Здравейте на всички горди собственици на Фиат. Отскоро и аз съм такъв и ме сполетя ужасен проблем! При първоначалното сервизиране на Фиат Мареа ELX ’98, монтьорът счупи (при затягане) коляновият вал в крайната му част, при която се завива. Каза, че най-много може да работи без пари, а аз трябва да извадя 600 лева, за да поправя колата? Как ви се струва!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Счупен колянов вал
Collapse
X
-
Tornado написа:Ужас с кой двигател е тази Мареа.А относно предложението на майстора много неудачно.Да си плаща вала от теб плащане само затова за каквото си я закарал в сервиза.
Прав си, огромен ужас. 1,6 16v, бензин. Аз му казах, че мога да заплатя това, което смени и първоначалния труд - масла, филтри, ролки, ангренажен и т.н. Той каза, че на всеки щяло да се случи и не поиска и да чуе. В безизходица съм.
Коментар
-
Не, самия ремък. Каза, че при затягане на шайбата се е счупил вала. Бил използвал точната сила по ключа и всичко е правено по книжка на Фиат. Видях се в чудо. Накрая дори да успея да издействам справедливото обезщетение - знам ли какъв демон е и какво ще направи на колата. А е купена преди.... 2 седмици. Направо не знам.Tornado написа:И какво е пипал там за да сервизира автомобила ремъчна шайба ли е сменял?
Коментар
-
Нямам думи не знам какво да кажа сега ще разкоства целия двигател заради неговото невнимание.Акъл не искам да ти давам защото ако бях аз сигурно щях да го
.Поне кажи на колегите кой е сервиза да не се стъпва там.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Добре де при смяна на ремъка какво е правил да затяга тази шайба.Аз имах Брава със същият двигател и не мисля че при смяната на ангренажният ремък са пипали тази шайба.Я тоя "майстор" да си плаща поразиите и хич да не го увърта.То всеки "майстор" стана и то безгрешен,всеки щял бил да го счупи.Направо вземи му казвай на тоя да си плаща вала защото иначе ще раздухаш случая много здраво дори по медиите ако трабва и повече никой няма да стъпи в сервиза му,стресни го малко повечко.И си махни колата от този сервиз,аз не бих оставил колата си в ръцете на този.
Коментар
-
Аз не разбирам много от коли - добре, почти никак, но не видях никакви пукнатини. Каза, че още веднъж му се било случвало и то пак на италианска кола - и ме погледна изпитателно. Пукнатина не видях, докато го оглеждах. Попитах бил ли е пукнат и ако да, защо не ми се е обадил - той каза, че не е бил в необичайно състояние. Мъка
Коментар
-
ремонти
а сега каде е колата при него ли такъв майстор само
друго незнам лошо трябва да си е оправи и да не ти казва че се случва и ти да дадеш 600 лв за нов ремонт затова аз си е карам при хора кадето знам какво правят /макар че няма сигурно / поне кажи каде се намира да не ходат и други да им развали колите
Коментар
-
Re: ремонти
Не питайте. При него. Докато не се разберем няма и как да си я взема. Относно името на сервиза - имате обещанието ми, само да приключи историята. А така и така сме се разприказвали, някой знае ли къде мога да си намеря вал и за какви пари? Той каза, че може да се намери на старо за около 300 - 400 лева.kluchar написа:а сега каде е колата при него ли такъв майстор само
друго незнам лошо трябва да си е оправи и да не ти казва че се случва и ти да дадеш 600 лв за нов ремонт затова аз си е карам при хора кадето знам какво правят /макар че няма сигурно / поне кажи каде се намира да не ходат и други да им развали колите
Коментар
-
Той каза, че го е завивал с дианометричен и точно по инструкциите на Фиат. Имал оригинален manual и tool kit, които не пожела да покаже "заринати са вече отзад в сервиза". Болтът е един, завидно голям. Чудя се дали мога да търся пари от застраховката? Не вярвам обаче да има такъв включен риск. Как мислите?///// написа:Никой не затяга тоя болт с динамометричния ключ, всеки дъни с гайковерта. Не се вързвай на подобни приказки. И освен всичко там не трябва ли да се развият само 4 болтчета М8 с вътрешен шестограм 6?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар