Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Грешка P0235

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Грешка P0235

    Здравейте,някой може ли да ми каже имам фиат пунто 1.9 жтд 80cc светва чека и изписва грешка P0235.Проверих я излиза регулиращ клапан за налягане на турбината,смених го но пак същото.Грешката я изписва и когато е на контакт колата при запален двигател няма промена но пак свети,измерих волтажа на буксата и установих че дава 11v при запален двигател а клатана пише на 12в.Директно на акумолатора го закачих и хоп работи чува се как отваря.Някой ако може да ми каже дали е от ниския волтаж не се задейатва и изписва грешка ще съм благодарен

    Грешен раздел-> Преместена
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Смени си МАР сензора или го почисти!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      Грешка p0235

      Виделин Райчинов написа: Преглед на мнението
      Смени си МАР сензора или го почисти!
      Работи и е почистен при него грешката е р0236

      Коментар


        #4
        Турбото с променлива геометрия ли е или обикновенно?
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          Обикновенно мисля че е

          Коментар


            #6
            Провери дали се мести лостчето на соленоида на турбото. С какво я четеш? Възможно е да не надува или пренадува! Как се държи колата, върви ли или няма мощност?
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #7
              С Fiat ecuscan я чета ,няма проблем във вървенето.Забелязах че във високите обороти гасне чека в нискике светва

              Коментар


                #8
                Добре де, погледни лостчето за което ти говоря! Гледам, че тази турбина е на налягане, т.е провери малкия маркуч за актоатора да не е спукан нацепен инт.н
                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                Коментар


                  #9
                  Проверих всичко си е ок лостчето малко трудно на ръка но се движи така ли трябва да е

                  --- Автоматично слети последователни мнения ---

                  Всички маркучи прегледах основно няма скъсано

                  Коментар


                    #10
                    В нета за тази грешка излиза електровакумния соленоид управляващ геометрията на турбината.
                    Раздел често задавани въпроси. Темата е Проблеми с турбо при JTD.Грешка Р0235. Едно решение. Автор на темата е iakvvu.
                    Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235. Едно решение.

                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      Смених го този соленойд и пак същото,бях писал по горе че при включен двигател на буксата му показва 11волта и ми се атрува че не работи а като го закача директно клапана на акумолатора се чува как щрака

                      Коментар


                        #12
                        Търси тогава оттечка- щом пада волтажа. На работещ двигател напрежението е 13,8- 14,2 Волта.
                        А нагар по буксата на клапана има ли?
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          Няма нагар,на буксата показва 11в иначе акумолатора си показва тези стойности при запален двигател 13.8
                          - 14.2

                          --- Автоматично слети последователни мнения ---

                          Този датчик работи на 12 волта а буксата към него показва на запален двигател 11волта на контак 9 волта

                          Коментар


                            #14
                            Колега, зарежи ги тия 11 волта. Тях ги определя компютъра и се променят според режима на работа на турбината. На диагностиката се вижда какво е отчетеното налягане в смукателният колектор и какво е исканото. Чрез промяна на това напрежение, се определя позицията на преките на турбината, като компа гони изравняване на тъсеното и реалното налягане в колектора. Виж каква е разликата в тези два параметъра и ги напиши тук, като ги отчетеш примерно при три различни режима на натоварване на двигателя, за да можем да ти помогнем. Но според мен проблема е в турбината - или са спекли/заклеясали перките, или уестгейта е останал отворен, или турбината не развърта достатъчно. Но това без данните от диагностиката не мога да твърдя със сигурност. Може и датчика за нлягане в колектора да лъже.
                            Последна редакция от Dido_Lyubenov; 06.06.2021, 18:04.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Колата върви без проблем ,перките на турбината не са спекли или клеясали.Въпроса е дори и само на контакт да е колата свети чека все едно е изключен датчика от буксата .Може ли да е нещо от компютъра да лъже или самия датчик не е фред

                              Коментар

                              Working...
                              X