Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Причини за трудно палене?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Причини за трудно палене?

    Здравейте,значи фиата ми (мареа 1. прави следното нещо: сутрин когато паля става много лесно докато врътна и е запалил, но това е само първият път. Всяко следващо палене през деня вече е доста трудно, винаги пали но трябва да повъртя доста, та питането ми е на какво може да се дължи това, че сутрин пали лесно, а след това трудно? Ще поясня че винаги изчавам инжекциона да изгасне и така завъртам. Колата се кара на газ, но винаги пали на бензин и след това сама си превключва. Пробвал съм да я гася на бензин за да видя има ли подобрение, но няма никакъв ефект. Някой ако се е сблъсквал със същият проблем ще съм благодарен да сподели опита си.
    Lancia Y, 1.2, 60

    #2
    fiat непали

    я пробвай да откачиш + да видим как е
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      За да се изчистят грешките ли ако има такива?
      Lancia Y, 1.2, 60

      Коментар


        #4
        температурен датчик
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Ако на загряла кола се опитват да ти плават оборотите може и стъпков мотор да е.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            Оборотите са ми перфектни и аз си мисля за този темп. датчик, а колко струва той горе долу?
            Lancia Y, 1.2, 60

            Коментар


              #7
              виж на сайта на хит ко, някаде в диапазона20-30
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                7-8 лв. е, а трудно ли се сменя, къде се намира?
                Lancia Y, 1.2, 60

                Коментар


                  #9
                  Re: Причини за трудно палене?

                  3p написа:
                  Здравейте,значи фиата ми (мареа 1. прави следното нещо: сутрин когато паля става много лесно докато врътна и е запалил, но това е само първият път. Всяко следващо палене през деня вече е доста трудно, винаги пали но трябва да повъртя доста, та питането ми е на какво може да се дължи това, че сутрин пали лесно, а след това трудно? Ще поясня че винаги изчавам инжекциона да изгасне и така завъртам. Колата се кара на газ, но винаги пали на бензин и след това сама си превключва. Пробвал съм да я гася на бензин за да видя има ли подобрение, но няма никакъв ефект. Някой ако се е сблъсквал със същият проблем ще съм благодарен да сподели опита си.
                  Запушени дюзи /инжектори/ - почистване на ултразвукова вана!Наскоро четох някъде /не мога да открия в момента сайта /, че описания проблем от теб е типичен при запушен/и инжектор/и. И при мен е такова положението. Но все още не съм почиствал и аз инжекторите.
                  BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                  Среден разход на газ

                  Коментар


                    #10
                    Видях го къде е датчика.А ако са запушени дюзите не би ли трябвало и сутрин да ми пали трудно? Аз я бях карал само на бензин с добавка за почистване на дюзите и не усетих абсолютно никаква разлика, затова си и мисля че е този датчик.
                    Lancia Y, 1.2, 60

                    Коментар


                      #11
                      И аз имах подобен проблем.Датчика подаваше ,че двигателя е студен и не искаше да пали,защото се давеше.А сутрин пали, щото той си е студен тогава Оказа се ,че не е развален датчика, ами нещо лош контакт правеше.
                      Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                      Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
                      Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
                      BMW X3 3.0D Aut

                      Коментар


                        #12
                        И аз съм с подобен проблем.Трудно ми пали на бензин когато е студена.Датчика е сменен.Мисля да я оставям при Бобо за "лечение" - предполагам че са дюзи или бенз. помпа.Колата е минала около 60000 км на газ.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                        http://forum.fiat-bg.org

                        Коментар


                          #13
                          zgabrovski написа:
                          И аз съм с подобен проблем.Трудно ми пали на бензин когато е студена.Датчика е сменен.Мисля да я оставям при Бобо за "лечение" - предполагам че са дюзи или бенз. помпа.Колата е минала около 60000 км на газ.
                          При мен е обратно, трудно пали когато е топла, а сутрин студена няма грижи.
                          Lancia Y, 1.2, 60

                          Коментар


                            #14
                            3p написа:
                            При мен е обратно, трудно пали когато е топла, а сутрин студена няма грижи.
                            проблема може да е и в датчика за положение на коляновия вал
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #15
                              3p написа:
                              А ако са запушени дюзите не би ли трябвало и сутрин да ми пали трудно? Аз я бях карал само на бензин с добавка за почистване на дюзите и не усетих абсолютно никаква разлика, затова си и мисля че е този датчик.
                              В момента не мога да намеря обяснението /сайта/, но понеже и мен от доста време ме вълнува този проблем с инжекторите, там беше обяснено точно това - че при първо студено палене няма проблеми, а при всяко следващо - проблем! Обяснението беше с натрупването на отлагания и спичането им при всяко следващо палене, преминаване през загряване-изстиване на ДВГ и т.н. Ще го потърся другата седмица, че сега "отлитам към родното място".И последно - може да е и датчик. И при мен добавката не помага.
                              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                              Среден разход на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X