Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На Темрата спирачките задържат:-(
Collapse
X
-
Бе море, баш в спирачните апарати ще е проблема, ама ти ще кажеш какво е излязло.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Re: Re
ми не е сигурно, че не е от спир апарати. може би да не е карана дълго и всички да са запекли. ти как разра, че всички задържат- всички джанти ли са топли? вдигни колата, виж спир апарат как е, според мен няма дръга възможност да задържа освен буталцата. да кажем, че ако се появяваше това задържане след натоварване на спир. система, то да си смениш течността, понеже казват, че като е стара и при загряване се разширявала и може да задърва, но след като го прави винаги не е от това. колата седяла ли е дълго преди ти да я вземеш?Nicky написа:И четирите колела задържат по един и същи начин което ме навежда на мисълта че проблема не е в спирачнита апарати а някъде другаде.Задържа постоянно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мисля тука ще прочетеш нещо полезно за твоите спирачки: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11396. Иначе ползваш ВД-40 или разни други омаслители и раздвижване(навън-навътре) и така след като всичко е смазано мисля няма да имаш проблеми, и колата ще лети
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Първо по въпроса със спирачките. И на мен ми задържаха. Оказа се че проблемът е комплексен. Блокирал апарат, скъсан маншон, които пази да не влиза прах и мръсотия в апарата и стари маркучета. Когато маншона се скъса апарата почва да клеясва и от там задържа със сигурност. Трябва да свалиш маншона да раздвижиш апарата /раздвижи хубаво буталото и го напръскаи с някаква смазка/.После трябва така да сложиш новия маншон, че да влезе в апарата и да не влиза там прах. Малко е трудно и ще трябва с отверка да го понатикаш без да го скъсаш. От маркучетата също може да е ако са стари. Аз мойте ги смених отзад всичките общо са 4 - всеки е по 8-10 лв. Може да имаш проблеми с отвиването от тръбичките. Трябва да нагрееш накрайниците им. Аз направо ги смених щото бяха много стари. После слагаш нова спирачна течност обезвъздушаваш и пробваш дали има проблеми. За газовата трябва да сложиш такава за моноинжекцион. Не е много скъпа около 400лв. Няма да имаш проблеми ама е хубаво сложиш стимулатор на ламда сондата, че може да се трупат грешки. Аз имам вече близо година газова и нямам сериозни проблеми. Бяха се натрупали грешки, но това е защото нямам стимулатор на ламда сондата. Със сваляне на клемата на плюса и чистете на грешките няма проблеми. Харчи ми в София към 12 на извънградско 8,5-9.
Коментар
-
Re: На Темрата спирачките задържат
Колеги, не мислите ли, че е малко вероятно, всичките апаратчета и буталца да са му запекли едновременно, като и колата е карана? По-скоро, проблема е нещо по-централно и общо - на първо време, източи хубаво спирачната течност, прочисти системата и си сложи хубава, маркова, покриваща DOT 4Nicky написа:Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.
стандарт! Относно агу-то - Темпрата е голям автомобил, още повече, че е и комбе
Защо не се ориентираш към метан - 70-100 кг отзад, няма да ги усети
Определено, ще ти е много по-евтинко, само първоначално ти трябва повече капитал, но минаваш ли над 20000км годишно, бързо ще усетиш разликата
Метан-станциите стават все повече
Иначе, каквото и газово да сложиш(препоръчително е италианско,много ясно
), важното е всичко да е новичко; всичките коли във семейството(без вартбурга), са били и са със Ловато газ - стига монтажа да е качествен и настройката да е точна - никакви проблеми! Моноинжекцията е като карбуратора - може и без симу-емулатори и излиза 400,450 лв! А, може и май е препоръчително със тях - аз май ще слагам, още малко навиване ми трябва. Колегата Qnisz, от АГУ раздела е причината за това
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Re: На Темрата спирачките задържат
ами не е никакъв проблема ако ен е карана 2-3 месеца тази кола да запекат всички цилиндърчета. на мен досега н авсяка кола са ми запичали цилиндърчета и винаги е било от тях, не от маркучи или спир. течност- а аз спир течност не сменям. смятам, най-лесно за всички е да се вдигне колата и да се види, то си личи дори без сваляне на апарата дали задържа.nadq написа:Колеги, не мислите ли, че е малко вероятно, всичките апаратчета и буталца да са му запекли едновременно, като и колата е карана? По-скоро, проблема е нещо по-централно и общо - на първо време, източи хубаво спирачната течност, прочисти системата и си сложи хубава, маркова, покриваща DOT 4Nicky написа:Колата е Темпра-комби 1.6 1994г с АБС.Купих я преди месец и още като я преглеждаха се установи , че всички колела се въртят с усилие.Мислех че с каране спирачките ще се оправят , но за съжаление проблема стои и след 1000км.Отпред и отзад е с дискови спирачки.Очаквам вашите професионални съвети къде да търся проблема! И още един въпрос каква газова да и сложа?ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!!!P.S.АБС работи както трябва.
стандарт! Относно агу-то - Темпрата е голям автомобил, още повече, че е и комбе
Защо не се ориентираш към метан - 70-100 кг отзад, няма да ги усети
Определено, ще ти е много по-евтинко, само първоначално ти трябва повече капитал, но минаваш ли над 20000км годишно, бързо ще усетиш разликата
Метан-станциите стават все повече
Иначе, каквото и газово да сложиш(препоръчително е италианско,много ясно
), важното е всичко да е новичко; всичките коли във семейството(без вартбурга), са били и са със Ловато газ - стига монтажа да е качествен и настройката да е точна - никакви проблеми! Моноинжекцията е като карбуратора - може и без симу-емулатори и излиза 400,450 лв!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: На Темрата спирачките задържат
не сравнявай МАСЛОТО на хидравликата с течността за спирачки. все пак то е масло и основната му функция е да смазва, докато и спирачната течност пак е масло, но основната му дейност не е такава, а между другото е и масло.антифриза също има мазителни качества, но и неговите основни функции не са да маже основно, а да охлажда. затова и може да се замени с вода, което не е добре, заради котления камък и все пак водната помпа на колите е на фтулка, което не е лагер с грес вътре и тази фтулка се смазва по 2 начина- 1. самия материал на фтулките ТРЯБВА да бъде мазен, не знам какъв е точно и какво слагат, но фтулките са леко "мазни" едни такива. другия вариант на смазване на тази фтулка е от мазния антифриз. а течността на спирачките съм казвал няколко пъти, но пак ще напиша, че от моторджии съм чувал, че си я сменят на 1-2 години, понеже като остареела и губила не знам си какви качества и при натоварено и продължително спиране тя се нагрявала и ако е стара се разширявала много и съответно ефекта се сещаш, че е блокаж на спирачките. аз не вярвам много много на тези неща обаче. всеки си има глава на раменете и си решава дали да я сменя никого не агитирам за нищо. а аз не я сменям, понеже на фиат спирачните тръбички гниятnadq написа:Е, защо така? Нали и тя си има някакъв ресурс..? Както и течността за хидравликата, антифриза...pakumba написа:аз спир течност не сменям.
и то на 2 години все ще се случи да изгние някоя или да трябва да сменям спир. маркуч и съответно без да искам я посменям, затова норочно не я сменям :D п.с. преди години карах кола със олио вместо спирачна течност обаче в съединителя. то разлика няма все е помпичка, ама не е добре. и все пак ако се случи на път да ти потрябва можеш да сипеш олио за да се прибереш или сапунена вода, затова винаги си имам сапунче в багажника
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re
Благодаря ня всички за експертните съвети.В събота ще я вдигна на крика и ще се позанимавам със спирачните апарати ще погледна и сервото - дали има хлабина между неговото прътче и буталото на помпата мисля че трябва да бъде 1.5-3.5 мм.За метан не мисля - карам 10-15000км годишно а и самата кола е пригодена за газова бутилка под пода на багажника а резервната гума е сложена права отстрани.Предлагат ми Ловато 270лв + 100лв бутилка + 100лв монтаж дали е изгодно?
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар