Ами помпата не работи-това е 95% сигурно
Ясно вече как да я разглобя и сглобя. За съжаление и аз ще трябва да свалям резервоара, защото над голямата капачка ми минава тръбата за газовата и е доста неудобно за работа
Но и друго ми се появи. Не ми стига тока до помпата. Бушоните са на ред, явно някаде нещо кабелите не дават контакт. Някой има ли схема нещо или да ме опъти от къде минават тия кабели.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на бензинова помпа на Типо
Collapse
X
-
При мен газовата бутилка е съвсем близо до отвора в багажника, но с малко повече търпение и споменаване на ма....та успях да се сборя. А как разбра, че "не стига ток до помпата"? При подаване на контакт помпата се включва за съвсем кратко време докато вдигне налягане и след това веднага се изключва. Мисля, че имам ел. схема и ще я постна довечера.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Мерене с мултицет. При подаване на контакт мултицета не отчете нещо да идва към помпата, никакъв ток-мереше се на изходите на буксата. Отделно след като сложих буксата, пак дадох контакт и преди ми гореше бушона, а сега и това не стана. И отделно нещо закачено ли е на големият капак, освен нивотомера, защото аkо го вадя без да свалям резервоара, трябва малко на криво да излезе, а пък ак о има нещо отдолу ме е страх да не го пре....амbrat_John написа:А как разбра, че "не стига ток до помпата"? При подаване на контакт помпата се включва за съвсем кратко време докато вдигне налягане и след това веднага се изключва.Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
ГрешкаNikcho написа:Мерене с мултицет. При подаване на контакт мултицета не отчете нещо да идва към помпата, никакъв ток-мереше се на изходите на буксата. Отделно след като сложих буксата, пак дадох контакт и преди ми гореше бушона, а сега и това не стана. И отделно нещо закачено ли е на големият капак, освен нивотомера, защото аkо го вадя без да свалям резервоара, трябва малко на криво да излезе, а пък ак о има нещо отдолу ме е страх да не го пре....амbrat_John написа:А как разбра, че "не стига ток до помпата"? При подаване на контакт помпата се включва за съвсем кратко време докато вдигне налягане и след това веднага се изключва.
Запали на газ и сложи мултицета. така както си решил няам как да разбереш че ти подава ток. Отделно може и преди бушона да премериш.Според мен ако си решил през дупката да вадиш, и само една жичка да пречи си пречи много.Като отвориш голямата капачка всичко си излиза спокойно, няма нищ за прецакване. Забравих да кажа че тези железните скоби...виж предната снимка...държат самата помпа в това дето е като пластмасова цедка. Всичкото си излиза направо.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ето и обещаната схема. В "Големият капак" е поставен нивомера. Като развиеш гривната, нещо което се явява най-трудната работа, тогава вади нивомера. За целта същият се завърта на 45 градуса обратно на часовниковата стрелка. След това вече можеш да вадиш кошницата. Не бързай да не пре..еш нещо. Не е толкова трудно колкото се описва. Ако имаш възможност снимай всичко на всеки етап, после е от полза при обратното сглобяване ако забравиш как е било. Лично аз така си помогнах при обратното сглобяване на помпата в кошницата. Всъщност бях снимал за форума, а пък се оказа после от полза, тъй като бях разглобил помпата, а новата я купих чак след месец.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Аз напредвам с помпата, но ми се появи едно нещо което се инати. Как се маха самата помпа от пластмасовият съд, в който седи. Всичко съм разкачил, но самата помпа не излиза и не излиза. Върти се на ляво и на дясно малко ама нищо не става в крайна сметка. Отдолу няма нищо(никакво винтче), само дъното на съда....Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
И аз изпитах затруднения при смяната на моята, опитвах с дърпане но не става!Опитай с въртене и в същото време издърпване на горе трябва да излезе, поне аз така успях от втория опит!Само спокойствие щото нервите пречят
Успех
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
За маншона в който седи помпата и е стегната с една скоба ли?Според мен е някакъв вид уплътнител защото без него ще се кандилка напред назад!Щом се е поразложил значи трябва да се смени с нов, изчистваш хубаво цедката и сондата на помпата(мрежичката), останалите части или плуват в рзервоара което е по вероятно и евентуално помпата да е ззасмукала, но вероятността е малка!Ако не ти бучи помпата значи няма опасност да е дрънала боклука!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Благодаря на всички колеги!!! Вече съм с нова помпа, НО пак не стига бензин. Мерих с мултицета и на запалена кола и когато от газ превключвам на бензин и все няма и няма токGTipo написа:ГрешкаNikcho написа:Мерене с мултицет. При подаване на контакт мултицета не отчете нещо да идва към помпата, никакъв ток-мереше се на изходите на буксата. Отделно след като сложих буксата, пак дадох контакт и преди ми гореше бушона, а сега и това не стана. И отделно нещо закачено ли е на големият капак, освен нивотомера, защото аkо го вадя без да свалям резервоара, трябва малко на криво да излезе, а пък ак о има нещо отдолу ме е страх да не го пре....амbrat_John написа:А как разбра, че "не стига ток до помпата"? При подаване на контакт помпата се включва за съвсем кратко време докато вдигне налягане и след това веднага се изключва.
Запали на газ и сложи мултицета. така както си решил няам как да разбереш че ти подава ток. Отделно може и преди бушона да премериш.
Утре ще меря преди бушоните-да не би там да е нещо. Ако не се лъжа едната жица трябжа да е от помпата и до бушона. Другата на къде отива от бушона-на къде... към стартера някъде ли?
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Предполагам си проверил първо да не е изключила краш бутона на масата на бензиновата помпа, който бутон се намира под седалката отпред, кудето ти опират токовете на обувките- ако е изключил- токове за помпата- на кукуво лято- трябва само да се свали едно черно капаче и бутона е отдолу- натиска се веднъж да цъкне.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар