Не заная защо въобще се пънете в размисли по тая тема!? Маслото и водата са 2 коренно различни субстанции. Ако за работата на двигатела едното е абсолютно необходимо, то присъствието на другото точно в тази част от двигателя е пагубно.
Става въпрос, че все едно да сложиш вода в олио. Колкото и да ги бъркаш олиото няма да се "пресече". Аз затова ще точа маслото в една прозрачна туба от минерална вода да видя колко антифриз има. Според това което пише в спецификацията на това масло, антифриза трябва да се е утаил и в никакъв случай да не са се смесили. Колата не е карана. Просто като вдигнах главата и протече малко антифриз останал в каналите. Дали в маслоотвотните канали са паднали 10мл или 100мл не видях. Все пак маслата не са същите както преди 10-15 години.
Нино от кога е печатан този учебник би ли споделил MOTUL 300V Le Mans 20W-60 Висококачествено моторно масло за четиритактови състезателни или тунинговани двигатели.Профил на използване: Максимална надеждност и производителност в продължителни състезания.100% двойна естерна синтетика използваща биоразградими компоненти. Подходящо за всякаква употреба - пистови, рали и оф-роуд състезания, ежедневна употреба в градски и извън-градски условия.Запазва качествата си при екстремни температури и силно смесване с гориво и/или охладителна течност.Надвишава всички съществуващи стандарти. Няма аналог от други производители на свободно-достъпния пазар.
2000 или 2001г, ще проверя довечера.Мисля, че не говорихме за топ-маслата....а за най-обикновено полусинтетичномасло.Както и да е, спора взе да става заради самия спор! Както съм писал и преди, всеки разполага сам със собственото си имущество... ако иска и боза да налива, на негова отговорност си е.
Именно де, въпроса ми беше просто дали се пресича и ако не се пресича ще си отделя антифриза от маслото и готово. Как не се сетих досега да забъркам в една чаша масло и антифриз
Именно де, въпроса ми беше просто дали се пресича и ако не се пресича ще си отделя антифриза от маслото и готово. Как не се сетих досега да забъркам в една чаша масло и антифриз
Ще можеш да си ги отделиш.Пресичане се получава само при усърдно бъркане на вода и масло и се получава емулсия (майонеза един вид :D ) та като се покара известно време ще се получи майонезата.Лощото е, че ще имаш изведнъж навлязлъл в маслото антифриз, който ти е на дъното на картера. И първата работа на помпата ще е да вкара в маслената магистрала основно само антифриза, понеже смукателя е до дъното. И лагерите ще поработят с воден клин, дали ще позадерат, може би малко. След това антифриза ще се стече от лагерите, заместен от маслото, обратно в картера и така докато не се емулгира (омеша).
Ще купя ново масло днес, само че проблема е дали ще се източи антифриза на дъното. Изобщо от пробката всичко ли се източва или остава? Къде и колко? Да не е да сложа новото масло и да пресека и него заради остатъци по дъното антифриз.
Ще купя ново масло днес, само че проблема е дали ще се източи антифриза на дъното. Изобщо от пробката всичко ли се източва или остава? Къде и колко? Да не е да сложа новото масло и да пресека и него заради остатъци по дъното антифриз.
Пробката е на най-ниското ниво на картера, така че няма страшно.Би трябвало всичко да изтече.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар