Може ли на двигателя 2,0 16в от 1 до максимум 2 зъба на един от валовете ако не е зацепен правилно да стане мизерия-клапани в бутала и всичко останало?Не ми се вярва ама днес ще ходя да ми зацепват ремъка както си трябва-че 1 зъб май е избягъл и се съмняваме от това да не може да и се направи центровка и човека само вика да се моля нещо да не се е получило в следствие от това
Човека си разбира от работата и каза че този двигател е толкова "изгъзен" че за да си изкара всичките 150 кончета всичко е било с прецизност изчислено и ще се види какво ще стане!Някъкви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зацепване на валовете?!
Collapse
X
-
При този мотор, разлика от 1 зьб само влошава работата, но не може да удари клапанитеМоже ли на двигателя 2,0 16в от 1 до максимум 2 зъба на един от валовете ако не е зацепен правилно да стане мизерия-клапани в бутала и всичко останало? Не ми се вярва ама днес ще ходя да ми зацепват ремъка както си трябва-че 1 зъб май е избягъл и се съмняваме от това да не може да и се направи центровка и човека само вика да се моля нещо да не се е получило в следствие от това Човека си разбира от работата и каза че този двигател е толкова "изгъзен" че за да си изкара всичките 150 кончета всичко е било с прецизност изчислено и ще се види какво ще стане! Някъкви идеи?
-
Малко офтопикНа Фиата наскоро изгоря гарнитурата на главата и когато го сглобяваше, майстора предложи да зацепи ремъка с 1 зъб разлика от мерките(ама напред или назад не запомних), той също кара Уно с тоя мотор (45 файър) и според него колата вървяла по-добре с 1 зъб разлика.И наистина, сега фиатката е малко по-пъргава, по-бързо набира обороти, за максимална скорост не съм я пробвал
Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Re: Зацепване на валовете?!
не искам да съм лаконичен или дразнител но колкото и да ти допада майстора ... смени го !!!това са типичните приказки за майстор дето не знае тая кола как се оправя ами дъни на принципа на останалите и само ти дрънка - моли тва да не е станало ... моли се онова да не е станало и ти вече се подготвяш за апокалипсис .. накрая си измисля 2 повреди ей тъй и ти казва мазно че даже бонус ти е направил еди какво си защото и без тва много повреди си оправил при него и те е съжалил. и акъл ти дава после тва не прави онова не прави ... не я карай накрая е извода като се замислиш и няма да се чупи !!!BO написа:Може ли на двигателя 2,0 16в от 1 до максимум 2 зъба на един от валовете ако не е зацепен правилно да стане мизерия-клапани в бутала и всичко останало?Не ми се вярва ама днес ще ходя да ми зацепват ремъка както си трябва-че 1 зъб май е избягъл и се съмняваме от това да не може да и се направи центровка и човека само вика да се моля нещо да не се е получило в следствие от това
Човека си разбира от работата и каза че този двигател е толкова "изгъзен" че за да си изкара всичките 150 кончета всичко е било с прецизност изчислено и ще се види какво ще стане!Някъкви идеи?:: Show me some Madness ::
Коментар
-
Това в никакьв случай не е истина!!!Аз сьм правил много и най-различни опити с FIRE моторите, но такива ефекти не сьм усетил!Още повече, че разполагам с диаграмите на фазите на газоразпределението / виртуални/ и мога с всяка променя да преценям приблизително какьв е резултата.А колко време се експериментира вьв фирмените лаборатории за постигане на оптимални резултати - не ми се и помисля! Още повече, че на мотор с един вал, както и да го зацепиш, не можеш да разшириш фазите! Трябва да се пипнат гьрбиците!Твоя майстор може да е чувал за такива реглажи, но те се правят на мотори с два вала и обикновенно се дава аванс на смукателния, за оптимизиране работата на високи обороти, но за сметка на работата в ниския диапазон!На Фиата наскоро изгоря гарнитурата на главата и когато го сглобяваше, майстора предложи да зацепи ремъка с 1 зъб разлика от мерките(ама напред или назад не запомних), той също кара Уно с тоя мотор (45 файър) и според него колата вървяла по-добре с 1 зъб разлика. И наистина, сега фиатката е малко по-пъргава, по-бързо набира обороти, за максимална скорост не съм я пробвал
Коментар
-
Re: Зацепване на валовете?!
Едно малко пояснение:Въпросния човек е мъж на сестра ми и при него идват тези "ГЪЗАРИ" с мерцедесчетата където за даден ремонт в Балканстар му искат примерно 2000лв а алтернативата е при него!А за това няма да ми вземе пари-нали се сещатеSnaker написа:не искам да съм лаконичен или дразнител но колкото и да ти допада майстора ... смени го !!!това са типичните приказки за майстор дето не знае тая кола как се оправя ами дъни на принципа на останалите и само ти дрънка - моли тва да не е станало ... моли се онова да не е станало и ти вече се подготвяш за апокалипсис .. накрая си измисля 2 повреди ей тъй и ти казва мазно че даже бонус ти е направил еди какво си защото и без тва много повреди си оправил при него и те е съжалил. и акъл ти дава после тва не прави онова не прави ... не я карай накрая е извода като се замислиш и няма да се чупи !!!
Ама човека е много странен и с моите "таратайки" само му взимам от времето.А аз съм ходил повече в Александър ауто от колкото при негоАлександър аутото най-добре се е справяло върху мойта кола от който и да било друг сервиз ама не малко пъти после той им оправя поредните бъкии които те са направили върху колата-и после мен ме псува където съм си бил дал парите при разни такива, ама немога да му седна на вратата и да му кажа да ми прегледа колата а той от това ще загуби пари!!!
-както казах човека е много странен
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
За да ги зацепиш точно гледай точката върху маховика през прозорчето на кожуха на съединителя. Мисля ,че 2 зъба разлика няма да направят "среща" . За да се увериш че няма ударени (огънати) клапани измери компресията на цилиндрите. Ако 4-те цилиндъра са с много малки разлики в налягането всичко е наред.
Коментар
-
Вече и компрецията я мерихме 12.5 приблизително на всички цилиндри!+-0,3Вчера не го зацепихме а само се направи цетровка-ОТНОВО и съвета който беше е да видиме с точност колко харчи и пак ще хода!Кофтито е че сега ще засичам от празен до празен резервоар!!!-няма пари да напълня 70 литра чудовището!!!До сега никога бензина не ми е свършвал
сега ще видя какво е туй чудо
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Вече и компрецията я мерихме 12.5 приблизително на всички цилиндри!+-0,3Вчера не го зацепихме а само се направи цетровка-ОТНОВО и съвета който беше е да видиме с точност колко харчи и пак ще хода!Кофтито е че сега ще засичам от празен до празен резервоар!!!-няма пари да напълня 70 литра чудовището!!!До сега никога бензина не ми е свършвал
сега ще видя какво е туй чудо 
ако след като напълниш резервоара, го напълниш пак след примерно 200 км резултата ще е еднакво точен и не е нужно да чакаш да го изразходваш целия....
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар