търся си стабилен маистор в сф да ми шлаифа главата и направи пълна ревизия на клапаните искам като направи всичко като сипя газ при клапаните 3 мин да не потече
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ремонт на глава помогнете с маистор
Collapse
X
-
Re: как става
Технологията е да си купиш качествена паста (или да си забъркаш такава) и да започнеш на ръка да въртиш всеки един клапан в леглото му. Отнема доста време, а когато клапаните са 16 си е бая играчка. Периодично трябва да сипваш газ, за да видиш докъде си стигнал. Повечето "майстори" използват нискооборотна бормашина или винтоверт с гумен шлаух. Става за нула време, но не е много правилно. Главата се стяга по схема с определен момент. Трябва, обаче да ми дадеш параметрите на двигателя и ще ти дам информация.niki2572 написа:по точно технологията и дали може да се разбере с колко трябва да си стегна главата после като я монтирам
Коментар
-
абе сичко си пише за главата реда и силата на стягане по ръководствата свали си ги и чети. а технологията за клапаните е слагаш абразивна паста малко на клапана и после клапана се слага на дрелка и го завъташ малко да се изчисти леглото и да пасне. смени и гумичките на клапаните така и така махаш. след тва сипваш бензин при клапаните и чакаш да видиш ко стаа. ама ако ше шлайфаш глава тряа си я носиш. няква шлайф база имало на враня, ама не я знам къде е. тънкана действали 20-30 леа шлайфLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Хм с тази дрелка нещо май не е така напасването ама и аз не съм сигурен.Напасвах веднъж и с помоща на дебелостенен маркуч с подходящ диаметър извършваш въвртеливи движения в двете посоки.Май майстор ми каза така.pakumba написа:а технологията за клапаните е слагаш абразивна паста малко на клапана и после клапана се слага на дрелка и го завъташ малко да се изчисти леглото и да паснеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ем въпроса е да се върти, па всеки си избира как иска да върти. ама не знам ако никога не са напасвани тези клапани и двг е на 500 000 км наиш колко ще въртиш с тоя маркучTornado написа:Хм с тази дрелка нещо май не е така напасването ама и аз не съм сигурен.Напасвах веднъж и с помоща на дебелостенен маркуч с подходящ диаметър извършваш въвртеливи движения в двете посоки.Май майстор ми каза така.pakumba написа:а технологията за клапаните е слагаш абразивна паста малко на клапана и после клапана се слага на дрелка и го завъташ малко да се изчисти леглото и да паснеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Препоръчам ти сервиз, профилиран за ремонт на глави. Сервиза е на Джиди и се намир ав кв. Хладилника. Правят клапани (водачи, гумички, шлифоване), гнездата за клапани и фрезоване на глава. Цената е около 5лв. за клапан и 15лв. за главата. Разполагат с прецизни CNC машини.Съвета ми е да отидеш там.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
казваш 15 шлайф и по 5 на клапан с водача и смяна гумички- ако е така това е страхотна цена за труд и не си заслучжава сам да се занимавашmme написа:Препоръчам ти сервиз, профилиран за ремонт на глави. Сервиза е на Джиди и се намир ав кв. Хладилника. Правят клапани (водачи, гумички, шлифоване), гнездата за клапани и фрезоване на глава. Цената е около 5лв. за клапан и 15лв. за главата. Разполагат с прецизни CNC машини.Съвета ми е да отидеш там.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Това са цени от преди 2 години. Предполагам има някакво завишение но мисля, че за всичката работа 120-150лв. няма да "съборят" никого. И това при положение, че работят с добри машини и само това правят... 8689474 , 9627376 , 0888922668 кв.Хладилника ул.Люба Величкова 24Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
там я занесох струва ми се че хората си разбират от работата много благодаря за инфотоще кажа какво е станало сряда че тогава ще си я прибирам и почвам да си сглобявам главата и остатъка от мотора ПОКРАИ ТОВА РАЗГЛОБЯВАНЕ ЗАБЕЛЯЗАХ ДОСТА ДЕФЕКТИ КОЙТО СА СЕ ПОЯВИЛИ В СЛЕДСТВИЕ ОТ СТАРОСТА НА КОЛАТА ПРЕДИМНО МАРКУЧИ ЗА ВАКУУМ КОИТО СА ПРОГОРЯЛИ И ДРУГИ ОТКЧЕНИ КАБЕЛЧЕТА И ТЕ СА ВЪРЗАНИ КЪМ ВМУКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР СПОРЕД МЕН ТОВА ПОВИШАВА РАЗХОД НА ГОРИВО ОТ ТАМ ПО ЛОШО ИЗГАРЯНЕ И ПОВЕЧЕ ВРЕДНИ ЕМИСЙЙ така че е хубаво да ги проверяваме тези неща понякогаkaram fiat 1992 tempra karburator
0889340995
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар