Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ремонт на глава помогнете с маистор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ремонт на глава помогнете с маистор

    търся си стабилен маистор в сф да ми шлаифа главата и направи пълна ревизия на клапаните искам като направи всичко като сипя газ при клапаните 3 мин да не потече
    karam fiat 1992 tempra karburator
    0889340995

    #2
    За майстор в София не мога да ти помогна, но за да се изпълни исканото от теб услови за клапаните, най-добре си ги притрий сам
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      как става

      по точно технологията и дали може да се разбере с колко трябва да си стегна главата после като я монтирам
      karam fiat 1992 tempra karburator
      0889340995

      Коментар


        #4
        Re: как става

        niki2572 написа:
        по точно технологията и дали може да се разбере с колко трябва да си стегна главата после като я монтирам
        Технологията е да си купиш качествена паста (или да си забъркаш такава) и да започнеш на ръка да въртиш всеки един клапан в леглото му. Отнема доста време, а когато клапаните са 16 си е бая играчка. Периодично трябва да сипваш газ, за да видиш докъде си стигнал. Повечето "майстори" използват нискооборотна бормашина или винтоверт с гумен шлаух. Става за нула време, но не е много правилно. Главата се стяга по схема с определен момент. Трябва, обаче да ми дадеш параметрите на двигателя и ще ти дам информация.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          абе сичко си пише за главата реда и силата на стягане по ръководствата свали си ги и чети. а технологията за клапаните е слагаш абразивна паста малко на клапана и после клапана се слага на дрелка и го завъташ малко да се изчисти леглото и да пасне. смени и гумичките на клапаните така и така махаш. след тва сипваш бензин при клапаните и чакаш да видиш ко стаа. ама ако ше шлайфаш глава тряа си я носиш. няква шлайф база имало на враня, ама не я знам къде е. тънкана действали 20-30 леа шлайф
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            а технологията за клапаните е слагаш абразивна паста малко на клапана и после клапана се слага на дрелка и го завъташ малко да се изчисти леглото и да пасне
            Хм с тази дрелка нещо май не е така напасването ама и аз не съм сигурен.Напасвах веднъж и с помоща на дебелостенен маркуч с подходящ диаметър извършваш въвртеливи движения в двете посоки.Май майстор ми каза така.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              pakumba написа:
              а технологията за клапаните е слагаш абразивна паста малко на клапана и после клапана се слага на дрелка и го завъташ малко да се изчисти леглото и да пасне
              Хм с тази дрелка нещо май не е така напасването ама и аз не съм сигурен.Напасвах веднъж и с помоща на дебелостенен маркуч с подходящ диаметър извършваш въвртеливи движения в двете посоки.Май майстор ми каза така.
              ем въпроса е да се върти, па всеки си избира как иска да върти. ама не знам ако никога не са напасвани тези клапани и двг е на 500 000 км наиш колко ще въртиш с тоя маркуч
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Все пак да не забравяме, че независимо дали с маркучи, бормашини и всякакви други приспособления, той клапана след това сам се "напасва", след известна експлоатация на мотора, разбира се.
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  незнам напасвани ли са но колата е на 650 000 км 91 фиат темпра карбуратор само силата за затягане ако знае някои аз реда го имам
                  karam fiat 1992 tempra karburator
                  0889340995

                  Коментар


                    #10
                    Препоръчам ти сервиз, профилиран за ремонт на глави. Сервиза е на Джиди и се намир ав кв. Хладилника. Правят клапани (водачи, гумички, шлифоване), гнездата за клапани и фрезоване на глава. Цената е около 5лв. за клапан и 15лв. за главата. Разполагат с прецизни CNC машини.Съвета ми е да отидеш там.
                    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                    Коментар


                      #11
                      mme написа:
                      Препоръчам ти сервиз, профилиран за ремонт на глави. Сервиза е на Джиди и се намир ав кв. Хладилника. Правят клапани (водачи, гумички, шлифоване), гнездата за клапани и фрезоване на глава. Цената е около 5лв. за клапан и 15лв. за главата. Разполагат с прецизни CNC машини.Съвета ми е да отидеш там.
                      казваш 15 шлайф и по 5 на клапан с водача и смяна гумички- ако е така това е страхотна цена за труд и не си заслучжава сам да се занимаваш
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Това са цени от преди 2 години. Предполагам има някакво завишение но мисля, че за всичката работа 120-150лв. няма да "съборят" никого. И това при положение, че работят с добри машини и само това правят... 8689474 , 9627376 , 0888922668 кв.Хладилника ул.Люба Величкова 24
                        Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                        Коментар


                          #13
                          За колко време "лекуват главата" в този сервиз?

                          Коментар


                            #14
                            Нормално за 2 дни. Може би е свързано с моментното им натоварване!?
                            Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                            Коментар


                              #15
                              там я занесох струва ми се че хората си разбират от работата много благодаря за инфотоще кажа какво е станало сряда че тогава ще си я прибирам и почвам да си сглобявам главата и остатъка от мотора ПОКРАИ ТОВА РАЗГЛОБЯВАНЕ ЗАБЕЛЯЗАХ ДОСТА ДЕФЕКТИ КОЙТО СА СЕ ПОЯВИЛИ В СЛЕДСТВИЕ ОТ СТАРОСТА НА КОЛАТА ПРЕДИМНО МАРКУЧИ ЗА ВАКУУМ КОИТО СА ПРОГОРЯЛИ И ДРУГИ ОТКЧЕНИ КАБЕЛЧЕТА И ТЕ СА ВЪРЗАНИ КЪМ ВМУКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР СПОРЕД МЕН ТОВА ПОВИШАВА РАЗХОД НА ГОРИВО ОТ ТАМ ПО ЛОШО ИЗГАРЯНЕ И ПОВЕЧЕ ВРЕДНИ ЕМИСЙЙ така че е хубаво да ги проверяваме тези неща понякога
                              karam fiat 1992 tempra karburator
                              0889340995

                              Коментар

                              Working...
                              X