Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ с запалването на ФИАТ БРАВА 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ с запалването на ФИАТ БРАВА 1.8

    Фиат БРАВА 1.8 - когато е студена колата запалва от раз няма проблем,но когато загре трябва да се върти 5-8 сек. ключа и тогава запалва,мъчи се колата.Трябва ли да сменя термодатчика или не..От къде може да е проблема.Както всеки знае в Бургас няма нормален сервиз,където човек може да си ремонтира колата.
    www.avi7.hit.bg
    Видеонаблюдение и системи за сигурност

    #2
    не пали

    по вероятно е стартера
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: ПРОБЛЕМ с запалването на ФИАТ БРАВА 1.8

      Ricardo написа:
      Фиат БРАВА 1.8 - когато е студена колата запалва от раз няма проблем,но когато загре трябва да се върти 5-8 сек. ключа и тогава запалва,мъчи се колата.Трябва ли да сменя термодатчика или не..От къде може да е проблема.Както всеки знае в Бургас няма нормален сервиз,където човек може да си ремонтира колата.
      Ами, как да ти кажа да си смениш датчика когато никой не го е замерил на студено и на загрят мотор - 3-4000 ома и 300-350 ! С това трябва да се започне , щото може да ти държи 3000 и на загрят мотор!

      Коментар


        #4
        Измерих датчика на загрята кола 370 ома,нормално е.Но проблема си стои,някои път пали друг път не нормално.Може ли датчика да оказва такъв проблем в паленето и да променя стойностите си.
        www.avi7.hit.bg
        Видеонаблюдение и системи за сигурност

        Коментар


          #5
          Проверил ли си как е бобината? При мен тока от бобината за 4-ти цилиндър беше почнал да се влошава и разбрах чак като престана да дава ток там. Преди това като е студена палеше от раз. После примерно отивам от Меден Рудник до Метро, гася, влизам след 30 мин да паля.. е голямо въртене пада. Накрая, след като напълно отказа 4-ти цилиндър разбрах, че е бобината. Преди това какво ли не сменях - кабели, свещи, филтри, т.е. пробвах със старите де Просто правеше кофти искра, на трите цилиндъра беше синя, на четвъртия - жълта.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Замерих термодатчика,къде в бургас мога да си проверя бобината,къде мога да направя тест за искрите на свещите?
            www.avi7.hit.bg
            Видеонаблюдение и системи за сигурност

            Коментар


              #7
              Отидох в БОШ сервиз зад затвора в Бургас,проблема бе в регулатора на налягането.Сега всичко е наред. :D
              www.avi7.hit.bg
              Видеонаблюдение и системи за сигурност

              Коментар

              Working...
              X