Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При смяна на ангренажен ремък сменява ли си и водна помпа??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При смяна на ангренажен ремък сменява ли си и водна помпа??

    Здравейте, може ли някой да ми каже дали при смяна на ремъка се сменява и водна помпа и евентуално цена за смяна на ремък и каквото друго е необходимо /труд+части/.Фиат "Пунто"1.2, 75 к.с.

    #2
    Ако ти работи няма смисъл да се сменя. Предполагам около 30-40 лева за твоята кола. На мен на бравото ми искат 80 лв...
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    Коментар


      #3
      Re: ангренажен ремък

      XR600 написа:
      Здравейте,може ли някой да ми каже дали при смяна на ремъка се сменява и водна помпа,и евентоално цена за смяна на ремък и каквото друго е необходимо /труд+части/.Фият "Пунто"1,2 75к.с.
      Тъй като помпата се задвижва от ангренажния ремък, то много от съветите са да се смени, защото евентуално след примерно 60к км. когато трябва пак да се смени ангренажния ремък, до тогава може да не издържи помпата.Ама много често тези "оригинални" помпи се развалят още на 10к км. Аз лични съм сменил две помпи за 10к км. За това ако я смениш, задължително търси хубава помпа!
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        еми колега за помпата не знам, обаче аз преди 1 седмица (когато взех колата) и смених филтри, ремъци, масла нали всичко както си му е реда, та за ангренажен ремък ми взеха 18 лева оригинален. мммм моята кола е пунто SX 1.1, 1995 година.
        Fiat Punto 55 SX 1.1mi

        Коментар


          #5
          Като свалях главата лятото видях, че помпата се върти мазно като нова ролка за ангренажен ремък. Обаче се учудих, че може би е оригиналната помпа - имаше оня печат във формата на щит, който го имат повечето части по колата. Може ли да е изкарала 180000км?
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            spark написа:
            Като свалях главата лятото видях, че помпата се върти мазно като нова ролка за ангренажен ремък. Обаче се учудих, че може би е оригиналната помпа - имаше оня печат във формата на щит, който го имат повечето части по колата. Може ли да е изкарала 180000км?
            може мойта на уното я свалих на 240 000км и пак си беше читава мислех че тече от нея а то се оказа че теча е от тръба до нея
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Аз съм на принципа "което работи да не бутам" като бях малък винаги исках да видя какво има в играчките ми, а сега само профилактично най-важните неща: масло, антифриз, накладки и тем подобни.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Новите водни помпи са с пластмасови турбинки... представете си за, какво иде реч! Моята се скапа десетина месеца след, като смених ангренажния ремък. И пак дадох пари като за смяна на ангренажа... Така, че вече си знам - сменям ангренажен ремък задължително с всички ролки, както и водна помпа!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Според мен сменяй, но не жали пари. Така шанса да ти блокира и да скъсаш ремъка е много по-малък.
                  Bravo HGT 2001

                  Коментар

                  Working...
                  X