За Руди96 ли говориш?Преди два месеца първо ми казаха 369, а днес вече цената беше 442...точно 20%
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Моля ви споделете къде ще правите ремап ,че като разглеждах в нета има два вида чипове нормал и профи .Цената за единия е 200 евро а за другия 400евро. В България само Дигитал тунинг предлагат чип за 800 кинта."Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ
Коментар
-
в Сливен има един младеж, който кара Т-Джет 150 и се занимава точно с товавтория вариант е при Бобо, но той е в Софияи в двата случая става въпрос за ремап (модифицира се само софтуера на колата, без смяна на "чипове" и подобни)...800 лева са прекалено многоаз ти говоря за суми около 500-600 лева...и остава варианта, който ще ползва Люботой да каже цената
Коментар
-
Аз реших да не правя "custom" ремап (той толкова е и custom), а да си купя готов такъв от Англия. Причината: сигурно вече 50 души от английския форум са с такъв и всички са много доволни - няма никакви проблеми, дефекти и т.н., а пичът, който ги продава, е много отзивчив и пише подробни мнения с обяснения и си личи, че е много в час. Самата му фирма е за ремап, но отделно продават и този кит, който се казва TMC Tuning Kit (http://www.tmcmotorsport.com/). Това си е чип, който стои между компютъра и двигателя и променя настройките в реално време - един вид ремап, само че след компютъра по веригата - с идеята да може лесно да се слага и сваля (заради гаранция и т.н.). Тоест оригиналният софтуер си остава непроменен. Можеш да разгледаш в британския форум няколко теми със сравнения между този кит срещу "custom" remap...Може би истински custom remap ще е малко по-добре като краен резултат, но такъв едва ли ще ти направят (така че да взима предвид всички фактори и твоите предпочитания). По-скоро ще ти качат готов файл с настройки за този двигател и това е. TMC китът е същото - настройките са специално за този двигател, но разбира се не взимат предвид разликите между два еднакви двигателя или ако си пипал други неща (по всмукателна/изпускателна система и т.н.). Има 1 месец за тестване, в който можеш да го върнеш ако не ти хареса. За цената виж тук: http://www.tmcmotorsport.com/.Едит: цената е 290 паунда, тоест около 700 лева ще излезе с доставката.
Коментар
-
Да дадеш 700лв за "пауър бокс" трябва да си лекоlyubohar написа:Аз реших да не правя "custom" ремап (той толкова е и custom), а да си купя готов такъв от Англия. Причината: сигурно вече 50 души от английския форум са с такъв и всички са много доволни - няма никакви проблеми, дефекти и т.н., а пичът, който ги продава, е много отзивчив и пише подробни мнения с обяснения и си личи, че е много в час. Самата му фирма е за ремап, но отделно продават и този кит, който се казва TMC Tuning Kit (http://www.tmcmotorsport.com/). Това си е чип, който стои между компютъра и двигателя и променя настройките в реално време - един вид ремап, само че след компютъра по веригата - с идеята да може лесно да се слага и сваля (заради гаранция и т.н.). Тоест оригиналният софтуер си остава непроменен. Можеш да разгледаш в британския форум няколко теми със сравнения между този кит срещу "custom" remap...Може би истински custom remap ще е малко по-добре като краен резултат, но такъв едва ли ще ти направят (така че да взима предвид всички фактори и твоите предпочитания). По-скоро ще ти качат готов файл с настройки за този двигател и това е. TMC китът е същото - настройките са специално за този двигател, но разбира се не взимат предвид разликите между два еднакви двигателя или ако си пипал други неща (по всмукателна/изпускателна система и т.н.). Има 1 месец за тестване, в който можеш да го върнеш ако не ти хареса. За цената виж тук: http://www.tmcmotorsport.com/.Едит: цената е 290 паунда, тоест около 700 лева ще излезе с доставката.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Щом казваш, парите са си твоиlyubohar написа:Аха, знаеш какво е понеже е в кутия ли? Ех колко убеден бях, че ще видя такъв коментар
Това не е power box, дори не е близо, това е live remap. Чети първо, пък после ще се радвам да поспорим 
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ето една тема със спор TMC kit или live remap - който се интересува (и не смята, че всичко му е ясно още от заглавието
) да прочете предимства и недостатъци.http://www.fiatforum.com/bravo/25099...jet-150-a.html
Коментар
-
Човек, това си е чист повер бокс с малко по-адванс управление.Не е чисто статична промяната на данните спрямо сигнала, а се взима и един допълнителен сигнал, за да може да има обратна връзка, макар и малка.Ама както ти казвам това е доста далече от хубав мап, в който се пипат много таблици.п.п. Прочети какво е "live remap" и тогава пиши пак. Виж и колко трябва да платиш само за "хубав" хардуер на този вид мап и ще почнеш даlyubohar написа:Ето една тема със спор TMC kit или live remap - който се интересува (и не смята, че всичко му е ясно още от заглавието
) да прочете предимства и недостатъци.http://www.fiatforum.com/bravo/25099...jet-150-a.html
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз пък бях убеден, че ще отговориш така.Иначе подкрепям ВО на 101% и с 2 ръце.Има много свестни тунери в чужбина, които ще ти я мапнат за тези пари, че дори и за по-малко.Ама пък ако ще караш колата още година и ще е я хвърляш - давай смело и безотговорноlyubohar написа:Аха, знаеш какво е понеже е в кутия ли? Ех колко убеден бях, че ще видя такъв коментар
Това не е power box, дори не е близо, това е live remap. Чети първо, пък после ще се радвам да поспорим 
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Грешно използвах израза live remap, имах предвид, че е почти като live remap, но иначе:- Фирмата, която продава TMC кит-а се занимава основно с ремап (от този "хубавия", дето ти го правят в сервиз и ти подменят софтуера с custom такъв). Все имат някаква идея как се прави "хубав" ремап (и за да е хепи и emzo - в чужбина е). Това им е основната дейност, говорил съм си няколко пъти с човека и повярвайте ми - знае за какво говори. А и едва ли ще направят и евтин "power box", който с лошо качество да им компрометира основната дейност - някак не се връзва.- Сигурен ли си, че в БГ могат да ти направят "хубав" ремап, който наистина да е специално за твоята кола и да взима предвид всичките й специфични характеристики и всички други модове, които може да си правил? Аз имам големи съмнения, най-вероятно ще попадна на форумни звезди-специалисти, които смятат, че светът започва и свършва с тях и ще се учат на моята кола. Щели да пипат в много таблици...my fellow dick Yanko - за 600 лева най-вероятно ще ти лепнат готов файл с настройки и ще те пратят да си ходиш. Което е същото като това, което прави и този кит, но някак си на нашенските специалисти имам по-малко доверие, сори. Ясно, че някъде из чужбина за 2-3 бона могат да ти направят и истински CUSTOM remap, но нали разбираш, че тук не става дума за такъв ремап...Нямам никакво намерение да убеждавам който и да е, за мен основен аргумент не са съчиненията на някого във форум (тук или където и да е), а отзивите на потребителите (много от които подкрепени и с дино тестове). до момента няма нито "хвърлена" кола, нито върнат кит, нито недоволен потребител, а нещото се продава от 2009 година и (пак за да е хепи emzo), все за 2 години някой щеше да изреве. това за мен е предостатъчно, пък нека да не е "хубав" live remap...BO написа:Човек, това си е чист повер бокс с малко по-адванс управление.Не е чисто статична промяната на данните спрямо сигнала, а се взима и един допълнителен сигнал, за да може да има обратна връзка, макар и малка.Ама както ти казвам това е доста далече от хубав мап, в който се пипат много таблици.п.п. Прочети какво е "live remap" и тогава пиши пак. Виж и колко трябва да платиш само за "хубав" хардуер на този вид мап и ще почнеш даlyubohar написа:Ето една тема със спор TMC kit или live remap - който се интересува (и не смята, че всичко му е ясно още от заглавието
) да прочете предимства и недостатъци.http://www.fiatforum.com/bravo/25099...jet-150-a.html
Коментар
-
Любо, малко си предубеден :D хората при които може да отидеш от доста време се занимават с тованаистината цената им е висока за БГ, но сравнена с цената на бокса е по-нискасъс сигурност няма да се учат на твоята кола, както и ще направят промените специфично за твоя автомобилосвен това имаш време да караш, след което ако не си доволен ще се правят нови промени ако пък не ти харесва изибщо или ефекта не е според очакванията се връщат старите таблици и си получаваш парите обратнотук има човек с кола мапвана в БГ (става въпрос за новото Браво), ако реши може да ти сподели на ЛС какви са му впечатленията (доволен е, и то много)
Коментар
-
Ами предубеден съм защото...Имало една мапвана в БГ кола. Голям опит, няма що
И 5 да са, тук са прекалено малко нашите коли, за да има достатъчно голям брой успешни ремапа, на които да стъпиш. Не искам да съм второто браво с ремап, нито третото. Някак си да съм примерно 30-тата кола след 29 хепи потребители ми харесва повече.Не съм го отписал и това като вариант, но наистина съм предубеден към нашите майстори, съжалявам. Защо мислиш си карам колата с поочукана ламарина тук-там и не смея да я вкарам в сервиз
Edit: ето тук има доста от тунинг проектите на фирмата, тестове и т.н., може да се види, че говорим за сериозна тунинг фирма, не за китайски power box: http://www.facebook.com/pages/TMC-Mo...04185996286170. Има видео на тест на 500 Abarth с TMC kit - 226 коня.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар