Преди малко дообезвъздушавах пунтото (от подписа).В момента, в който се опитах да затегна пробката, която е на маркучите за парното..направо врътката ми остана в ръката - счупи се ма...ка й и от там тече антифриз!!!Ами сега?! Къде да търся такава пробка? Как се сменя? В нея влизат четири маркуча...реве ми се!Много ви моля за помощ! Спешно! Благодаря ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги, направих голяма дивотия...
Collapse
X
-
Мислиш ли? Лошото е, че немога да извадя онова, което остана вътре...с какво ли не пробвах!Ако е така - жив да си братко. Има ли смисъл да търся и купувам нова?Tornado написа:Споко пък ти я навии един болт 6 милиметра обикновенна резба мисля е и си бетон.Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
Ако не можеш да я извадиш навивай да падне вътре то нали е пластмаса.?Neosi написа:Мислиш ли? Лошото е, че немога да извадя онова, което остана вътре...с какво ли не пробвах!Ако е така - жив да си братко. Има ли смисъл да търся и купувам нова?Tornado написа:Споко пък ти я навии един болт 6 милиметра обикновенна резба мисля е и си бетон.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Нееее не навивай...аз мисля че трябва да направиш всичко възможно да измъкнеш остатъка,а болт 6мм е временно решение щото според мен ще корозира/е не съм сигурен за тва,нали е антифриз все пак/!!!Взимаш една дрелка,по възможност ръчна и с много тънка и остра бургийка дупчиш,след това навиваш рапидка и като се навие/по твоя преценка,леко кривиш рапитката и по обратниа път докато изкараш тая гат!Успех!!!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Това е ясно колега..просто мястото е крайно неудобно, ама после нещо трябва да се навие там?Jimy написа:Нееее не навивай...аз мисля че трябва да направиш всичко възможно да измъкнеш остатъка,а болт 6мм е временно решение щото според мен ще корозира/е не съм сигурен за тва,нали е антифриз все пак/!!!Взимаш една дрелка,по възможност ръчна и с много тънка и остра бургийка дупчиш,след това навиваш рапидка и като се навие/по твоя преценка,леко кривиш рапитката и по обратниа път докато изкараш тая гат!Успех!!!Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
ами ще стане много по лесно с една капка каноколит е едно парченце пластмаса или някакво друго лепило каквото и да е. при мен на браво е ситна резба ако не ме лъже паметта.Jimy написа:Нееее не навивай...аз мисля че трябва да направиш всичко възможно да измъкнеш остатъка,а болт 6мм е временно решение щото според мен ще корозира/е не съм сигурен за тва,нали е антифриз все пак/!!!Взимаш една дрелка,по възможност ръчна и с много тънка и остра бургийка дупчиш,след това навиваш рапидка и като се навие/по твоя преценка,леко кривиш рапитката и по обратниа път докато изкараш тая гат!Успех!!!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Точно за тва говоря за рапитка,щото канаколита може да хване и тва дето не трябва!!!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
вземи една отверка или нещо друго, сложи му една капка лепило някакво и го сложи на счупеното в маркуча и като залепне го развий. ако не е нещо затегнало ще излезе. а наи добре свали маркуча, ако е с оригиналнио скоби е зор и си извади парченцето или просто си купи един друг маркуч. знам един магазин на симеон само за маркучи и някви изчанчени сеъдинения, може би и да има с пробка. а в крайна сметка да спасиш положението може да сложиш маркуч без пробка за известно времеNeosi написа:Не те разбрах? Това парче трябва да го извадя...ама се чудя има ли смисъл утре да търся нова пробка?pakumba написа:имах предвид да изкараш парчето разбира сеNeosi написа:Каноконлита няма да хване - там тече антифриз.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар