Май ше трябва пак да разглобявам, че честно казано моторче никъде не видях.А дали въобще гледам където трябва... никой не знае!
Ооооо драги ми колега, въобще не се захващаи с моторчето за клапата не знаеш къв ДЕБЕЛ те чака там По лесно ще направиш ремонт на двигателя, в буквалния смисъл ти казва. Тва нещо няма сваляне ако не разпърцоцаш цялото табло на земята, цялата парно инсталация и чак тогава ще го докопаш. Без да сваляш табло можеш да развиеш само 1 от болтовете му, другите 2 ще трябва да счупиш!!! След това ще трябва я нов мотор я тоя да го възстановиш щото е така изпотрошен че главата няма ти го събере ква е тая сила да го поломи така. (силата е от червячната предавака) Да речем че го оправиш някък от две сглобиш едно, е не бързаи да се радваш, тва нещо няма монтиране на старото си място,по лесно ще намериш девствена пенсионерка от колкото начин да го върнеш на мястото му, откачай му буксата да не бръмчи подпри клапата с нещо отворена или затворена и не си усложняваи живота. Казва ти го патило, на 2 коли съм се занимавал с него и съм се състарил с 10 години най- малко
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Колега, няма да ми повярваш ако ти кажа колко теми излизат, само ако напишеш "моторче за въздуха в купето", затова виж сам. Горе В ЛЯВО --> "Търсене" . Успех!
Май ше трябва пак да разглобявам, че честно казано моторче никъде не видях.А дали въобще гледам където трябва... никой не знае!
Ооооо драги ми колега, въобще не се захващаи с моторчето за клапата не знаеш къв ДЕБЕЛ те чака там По лесно ще направиш ремонт на двигателя, в буквалния смисъл ти казва. Тва нещо няма сваляне ако не разпърцоцаш цялото табло на земята, цялата парно инсталация и чак тогава ще го докопаш. Без да сваляш табло можеш да развиеш само 1 от болтовете му, другите 2 ще трябва да счупиш!!! След това ще трябва я нов мотор я тоя да го възстановиш щото е така изпотрошен че главата няма ти го събере ква е тая сила да го поломи така. (силата е от червячната предавака) Да речем че го оправиш някък от две сглобиш едно, е не бързаи да се радваш, тва нещо няма монтиране на старото си място,по лесно ще намериш девствена пенсионерка от колкото начин да го върнеш на мястото му, откачай му буксата да не бръмчи подпри клапата с нещо отворена или затворена и не си усложняваи живота. Казва ти го патило, на 2 коли съм се занимавал с него и съм се състарил с 10 години най- малко
Еииии много ти благодаря, колега. Мислех уикенда да го погледна ама щом седят така нещата, питай ме дали ще се занимавам... То така или иначе сега почти не се поти колата и всичко си е ОК с нея(с изключение на такива дребни кусури), така, че доя ДЕБЕЛИЯ нямам намерение да го ям! Ай със здраве!
Май ше трябва пак да разглобявам, че честно казано моторче никъде не видях.А дали въобще гледам където трябва... никой не знае!
Ооооо драги ми колега, въобще не се захващаи с моторчето за клапата не знаеш къв ДЕБЕЛ те чака там По лесно ще направиш ремонт на двигателя, в буквалния смисъл ти казва. Тва нещо няма сваляне ако не разпърцоцаш цялото табло на земята, цялата парно инсталация и чак тогава ще го докопаш. Без да сваляш табло можеш да развиеш само 1 от болтовете му, другите 2 ще трябва да счупиш!!! След това ще трябва я нов мотор я тоя да го възстановиш щото е така изпотрошен че главата няма ти го събере ква е тая сила да го поломи така. (силата е от червячната предавака) Да речем че го оправиш някък от две сглобиш едно, е не бързаи да се радваш, тва нещо няма монтиране на старото си място,по лесно ще намериш девствена пенсионерка от колкото начин да го върнеш на мястото му, откачай му буксата да не бръмчи подпри клапата с нещо отворена или затворена и не си усложняваи живота. Казва ти го патило, на 2 коли съм се занимавал с него и съм се състарил с 10 години най- малко
Еииии много ти благодаря, колега. Мислех уикенда да го погледна ама щом седят така нещата, питай ме дали ще се занимавам... То така или иначе сега почти не се поти колата и всичко си е ОК с нея(с изключение на такива дребни кусури), така, че доя ДЕБЕЛИЯ нямам намерение да го ям! Ай със здраве!
А ти пак го погледни, нищо не пречи поне ще се увериш с очите си за кво става дума
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Май ше трябва пак да разглобявам, че честно казано моторче никъде не видях.А дали въобще гледам където трябва... никой не знае!
Ооооо драги ми колега, въобще не се захващаи с моторчето за клапата не знаеш къв ДЕБЕЛ те чака там По лесно ще направиш ремонт на двигателя, в буквалния смисъл ти казва. Тва нещо няма сваляне ако не разпърцоцаш цялото табло на земята, цялата парно инсталация и чак тогава ще го докопаш. Без да сваляш табло можеш да развиеш само 1 от болтовете му, другите 2 ще трябва да счупиш!!! След това ще трябва я нов мотор я тоя да го възстановиш щото е така изпотрошен че главата няма ти го събере ква е тая сила да го поломи така. (силата е от червячната предавака) Да речем че го оправиш някък от две сглобиш едно, е не бързаи да се радваш, тва нещо няма монтиране на старото си място,по лесно ще намериш девствена пенсионерка от колкото начин да го върнеш на мястото му, откачай му буксата да не бръмчи подпри клапата с нещо отворена или затворена и не си усложняваи живота. Казва ти го патило, на 2 коли съм се занимавал с него и съм се състарил с 10 години най- малко
Еииии много ти благодаря, колега. Мислех уикенда да го погледна ама щом седят така нещата, питай ме дали ще се занимавам... То така или иначе сега почти не се поти колата и всичко си е ОК с нея(с изключение на такива дребни кусури), така, че доя ДЕБЕЛИЯ нямам намерение да го ям! Ай със здраве!
А ти пак го погледни, нищо не пречи поне ще се увериш с очите си за кво става дума
Отгоре най-много да видиш вентилатора, моторчето се вади с адски мъки отвътре през жабката, май с разглабяне на цялото табло. Прекалено други проблеми имаше по колата лятото и не сварих да се занимавам с това. Но напролет ще се разглабя, че особено ако вали все едно карам със затворени очи
Темата се разви и всичко се изясни ,а заглавието още ли важи?
Ми отговор на този въпрос не мога да дам. Вярно, че като изчистих дренажните отвори нещата се промениха, но със старият филтър, запушени отвори и езеро под капака проблем нямаше. Значи все пак бих казал отново - не си сменяйте поленовия филтър, но този път ще добавя "с менте"! Да обобщим: не си сменяйте оригиналния поленов филтър с менте!
Стара тема, ама ще дам мнение и аз.Мен ако питаш, филтърът е бил затлачен яко и затова не е влизал въздух изобщо отвън. Затова не си имал проблем с изпотяването, защото не е влизала влага от задръстените дренажни отвори. С новия филтър нещата са се променили.Така че май по-скоро съветът трябва да е "Сменете си филтъра с подходящ и в същото време си прегледайте вентилацията!"...
По на зад беше споменато за смраднята ! При мен мирише на кенеф като я вкарам в обороти нямам клапа за външният въздух дали е от това филтърче ? и може ли 1 снимка да скивам кво представлява
Я каква тема имало... и аз преди месец-два сложих нов хартиен филтър уж, че ми се потяха стъклата... ама поне се сетих да сложа оригиналния с рамка и някакъв платнян/ вата филтър в багажника.... в крайна сметка се оказа, че тройника за маркучите на чистачките, който по незнам каква причина стой над филтъра е спукан и ми капе вода право на филтъра като пръскам да си мия дЖама. Та оправих маркуча изтупак стария филтър и си сложих него че тая хартия за 1 месец каране беше покафеняла и имаше доста боклук в нея.Иначе има едни стрелки на хартиените поленови филтри от страни показвайки посоката им.
Под перваза пред стъклото в ръба между двигателя се събират листа, после запушват отвора за оттичане и почват да гният там и стават на нещо подобно на тиня или горска почва / тор. Като се навлажни това нещо - молете се да не плиска по филтъра и да влиза навътре, ами напролет си продухайте оттичането със струя вода от маркуча...
Коментар