sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Причини за трудно палене?
Collapse
X
-
Първо пробваш с датчиците за температура. Колегите електричари ще кажат като ти направи проблем с паленето може ли да пробваш с откачен датчик. При мен датчиците са два - един на термостата и един на главата вдясно. А датчика за коляновия вал е вдясно на блока, но е към 50-60лв така че първо виж другите.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Тоя на главата при теб ( а и на всички 1.4
) е за уредчето в купето. За ЕКУ-то е синия на термостата. При мен от него се реши проблема с паленето топла на бензин преди 3 години.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Да де, знамzgabrovski написа:Тоя на главата при теб ( а и на всички 1.4
) е за уредчето в купето. За ЕКУ-то е синия на термостата. При мен от него се реши проблема с паленето топла на бензин преди 3 години.
Нали и кратуната свалих, днес ако не вали много ще се опитам да я сглобя. Само не разбрах за какво е датчика, който се намира под и между 1-ви и 2-ри всмукателен колектор. Завит е на блока. Четох за някакъв oxygen sensor и може това да е.Стойностите на синия датчик за температурата (съпротивление) ги има в сервизното ръководство така че отвий го и го замери. И сложи нещо под колата, че ще текне антифриз. А дори и датчика да е добре може да премериш на другия край на кабелите - към компютъра. На кои крачета е вързан пак го пише в ръководството.
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Аз пък имам точно обратния проблем, паленето е доста трудно сутрин(първото палене), после всичко е наред! Даже направих тема по-въпроса! Незнам каква е причината но никой нищо не казва за мойто Фиатче Пунто 1.6 90 коня, толкова ли са малко в нашата прекрасна страна имам чужството че само аз карам такова! За всички други модели и модификации инфо. колкото искате!!! Все едно, мисля да го закарам на диагностик. Колата си е само на бензин. Ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен!
FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
-
Да ама и акумолатора и свещите са си добри.FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
-
Може и да не е от него,щом по време на работа на мотора няма други проблеми.На бившето ми седичи ,преди две години имах проблем с този датчик на вала ,но от друго естество - почваше да ме реже от обороти като първо започна от около 6000 .Постепенно ги намали до около 3500 и накрая отказа да запали и като бутнах датчика ми остана в ръката.Но при ограничаването на оборотите последваше много яко паткане в ауспуха с изхвърляне даже и на огън.Направо като WRC автомобилlu40 написа:И аз мисля,че е това.sev написа:проблема може да е и в датчика за положение на коляновия вал3p написа:При мен е обратно, трудно пали когато е топла, а сутрин студена няма грижи.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Колега Пунто-то пълна инжекция ли е или не?Един познат има същия проблем на типо 1.6 моно, трудно пали за първи път ,а като запали един път само му покажи ключа и е запалило.Лошото е че се накани да го кара на майстор и то взе че се оправи и така не се разбра какво му имаше.П.П. Типо-то е на бензин и на газ и еднакво не можеше да запали и на двете, вече след като запалваше беше толкова удавено ,че 2 мин не можеше да си изчисти цилиндрите .mr_bobs написа:Аз пак имам точно обратниа проблем,паленето е доста трудно сутрин(пурвото палене),после всичко е наред!Даже направих тема по- вапроса!Незнам каква е причината но никои нищо не казва за моито Фиатче Пунто 1.6 90кониа,толкова ли са малко в нашата прекрасна страна имам чужството че само аз карам такова!За всички други модели и модефикации инфо колкото искате!!!Все едно,мисла да го закарам на диагностик.Колата си е само на бензин.Ако ниакои може да помогне ще му бъда много благодарен!
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Ами значи със задавяне няма проблем,колата си е само на бензин!Не прекъсва не мени обороти не гасне !Само първото палене е малко трудно трябва да повърти повечко това е.Незнам какво да права ще се ходи май на диагностик, като имам по свободно време де!
FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
-
Залагам на това, че бензина се връща в резервоара и на помпата и трябва време да го подкачи.mr_bobs написа:Ами значи със задавяне няма проблем,колата си е само на бензин!Не прекъсва не мени обороти не гасне !Само първото палене е малко трудно трябва да повърти повечко това е.Незнам какво да права ще се ходи май на диагностик, като имам по свободно време де!
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
И аз да изкажа мнението си!Мойта кола от подписа преди време също ми правеше магарии и студена палеше от раз а след каране като постои известно време пали ама трудно!Минах през какво ли не за да открия проблема и два дена без сън!Всички датчици са мерени вакуумите са в час обаче палеше трудно топла!Накрая по съвета на колега си откачих сондата която беше взела дала вече, и о чудо...колата пали така както преди топла студена :D Друга вероятност е дюзите,при изгасяне на мотора ако претръпва(прави наколко оборота) тоест пикая пускат бензин,при това положение се получава същия случай с трудното палене(върти се повече от обикновенно но пали)=Така че изчисти си дузите и си измери стойностите на датчиците!Но при мен се окза явно сондата която е бъркала работата
145 лв
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
...аз карам само на газ......иначе сигурно ше ходя на диагностика, но се надявах да си я спестя, ако колегата каже какво е помогнало при него.dimmX написа:...си откачих сондата която беше взела дала вече, и о чудо...колата пали така както преди топла студена :D ...M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Ами значи жсичко си е ок.Просто малко пожече трqбжа да пощракам помпата да подкачи и си пали като е студена от раз иначе като е топла никакжи проблеми!Ходих на диагностик и жсичко си е ОК!Е ламбдата е тругнала но е нормално след като йижота и е 60.000 км а моита е оригиналната на 129.000!Ама още ще си карам така!
FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар