са заминали в първия случай тия коне?Питам щот на мойта кола пише 1.6 100 а в талона е записана май като 103 коня(демек прецакан съм с данъка май).--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
принудителен празвен ход има на Вартбурга или Трабанта, не помня коя беше от дветеjuly`s написа:на всички коли които съм карал (пежо 205 от 1986 2 броя
разни масови на приатели и сегашната) има ППХПринудителен Празен Ход, като не даваш газ (махнал си си крака ото газта) и ако оборотите са над ~1600 рпм, не се подава горивоп.с. ако става въпрос за алтернативно гориво, там мисля все още на под 50% е реализирано ППХ-то
, като карам по нанадолнище на скорост и махнеш крака от педала на газта и колата автоматично минава на нулева предавка, като подадеш газ и сама склчва на скорост. Това, че ако караш с над примерно 2000 оборота на 5-та скорост и не подаваш газ, то горивото само прекъсва предаването са приказки от 1001 нощ, на някои БГ майстор, но на късия разказ, ествествено че и с 200 км/ч да летисх с вкл=чена предавка и машнеш крака от газта гориво се подава, поне толкова колкото все едно си на нулева скорост и да върви по инерция колата
Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар