Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да сменям ли гарнитурата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да сменям ли гарнитурата?

    Проблема ми е сходен на доста хора от форума. Играят ми оборотите на загрял двигател когато колата е на празен ход, а когато паля сутрин колата на студен двигател оборотите скачат на 2000 и пак играят. Ходих на компютърна диагностика и ми казаха, че гарнитурата ми е за смяна. Но пък компресията ми на всички цилиндри беше перфектна, а не би ли трябвало при изгоряла гарнитура да не е така с компресията ??? Също ще ми кажете ли какви са симптомите на изгоряла гарнитура. Мерси.

    #2
    Ако ти се променя нивото на антифриза, надуват ти се маркучите, ако има по съда струйки (капачката има клапан, който до определено налягане непропуска антифриз, а над него започва да пропуска), ако парното ти духа ту студено, ту топло, ако колата ти започне да загрява по магистралата и др.Виж тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%F0%E0&start=0Продължението на темата прегряване, а след това шлайф на глава и смяна на гарнитурата.

    Коментар


      #3
      Антифриза не съм го доливал от няколко месеца и не е свършил значи не се променя нивото му поне видимо. Парното си духа нормално и колата ми не загрява по магистралата. Току що си взех колата от сервиза и познай работи перфектно без те да са правили каквото и да е . Не разбирам възможно ли е при изгоряла гарнитура (от което ми казаха че е проблема) хем да работи както трябва хем не. Да не би да е в друго проблема.

      Коментар


        #4
        d_kanov написа:
        Антифриза не съм го доливал от няколко месеца и не е свършил значи не се променя нивото му поне видимо. Парното си духа нормално и колата ми не загрява по магистралата. Току що си взех колата от сервиза и познай работи перфектно без те да са правили каквото и да е . Не разбирам възможно ли е при изгоряла гарнитура (от което ми казаха че е проблема) хем да работи както трябва хем не. Да не би да е в друго проблема.
        Виж си кабелите. Аз имах подобна случка - играят оборотите, бърникна нещо по двигателя, закрепят се.... след време нещо пак пипна пак се скапе... оказа се кабел, който като се се приближи в определен участък към някаква метална част почва да дава утечка и съответния цилиндър не получава добра искра. Опитай малко да поразместиш кабелите и виж дали няма да се подобри...п.п.Кабелите на свещите имам предвид.
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #5
          А каква е колата?
          In Tipo Veritas

          Фиат Типо 1.6 DOHC
          Фиат Стило 1.6

          Коментар


            #6
            Bravo 1.6 16V 103hp

            Коментар


              #7
              Те са ти казали гарнитура ама не са уточнили претполагам че става дума за гарнитура на всмукателния колектор имах подобни проблеми с джип чероки от тази гарнитура.
              Обичам си работата.

              Коментар


                #8
                Баш гарнитура на главата си казаха, че е за смяна.

                Коментар


                  #9
                  doofiat ти го е казал точно. Погледни всички симптоми дали са така, пък тогава питай!Повярвай, ако ги нямаш, не си за смяна на гарнитура.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар

                  Working...
                  X