колата темпра 1,6 моно-бош. поради компетентна намера преди мен нямам моторче за празен ход, снабдих се с такова, обаче имам 1 проблем. буксата му е паднала на колекторите и е постопена. това не би ме притеснило обаче и жиците са се скъсали. сега се чудя 2 неща: откъде да си купя въпросната букса, само тя продава ли се и ако не дали не може да се вземе отнякъде другаде по колата, нещо по незначително, моторчето да стане пък другото ще го приспособя. това е бял кахър, обаче не знам как да вържа жиците. някой може ли да ми ги каже или по цветове, или как да измеря и кое къде да наредя на моторчето. предпочитам по цветове, че съм малко куц в меренето, но все пак ще се справя и с 2-те. снимки ще закача довечера.благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за жици на моторче за празен ход
Collapse
X
-
МИсля че имам букса, направо ще ти я подаря ако ставаслед малко ще я снимамСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


-
би било чудесно, обаче разликата в местожителството си е проблем. трябва да те занимавам да го пращаш и т.н., ще го използвам в краен случай, ако не си намеря тук. ето и снимки на моторчето. а някой да знае как се чисти тва баш?http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=2156515Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
нямаш ядове, ние всеки ден пращаме пратки до софияСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Това е моторчето/тук си е точно мотор,а не клапан/на Бош Мономотроник-натиска механично дроселовата клапа.Най-простото и лесно почистване е на щтока под гумения маншон,обаче е малко ефикасно,има някакъв смисъл,ако маншона е бил скъсан...За основано почистване се отваря пластмасовия корпус,щипките обикновено се чупят,но няма страшно-после се привързва с тиксо само временно,самите закрепващи болтове след монтиране го държат.Вътре има един колекторен DC мотор,най-често проблема е в него-набива се с медно-графитен прах от четките,колектора и се сбърква...самия мотор е капсолован,но не е особен проблем да се отвори-само така може ефикасно да се почисти и да се види какво му е състоянието-четки колектор.Другото е един червяк и зъбно колело-пластмасови, вътре в оста на колелото/щтока им контакт-проверява се с оммер.Първата снимка-двата пина вляво-мотора,двата пина вдясно-контактаНов,този възел струва ~170 лв.pakumba написа:би било чудесно, обаче разликата в местожителството си е проблем. трябва да те занимавам да го пращаш и т.н., ще го използвам в краен случай, ако не си намеря тук. ето и снимки на моторчето. а някой да знае как се чисти тва баш?http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=2156515Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
очаквах да се включиш, мерси. видях ги щипките, но не бях сигурен, че като мо махна оттам ще се отвори. иначе ми е горе-долу ясно какво има вътре. все пак първо ще го видя дали работи коректно и после ще го отворя за чистене. само че как да го свържаvesko.t написа:Това е моторчето/тук си е точно мотор,а не клапан/на Бош Мономотроник-натиска механично дроселовата клапа.Най-простото и лесно почистване е на щтока под гумения маншон,обаче е малко ефикасно,има някакъв смисъл,ако маншона е бил скъсан...За основано почистване се отваря пластмасовия корпус,щипките обикновено се чупят,но няма страшно-после се привързва с тиксо само временно,самите закрепващи болтове след монтиране го държат.Вътре има един колекторен DC мотор,най-често проблема е в него-набива се с медно-графитен прах от четките,колектора и се сбърква...самия мотор е капсолован,но не е особен проблем да се отвори-само така може ефикасно да се почисти и да се види какво му е състоянието-четки колектор.Другото е един червяк и зъбно колело-пластмасови, вътре в оста на колелото/щтока им контакт-проверява се с оммер.Нов,този възел струва ~170 лв.pakumba написа:би било чудесно, обаче разликата в местожителството си е проблем. трябва да те занимавам да го пращаш и т.н., ще го използвам в краен случай, ако не си намеря тук. ето и снимки на моторчето. а някой да знае как се чисти тва баш?http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...oto_id=2156515
има 4 клемички, както си личи на снимките, преполагам на 2 от тях трябва да има + на другите 2 - съответно единия + за едната посока и другия за другата, то реално както са разделени на 2 тези 4 клемички, както и да го вържа ако на едната група има + и - и на другата група също, то няма какво да стане освен да обърна посоките му. ако ги вържа грешно де. но все пак това са само преположения. да не се окаже, че на едната група клеми са 2 + а на другата 2 минуса, че тогава....
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Това е конектора,обаче няма как да го провериш така,освен за контакт...Ако го отвориш,изкарай моторчето,подай му DC 12 V-+_няма значение за пробата, и слушай за равномерен ход,шумове и пр.Най-добре,ако стигнеш до там,отвори самия мотор-два чопа са-и виж-колектор-четкиНе го вкл.в зацепено състояние,няма крайни изкл.и може да блокира и да се счупи нещо.Контакта не се ползва директно като краен изключвател ,а дава сигнал на ЕКУ и то вкл/изкл мотора...Първата снимка-двата пина вляво-мотора,двата пина вдясно-контактаEx. Grande Punto Driver
Коментар
-
На двата пина за мотора в ляво +/-си разменят местата по команда от ЕКУ-мотора се реверсира,командата от контакта/десните пинове/ е -/маса към ЕКУ,плаващ + може да има на пина към ЕКУ при отворени контакти.pakumba написа:добре, но къде трябва да има плюсове? както съм снимал буксата на 2-те пинчета в ляво ли?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
ясно, благодаря ти. ще ми бъде малко зор утре да ги вържа, ако все пак някой колега може да погледне за 1 сек и да ми каже как са по цветове жиците би ме улестнило. веско, мерси още вендъжvesko.t написа:На двата пина за мотора в ляво +/-си разменят местата по команда от ЕКУ-мотора се реверсира,командата от контакта/десните пинове/ е -/маса към ЕКУ,плаващ + може да има на пина към ЕКУ при отворени контакти.pakumba написа:добре, но къде трябва да има плюсове? както съм снимал буксата на 2-те пинчета в ляво ли?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар