не съм толкова луд :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загасна в движение, после не запали - отстранено
Collapse
X
-
А бе вземи си какъвто и да е акумулатор. Знам, че карат еднакво - 2 години, колкото си му е и гаранцията
Хем го знам това хем пак си взех Бош Силвър
Не е проблема в зареждането!пп. Кой позна проблема? :P
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Чакай, не бързай, ами ако е от алтернатора? Ако алтернатора дава ток, според мен не трябва да гасне.sev написа:казвайте сега Старт ли да взема или Искра?Това беше и при мен, но се оказа алтернатор. Поне знаех че акумулатора ми е железен, почти нов AC Delco с 3 год гаранция.sev написа::D благодаря на всички за отговоритепоне разбрах, че ако акумулатора издаде тотално багажа - колата гаснеAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Макар, че дадох съвет да не се махат клемите на запален двигател... аз докато не знаех за това и няколко пъти съм махал клемите - колата продължава да работи. Същия номер сме го правили и на Рено 19 - там гасне. Но на 1.4 гаранция колата работи без акумулатор
Как е направено изпълнението при 1.6 нямам идея...
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
не знам дали гасне ако се махне клемата на акумулатора, но снам,че ако е изгърмял (някоя клетка е заминала) целият акумулатор става адски голям консуматор. на моита като и умря акумулатора и закачихме друга кола да дава ток и му трабваше към 15 мин за да може да запали избщо колата. Един вид поне мъъъъничко да повъзбуди умрелия акумулатор.Ако колягата е пробвал с нов акумулатор (някой които със сигурност рабти) значи проблема е решен
УСПЕХИ
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
spark написа:Не махай клемите на акумулатора докато колата работи, да не ходиш да търсиш компютър после
Е хайде сега, то излезе че цялата ел. инсталация ще гръмне. Мисля си, че реле-регулаторите (по-съвременните де) са проектирани да понесат (регулират) двете крайности-намалена консумация (липса на акумулатор) или претоварване. Всъщност, какава е големината на тока през един зареден акумулатор при работеща кола? Аз мисля, че е тока е минимален, т.е откачането на клемата едва ли ще притесни регулатора. Колкото до компа, изобщо нямам идея как ще се скапе от това, не е ли с енерго-независима памет?С извинения на SEV за офф-а.Искра или Старт?- Старта не съм го ползвал, но типока ми беше с една Искра 3 години докато го дадох на зат ми това лято. И още е с нея.Tornado написа:Колега не му давай такива съвети защото после ти ще му купуваш реле-регулатора за алтернатора.Прецакват се при такива деяния...Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Да не отварям нова тема, че проблема при мен има развитие. Мислех че е от клемите на акумулатора, защото при опит за палене изгасваше таблото и се чуваше само едно "цък". След стягане на клемите всичко се оправи... но до снощи. Този път таблото си свети, но не тръва да върти. На бутане дори на 1-2 метра пали. След това примерно 10 пъти пали нормално с ключа... а друг път когато и кефне не върти изобщо. Какъв може да е проблема?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар