днес акумулатора най неочаквано ми беше паднал и се наложи да паля колата на скорост.Засили ме един приятел за около 5 метра и на 3 та запали мн лесно.вредно ли е това палене на скорост?Интересно ми е нали за да запали помпата трябва да направи 3 бара налягане а то без акумулатор няма как.освен това когато колата е на контакт и пусна съединителя компютъра как разбира че паля на скорост и трябва да почва да дава импулси за запалване?Интересно ми е от какво падна акумулатора изведнъж- колата не я бях палил от събота.Като преди се е случвало доста повече да стои и си е палела без проблем, а сега толкова бече паднал че едвам отвори ел стъклото 3 см.утечки няма лампата в багажника гасне.Дали е успял да се зареди за 90 км днес?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палене на скорост
Collapse
X
-
Палене на скорост
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил
Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
Коментар
-
И аз колега колко пъти съм се опитвал да обесня на хората този момент ама нейсе. Не става, всеки си знае неговото щото му го е казал незнам кой си велик майстор и той разбирал много от тия работи.Така че това ще си остане към неразбиотите митове и легенди и хората ще си вярват и тва е положението. След време пак ще се появи същата тема със същия въпрос.Stefan Hadjov написа:Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
Коментар
-
Ама в крайна сметка в книгите излишно пише, че е забранено да се пали с бутане!!!Не е опасност от скъсване на ангренажния ремък, а от разваляне на катализатора!lov написа:И аз колега колко пъти съм се опитвал да обесня на хората този момент ама нейсе. Не става, всеки си знае неговото щото му го е казал незнам кой си велик майстор и той разбирал много от тия работи.Така че това ще си остане към неразбиотите митове и легенди и хората ще си вярват и тва е положението. След време пак ще се появи същата тема със същия въпрос.Stefan Hadjov написа:Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Може и от стартера да се окаже.Ако стрелките на уредите забиват на горе при палене- акумолаторЧувал съм че при палене на скорост е хубаво да помагаш и със стартера.Slavi_Lancia написа:Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил
Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.Фиат Брава 1.4 12V 1998г
Коментар
-
да, много е хубаво-помагаш на майсторите после финансовоbicho1976 написа:Може и от стартера да се окаже.Ако стрелките на уредите забиват на горе при палене- акумолаторЧувал съм че при палене на скорост е хубаво да помагаш и със стартера.Slavi_Lancia написа:Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил
Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Акумулатора не е сух, досега е имало случаи колата да стои повече и не ми е правил проблеми. Наскоро го доливах с вода и го зареждах, в една клетка леко се бяха показали електродите и го допълних, след това като мерих еектролита в всички други показа че е зареден само в изсъхналата даваше ниска плътност.Интересно ми беше от какво така изведнъж ми падна, даже нямаше сила ел стъклата да свали.Slavi_Lancia написа:Акумулатора ти е за боклука, на 100% ще съм сигурен че е така ако е сух, те умират така изведнъж днес пали след някои ден си е пътник. И да го заредиш едвали ще изкара един ден. Но пробваи преди да го изхвърлиш да не се окаже нещо друго. За паленето на скорост нямаш никъв проблем нищо няма да и стане на колата ни на ремъка , а това как компа разбира че палиш на скорост ли? ами не му трябва да разбира и не разбира, за него е важно като е на контакт да разбере че двигателя се върти за което си има датчици и тои си знае работата пуска искра и гориво съответно. Тва че си успял с тоя умрял акумулатор да запалиш говори че все пак е позавъртял помпата за да вдигне налягането в горивопровода или такова си е имало от последния път като си я загасил, съответно е било достатъчно дюзите да пръснат няколко пъти за да запалиш а от там вече тока е тръгнал помпата си е заработила и всичко ти е ок. Абе имал си късмет че си запалил
Ама другия път може да не си така късметлия и преди да попиташ къв аку да си купиш моя съвет е АСделко или Ексаид цената не им е кои знае колко нат българските вече но си струват всеки лев.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ем начи ти си му знаеш състоянието, ще го разбереш лесно пусни го да се зарежда и ако тая клетка не "кипи" начи разбиваи касичката и бегаи за нов а тоя ще ти го изкупят маи за 10-15 леваПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ще взема да се съглася. Направо вече съм на мнение, че паленето на скорост е най-полезното нещо на светаStefan Hadjov написа:Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания.Т.е. макс. му момент е непосредствено след задвижването му.И естествено тогава натоварването е най-голямо.Когато се стартира двигателя на скорост задвижването на коляновия вал е пъти по плавно,защото върт.момент се предава през фрикционен съединител един път който винаги преплъзва независимо от степента на отпускането му и второ феродовия съединител има демфер на ударните натоварвания/това са тангенциалните пружини разположени в механиката му/,който имат за цел да премахне точно тези ударни натоварвания,които биха предизвикали подобен проблем.Трето разпределителния вал се задвижва с два пъти по ниски обороти от коляновия вал,така че задвижвания момент също се намалява два пъти.И четвърто ако имаше такава опасност за ангренажния ремък бъдете сигурни,че фирмите производителки на автомобили в експлоатационните си инструкции щяха с дебели черни букви да препоръчат подобно нещо да не се прави поради опасност от късане на ангр.ремък.Но такава препоръка няма да прочетете в подобни материяли.Но за колите с автоматични скоростни кутии има подобни забрани макар да не са свързани с проблеми по ангр.ремък. Извода е :палете си спокойно,желателно на трета или или втора скорост/зависи от скороста на засилването/ с плавно отпускане на съединителя и няма никакви проблеми.PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?
Коментар
-
Ми ако малко "разумиш" с тая глава ще се съгласиш, щото човека много точно го е описал. На всичко отгоре е и правилно, я ти кажи що ще се скъса ремъка като го твърдиш. Изложи ми достатъчно основателни аргументи и аз ще се съглася с тебе. Ама ти освен че ще се скъса друго не каза, може би това ти е казал майстора, е ако е така майстора е прав аз тях много ги уважавам квтото кажат е закон за менPASSARELLA написа:Ще взема да се съглася. Направо вече съм на мнение, че паленето на скорост е най-полезното нещо на светаStefan Hadjov написа:Колеги,много често чета в нашия форум а и в други форуми също,че съществува опасност от скъсване на ангренажния ремък или прескачане на зъби ако се пали колата на скорост чрез бутане или теглене.Това не е верно и е един от многото митове/а има и много други/,които се разпространяват без достоверност.Ще се аргументирам защо.С най голям удар се задвижва коляновия вал при палене с електромотора на двигателя.И вероятноста да се случи нещо тогава с ангр. ремък е точно тогава.Правотоковия мотор със сериино възбуждане/какъвто е стартера/ тръгва с максималния си момент и той не се прехвърля през никакъв демфер на ударни натоварвания..........PASSARELLA написа:Не е оферта да се пали на първа. Най-хубаво на 2 или 3, обаче аконямаш място - и на 4 и 5. Опасно е единствено да не скъсаш ремък...Обаче при положение,че не можеш да запалиш - какво да правиш!?

Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар