Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След 120 км/ч.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    B1keP_B0y написа:
    При попътен от 60, ако караш със 180 при 60 няма да имаш особено съпротивление, при 180 ще е 120км вятър ако си на едно място
    Съжалявам, но мищо не разбрах. Предполагам искаш да кажеш, че ако се движа с 180 км/ч при попътен вятър 60 км/ч то въздушното съпротивление ще е като за 120 км/ч.Разбирам, че ти е харесвала физиката, но с това: при 180 ще е 120км вятър ако си на едно място предполагам ме насочваш към Теорията на относителността? Хем да се движа със 180 км/ хем да съм на едно място Извинявай, шегувам се, но не се стърпях
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      #32
      ...ей сега е момента да развенчаем теорията на относителността...между другото Айнщайн не караше ли Браво
      Fiat Bravo, 1.6 - 103 hp

      Коментар


        #33
        yorik написа:
        ...ей сега е момента да развенчаем теорията на относителността...между другото Айнщайн не караше ли Браво
        Май не, аз съм го засичал на Семинарията. С едно Пунто беше
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар


          #34
          Никога не съмминавал покрай семинарията! по тоа повод 1 виц - влиза лекаря при едни луди, и един вика "аз съм наполеон, аз съм наполеон..." и лекаря пита "кой ти каза че си наполеон бе?!?" - "Господ ми каза!" - и един друг луд вика "Лъже бе докторе, не съм му казвал че е наполеон!"

          Коментар


            #35
            B1keP_B0y написа:
            При попътен от 60, ако караш със 180 при 60 няма да имаш особено съпротивление, при 180 ще е 120км вятър ако си на едно място
            Не отчиташ силата на триене, която се създава при сцеплението на гумите с асфалта.

            Коментар


              #36
              ogi28b написа:
              Никога не съмминавал покрай семинарията!
              Аз те мислех за Майкъл Фарадей, с тази страст към електричеството
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #37
                rockfan написа:
                Къде могат да се открият за мойта Брава "98 1.6 16V такива харектеристики за двигателя.
                И не мен ми е интересно какви са предавателните числа при нас.
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  #38
                  niko_ymn написа:
                  И не мен ми е интересно какви са предавателните числа при нас.
                  Виж тук: http://www.brava.hit.bg/teh.html
                  SEAT Leon Cupra 300
                  Triumph Street Triple 765 R

                  Коментар


                    #39
                    Днес най сетне реших проблема.Дазапочна малко с пред история.когато купих Фиата,а това стана на 17 юли 2007г реших да не сменям нищо ,тръгнах на море след това на планина.Септември месец я обслужих ,но в сермиза за масла нямаше горивен филтър и така си останабез сменен горивен филтър.В започната от мен тема писах че бавно ускорява,трудно набира абе с една дума невърви както трябва.Колеги изгазаха мнение че на мотора му са такива възможностите.Днес мога да кажа че проблема не е 1.4 а горивен филтър и мойта немарливост.Между другото сега с включен климатик си има такъв ряз и пъргавина който го нямах досега.Айде поздрави на всички,и си сменяйте филтрите.
                    Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                    Коментар


                      #40
                      bicho1976 написа:
                      Днес най сетне реших проблема.Дазапочна малко с пред история.когато купих Фиата,а това стана на 17 юли 2007г реших да не сменям нищо ,тръгнах на море след това на планина.Септември месец я обслужих ,но в сермиза за масла нямаше горивен филтър и така си останабез сменен горивен филтър.В започната от мен тема писах че бавно ускорява,трудно набира абе с една дума невърви както трябва.Колеги изгазаха мнение че на мотора му са такива възможностите.Днес мога да кажа че проблема не е 1.4 а горивен филтър и мойта немарливост.Между другото сега с включен климатик си има такъв ряз и пъргавина който го нямах досега.Айде поздрави на всички,и си сменяйте филтрите.
                      баце ти изби рибата дано всичко ти е наред !

                      Коментар


                        #41
                        yorik написа:
                        ...ей сега е момента да развенчаем теорията на относителността...между другото Айнщайн не караше ли Браво
                        От него купих пунтото и понеже много мисли а в потдръжката е зле тая кочина повече от 150 неможе да направи с 1,7 атмосверен мотор независимо от пътниците в нея. 150 с лек баир и 3ма освен мен.Леко да допълня Ако ще да е спускане , мотора ще се пръсне но няма да мине 150/160. Я кажете какви гуми да и сложа. 13’ 14’15’ принципно е с 13" от стария шофер. Никъде нямам лепенки или нещо от сорта, което да ми каже с какви гуми трябва да се кара пунтото от подписа. Нагледал съм се на трите варианта от 13 до 15 и сигурно и в Италия не знаят точния размер. По красота ли се определя цолажа или по това през 95-та година какво е имало на конвейрна за Пунто незнам. Кажете моля ви кой е размера че да хвана и да го покарам както си му е реда. Хайде пожелавам ви 300км/х със 1200 об. и дано сте happy от пукащите прешлени след това ускорение
                        CSI in the CAR !!!
                        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                        Коментар


                          #42
                          mvmrik написа:
                          Не съм карал 1.4 но си мисля че е от това. Моята е 1.8 и нямам проблем при тези скорости, днес даже карах със 140 и колите пред мен си ги изпреварвах със 160-180.
                          Това при какво ограничение на скоростта се случи?

                          Коментар


                            #43
                            Ако е читаво 1.4 без проблем ги прави 180 и даже малко отгоре.С 4 души и климатик 160без да се тормози. На равно и без ветър.

                            Коментар


                              #44
                              Rezko написа:
                              ... Пак казвам 200 в нанадолно, на равно не пожече от 170 по километраж)
                              :D -не искам да се заяждам. Напротив ,но тази тема е много забавна. Още повече като се вземе предвид и развръзката и. Също като друга тема,където проблема за невървенето на автомобила се оказа шумоизолация запушила въздухопровода... .Та да си дойдем на думата: и моята кола дига много ... и 300 ше ги дигне ... като я хвърля от самолет обаче!!!Съжелявам за спама,но наистина ми е много забавно...
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар


                                #45
                                Lane Staley написа:
                                Кефът от 1,4 според мен може да се усети на баир нагоре - точно защото започва да изтегля добре сравнително рано и поддържа ускорението доста дълго. На 2ра и 3та предавка усещането как издухваш всички нагоре по Черни връх е доста приятно.
                                Lane Staley ако смяташ че 1.4 върви на баир, можем да се видим да видиш jtd с чип какво прави на баир
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X